23. Bölüm

1.2K 104 96
                                    

Hatırlatma

Jm : Aaah Rosie m beni düşünüyor. Ben iyiyim merak etme bebeğim . Zarar gören tek yerim kalbim . Çünkü kalbime iyi gelmiyorsun meleğim.

Galiba bundan sonra hayatıma domates olarak devam edicem. Söyledikleri çok hoştu.

Jm : Bak kızarıyorsun şaşırıyorum dedim ya ben doğruları söylüyorum

Jm : Yürüyebilecek misin ? Taşıyabilirim istersen

Rs : Sorun değil yürürüm

Kalkmama yardım etmek Elini bana doğru uzattığını fark ettim . Bende onun o güzel ellerini tuttum ve ayağa kalktım.

Rs : Ee şimdi napıcaz

Jm : Bilmem sen ne istersin

Rs : Bence markete gidip birsürü aburcubur alalım.

Jm : Evet sana sorduğumda böyle bi cevabın geleceğini tahmin etmeliydim

Rs : Niye bence harika bi fikir

Jm : Peki leydim sen nasıl istersen

Beraber bi markete girmiştik . Tek sorun içerdeki tüm kızlar benim afete bakıp duruyordu . Benim dediğime bakmayın çıkma teklifi etmesini bekliyorum .

Sadece seni seviyorum dedi başka bişey yok . Neyse acale etmem lazım yoksa jiminimi gözleriyle yiyip bitircekler .

Rs : Tamam yeter bu kadar

Kasadaki kızın jimine bakışları sinirimi bozmaya başlamıştı.

J

m : *fısıldayarak*Neden kızı öldürcek gibi bakıyorsun

Rs : Öyle bakıyor gibi mi duruyorum

Jm : Evet . Yoksaaa beni mi kıskandın sen

Rs : Ne alakası var. Ayrıca öyle bakmıyorum sana öyle gelmiş.

Jm : Hı hı eminim öyledir

Bi anda kasiyer kızın cırtlak sesiyle jimine sevgilin var mı diye sormasıyla kan beynime sıçradı.

Nancy : Acaba sevgiliniz var mı . Yoksa sizinle tanışmayı çok isterim ~

Öğk aegyo mu yapmıştı o . Sizinle tinişmiyi çik istirim özürlü. Jimin bana bakarak konuşmaya başladı umarım saçma sapan birşey söylemez

Jm : Aslında yok . Ama yanımdaki afete baya aşığım.

nE. Ayy kalp krizi geçiriyorum galiba. Jimin bi çıkma teklifi ette sana doya doya sarılıyım.

Nancy : Aah anladım . Buyrun bu kadar tuttu .

Aah anladım egw egw . Nasılda BOK gibi kaldı ohh canıma da değsin. Ben tam ödemeye çalışıyordum ki jimin izin vermedi.

Jm : Gerek yok ben öderim .

Rs : Ne olcak amk ben öderim.

Bi anda dibime girip kulağıma fısıldadı.

Jm : Eğer sen ödersen herkesin içinde dudaklarına yapışırım. Aslında bu benim için iyi . Haklısın sen öde bence.

Yapmazdı dimi böyle birşey . Kahretsin kesin yapardı.

Rs : Şerefsiz

Diyip parayı cüzdanıma geri koydum. Jimin de parayı kasiyere verip yanıma geldi . Marketten çıkmıştık.

Jm : Keşke sen ödeseydin . Böylelikle dudaklarının tadını çıkarabilirdim.
Ee şimdi ne yapalım prenses

Rs : Han nehrine gidip piknik yapalım .
Bide bana lakap takmayı kes.

Jm : Neden ben çok seviyorum güzelim

Bi dakka o bana güzelim mi dedi . Ayayay güzelin miyim gerçekten derdim de sırası değil.

Beraber denize yakın bir yere oturduk ve marketten aldıklarımızı çıkarttık . Direk çilekli sütümü aldım bebeğim çok özlemişim. Ve bi anda bacaklarımda bi ağırlık hissettim

Rs : Jimin ne yapıyorsun

Jimin kafasını bacağıma koymuş uzanıyordu. Biri görse bizi sevgili sanardı aaah keşke.

Jm : Tüh fark ettin mi . Neyse biraz meleğime yakın olayım dedim insanlar benim olduğunu bilsin ki sana dik dik bakmayı kessin.

Aslında doğru sabahtan beri çoğu erkek beni dikizliyordu. Bi dakka benim mi dedi o.

Rs : Off ne bok yaparsan yap . Aah çilekli sütüm benim aşk adamım

Jm : Bazen sadece çilekli süt olmak istersin

Bunu demesi komiğime gitmişti.

Rs : Kwbxkabska çilekli süt mü olmak isterdin

Jm : Hayır senin çilekli sütün olmak isterdim.

Gözlerin yumdu .Bu neydi şimdi çıkma teklifi mi . Off anlamadım ki.

Ellerim istemsiz onun saçlarına gitti . Saçlarıyla oynarken bi yandan onun mükemmel yüzünü inceliyordum. Bi anda gözlerini açıp göz göze gelmemizle panikleyip ellerimi saçlarından çektim ve gözlerimi baska bi yere odakladım.

Jm : Utanman bile çok güzel

Jm : Tamam yeter bu kadar utanma . O güzel Dokunuşu hissetmek istiyorum

Dedi ve ellerimi onun saçlarına götürdü.

Jm : Lütfen devam et . Keşke şuan sonsuza kadar sürse.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💖 sınır 53

Bu arada daha dün attım direk 50 olmuş oha seviliyorsunuz  aşklar 💋

Bu arada daha dün attım direk 50 olmuş oha seviliyorsunuz  aşklar 💋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Panoma yazdım ama kimse görmemiş. Bi süre kitaba ara veriyorum yakın zamanda tekrar gelirim merak etmeyin

Sorry | Jirose Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin