Rozdział 19

6 1 0
                                    


Niall pov.

Po tym jak Zayn przegrał z Black Lily, wszyscy pojechaliśmy odstawić motory i wzięliśmy samochód który nas wszystkich pomieści i pojechaliśmy do klubu o nazwie 'Smok' Harry i Zayn poszli do boru ja z resztą poszedłem do loży chwile później Zayn już był na parkiecie. 


A Harry szedł do naszej loży. 

H Za chwile przyniosą zamówienie. Kto nie pije?

Lou Ja nie pije ktoś musi prowadzić

N Jasne. Spoko 

Louis pov.

Niech się dzisiaj najebią. Ja jutro nie będę zdychać. Ja będę jutro prowadzić jedziemy wszyscy na plaże. Jedzie młoda ( Natasha ) i jej kolega. Potem jestem cały Natty, nie mogę się doczekać tej nocy filmowej. 

Carlos pov. 

Zaraz po tym jak odebrałem nagrodę pojechaliśmy do mojego domu. Motory schowaliśmy u mnie w grażu.  Natty poszła się szybko wykąpać. Następnie zrobiliśmy sobie maraton filmowy zjedliśmy wszystkie słodycze jakie były w domu i poszliśmy spać koło 3 rano

Natty pov. 

Obudziłam się o godzinie 8.50 następnie poszłam się ubrać ubrałam to 

Do tego zrobiłam lekki makijaż i rozpuściłam włosy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Do tego zrobiłam lekki makijaż i rozpuściłam włosy. Spojrzałam na godzinę i okazało się że jest 9.40 zrobiłam szybkie śniadanie dla Carlosa i wyszłam zostawiając karteczkę  na której było napisane by był gotowy na godzinę 12.30 i poszłam do siebie.  Gdy weszłam do domu poczułam piękny zapach okazało się że Lou zrobił śniadanie. Przywitałam się i zaczęłam jeść. Po jakiś 10 minutach przyszła reszta. 

Ben pov. 

Nasza księżniczka wygrała wyścig po tym jak się dowiedziałem od razu poszłem powiedzieć chłopakom byli z niej strasznie dumni jak ja.  Za jakieś dwa tygodnie mamy jechać do Miami do nowej bazy. Wszyscy mamy tam zamieszkać łącznie z Niallem i resztą. Nat im wybaczy jest dobra da im ostatnią szanse. 

Niall pov. 

Wstałem na maksa skacowany o godzinie 8.30 i poszedłem wziąć przysznic po jakieś 10 minutach ubrałem się w to 

Zszedłem na dół by wziąć lekki na kaca i poszedłem z powrotem do siebie do pokoju

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zszedłem na dół by wziąć lekki na kaca i poszedłem z powrotem do siebie do pokoju. Do kuchni zszedłem około 10. 10 była już tam reszta.  Nawet Nat. 

Bad Sister N,HWhere stories live. Discover now