Hatırlatma
O kadın ve ailesi benim gibi acı çekerse artık mutlu olucağımı düşünüyordum. Eğer onlar ölürse beni üzecek hiçbir şey kalmazdı.
Hatırlatma bitti
O zamanlar sadece bir çocuktum yaptığım şeyin kötü Bir şey olucağını fark edemeyecek kadar da aptaldım . Ama bildiğim tek bir şey vardı o da o gün beni kimsenin görmemiş olmasıydı.
O aileden hayatta kalan tek Bir kişi bile yokken bu mektupta yazan şeyler tüylerimi diken diken ediyordu . Ya gerçekten beni gören biri varsa bunu düşünmek gözlerimi dolduruyordu .
Eğer beni görmüş olsaydı bunu çoktan polise giderek kanıtlardı değil mi ?
Sadece bir şaka garip bir şekilde geçmişime dokunan bir şaka .Olanları kafamdan atmak için her zaman yaptığım şeyi yaptım . Biraz müzik açıp çizim defterimi yanıma aldım. Kafama göre bir taslak olmadan öylece çizim yapıyordum . Bir anda kalbime giren bıçak saplanmışcasına olan ağrıyla hareketsiz kaldım . Stresli olduğum zamanlarda yaşanırdı genellikle.
Bu acıdan nefret ediyordum . Nefes aldıkça daha da acıtıyordu canımı.
Zil çalar
İşte hep böyle kötü zamanlarda birinin zilimi çalası gelir, dimi tam da sırası zaten
Hafifçe ayağa kalkmaya çalıştım ama canım daha fazla yanmaya başlamıştı.
Rs : ahh sikicem ama
Zil tekrar ve tekrar çalmaya devam edince acıyı görmezden gelmeye çalışarak kapıya gittim . Gelen kim ise benden sağlam bi dayak yiyicekti .
Rose kapıyı açar ama kapıda kimse yoktur
Rs : Oruspu çocukları sizi bir bulayım nasi sikiyorum görün
Acıdan gözlerim dolmuştu . Ama yavaş yavaş azalmaya başlaması rahatlamıştı.
Azaldıkça azaldı ve sonunda acısı bitmişti .Rs : Kendime gelmek için neye ihtiyacım olduğunu biliyorum tabiki soğuk kahve .
Dolapta hazır olması lazım aslındaBuz dolabından kahveyi alıp odama geri döndüm . Müziğin durmuş olduğunu farkettim garipti durduğumu hatırlamıyordum .
Umursamadım ve elime , götüme benzettiğim çizime bakmaya başladım .
Sanırım farkında olmadan o güne ait bir şeyler çizmiştim ve bu beni rahatsız etmişti . Kağıdı kopardım ve direk çöpe attım . Bunu çizerken hiç mi fark etmemistim cok garip.Ben çizdiğim şeyi düşünürken bi anda telefonum çalmaya başladı arayan lisa'ydı.
Rs: Alo , hot karı konuşuyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry | Jirose
General FictionJm : Bir şartla özürünü kabul ederim Rs : Neymiş o Jm : Bir özür öpücüğü