Louis pov.
Zakupy z młodą nie są takie złe, ona kupowała wszystko do szkoły i jeszcze jakieś rzeczy. Przy okazji ja też kupiłem sobie parę rzeczy. Tak dokładnie to 6 par spodni, 3 podkoszulki, 1 parę butów, 2 białe koszule zapinane na guziki na długi rękaw. Do tego kupiłem jeszcze sportową marynarkę. Wróciliśmy na 16tą chwile później młodej już nie było. Wróciła na 19tą i powiedziała że za jakieś 10 minut będzie pizza. Chłopacy są zestresowani bo na obrzeżach miasta są wyścigi. Podobno ktoś nowy ma startować u nas to Zayn. Wyścig motorowy. Ciekawe kto, ale tego dowiemy się na miejscu.
Liam Co powiemy młodej? A co jeśli będzie chciała jechać z nami?
Ja Wątpię mówiła mi że nie będzie jej na noc idzie podobno do kolegi z Los Angeles, będzie parę domów dalej.
N Tobie powiedziała a mi nie. Dlaczego?
Ja Nie wiem. Wiedziała że ci to przekaże. Jak chcesz to z nią pogadaj
Po tym co powiedziałem wyszedł pewnie poszedł na górę. Pogadać z młodą, a my zaczęliśmy grać na I Box w wyścigi. Po jakiś 15 minutach przyszła pizza okazało się że młoda zapłaciła za nią w pizzerii. Gdy zjedliśmy ją rodzeństwo Horan zeszło na dół i wyszło po jakiś 15 minutach wrócił Niall, bez młodej. Za to uśmiechnięty.
N Natasha jest cztery domy dalej.
Syndrom starszego opiekuńczego brata mu się chyba załączył.
Carlos pov.
Dzisiaj wyścigi jak zawsze stratuje Natty. Jestem z niej dumny ponieważ sam ją uczyłem jeździć uczeń przerósł mistrza, ale nie tylko jestem z niej dumny dlatego że pogodziła się z bratem na razie mu nie ufa, ale to się zmieni. Za jakieś 10 minut ma tutaj przyjść. Umawialiśmy się że powie tak chłopakom że nocuje u mnie. Jestem ciekaw czy któryś ją przyprowadzi. Z myśli wyrywa mnie dzwonek do drzwi. Czyli ktoś z nią idzie. Otwieram a ty Natty z bratem, mam ochotę zacząć się śmiać z jej miny ale, się powstrzymuje.
Ja Hej Natty to pewnie słynny Niall
Nat Tak Niall chciał wiedzieć gdzie idę więc oto jestem
Niall Hej Niall Horan brat Natashy
Ja Carlos Jane miło mi
Nat w tym czasie poszła do kuchni
Niall Siostra dużo mi o was opowiadała jestem wdzięczny za opiekę nad nią gdy ode mnie uciekła nie zdziwył bym się gdybyś mi przywalił
Ja Nie ma za co jesteś na dobrej drodze by ci w pełni zaufała ufa ci a to jest już coś
Po tym co mu powiedziałem uśmiechnął się i poszedł.
W tym czasie Nat poszła zanieść picie i chipsy do salonu. Postanowiliśmy że do wyścigu coś obejrzymy. Natty mi pokazała strój i motor zielony na zdjęciu na którym się będzie ścigać.
Zayn pov.
Jest 22.30 jedziemy w stronę obrzeży nikt ze mną jeszcze nie wygrał co się może zmienić. Jestem króle toru na pewno wygram. Jesteśmy 10 minut przed czasem ale to jak zawsze. Harry poszedł zapłacić. Stawka na dzisiaj to 20.000 $. A ja z resztą się rozglądamy. Patrzę naprzód a tam widzę że podjeżdżają dwie osoby na motorach jeden na zielonym w czarnym kostiumie i zielonym kasku, drugi na niebieskim motorze i czarnym kostiumie z fioletowym kaskiem.
Harry pov.
Po zapisaniu odwracam sie i widzę na początku toru dwie osoby na motorach jeden na zielonym w czarnym kostiumie i zielonym kasku, drugi na niebieskim motorze i czarnym kostiumie z fioletowym kaskiem. Schodzi ten w fioletowym kasku. Ta w zielonym zostaje.
YOU ARE READING
Bad Sister N,H
Teen FictionWraca po latach do domu ze względu na swoje bezpieczeństwo oraz zemstę na bracie i jego kolegach