12-Dobro je

17 2 0
                                    


Dugo nisam pisala nastavke.Izvinjavam se zbog toga.Pokusacu da nadoknadim,jer sam dobila novu inspiraciju za ovu pricu.Uskoro dobijate i triler.A dobijace te i video snimke na kojima ce ukratko biti prikazano sta ce se desavati u nastavku.Unapred se izvinjavam zbog gramatickoh gresaka.Uzivajte xoxox





Sasha's p.o.v

Već 4 sata sedim pored ovog jezera i plačem.Proganjaju me emocije.Ima oh previše.A i sećanja.Na koje god mesto da odem podsećaće me na Lucasa.A još sada neko šalje Ani preteće poruke.Za nas dve definitivno nikad neće biti sreće.A što je najgore ja nikad neću moći da se opet zaljubim.Opet će me neko iskoristiti.

Sedela sam na kamenu.Iz torbice sam izvadila ogledalo i imala sam šta da vidim.Kosa mi je bila raščupana oko očiju razmazana maskara i ajlajner.Prebledelo lice.Brzo sam uzela maramicu i obrisala to.

Uzela sam telefon.Bilo je 34 poziva i 31 poruku.Nisam ih otvarala.Nisam imala snage.Osetila sam nešto.Svi organi su mi se odjednom prevrnuli.Nešto nije u redu.Panicno sam uzela telefon .

#Mama?

#Dušo gde si ti?

#na jezeru.

#šta radiš tamo?Anali je u bolnici pala je na glavu.

#Molim?Kako?

#ne pitaj ništa nego brzo nađi prevoz u dođi u Gradsku bolnicu

Prekinula sam poziv i počela da trčim.Onda sam se setila jedne stvari.

'Pa ona je trčala zamnom'-suze su mi krenule.

Ja sam kriva za ovo.

Harry's p.o.v

4 sata pre nesreće

Uzimam ključeve i izlazim iz kuće.Hladan vazduh je prošao kroz moje telo.Duvao je hladan vetar i nosio lišće.Išao sam do parkinga dok me muški glas nije zaustavio.

"Ti si Harry zar ne?"-prišao mi e držeći neki papirić u rukama.Klimnuo sam glavom.

"Ti poznaješ Anali zar ne?"-pribio me je uz zid."odnesi joj ovo i kaži da joj to šalje neko mnogo blizak njoj"-lagano me udario po ramenu.

"Ko si ti?"-pitao sam ga.

"Niko bitan.ne pokušavaj da me pratiš,loše ćeš završiti"-ušao je u crni auto i odjednom nestao.Krv u žilama mi se sledila.Ušao sam u auto i počeo da ga pratim ukoliko je to bilo moguće.

"Dođavola izgubio sam ga"-udaram rukom o volan.Put je jako loš ,a ja idem velikom brzinom.Zvoni mi telefon.Anali?Na trenutak sam pogledao na telefon i izgubio kontrolu nad autom.Smeđokosa devojka je držala svoje ruke na haubi od auta.To je Anali! Brzo sam istrčao iz auta.

Povratak u sadašnjost

Analia's p.o.v

Osećam nečije ruke na svojima.Ubrzo i nečiju suzu.Pa i razne glasove.Nisam jasno videla o kome se radi.Trnci su probadali moje telo.Uzimam i to malo snage i otvaram svoje oči.Odmah me zaslepljuje bela svetlost i svež bolnički miris.Pogledam malo oko sebe i vidim Harryija kako plače i drži me za ruku.Pokušavam da nešto progovorim.

"Anali?Ti...ti si budna?"-ustao je sa stolice i pozvao doktora.Bila sam na izmaku snage.Ulazi doktor i uzima svoje instrumente.

"Gospođica nije više u kritičnom stanju"-rekao je

"Hvala Vam doktore"-Harry se zahvaljivao.

"To mi je posao"-nasmešio se i izašao iz sobe.Tada me je Harry zagrlio.

"Znaš li koliko sam se uplašio"-nije prekidao zagrljaj.

"Znam da sam te puno uplašila ,izvini "-lagano pušta ruke iz zagrljaja.

"Okej je"-pravi lagani smešak.

4 MESECI KASNIJE

"Pa evo nas.Gospođice dobrodošli u restoran.Veče je naše."-ustupa mi mesto na stolici a ja se zahvaljujem

"Pa šta ćete popiti ?"

"Um nešto bez alkohola"-odgovorila sam mu

"A za jelo?"

"To je Vaš izbor gospodine Styles"

"Neka bude tako"-pozvao je konobara i naručio.

"Kako je tebi bilo ova 4 meseca na turneji?"

'Jako teško"-odmahuje glavom

"Zašto?"

"Zato što sam celo vreme mislio na tebe i tvoje zdravlje"-odgovara mi

'Umm Harry...hvala ti za sve,mislim bio si moja podrska svih ovih meseci.Hvala hvala punoo"-crvenim u licu

"Moram nesto da ti kazem"

"Kazii Harry"-iako sam ocekivala neko cudo jednim delom nisam bila zainteresovana za ono sto ce mi reci


"NE zelim da se pokvare nasi odnosi posle ovoga sto cu ti reci"-pogledala sam u njegove oci.Tako su bile iskrene


"Boze Harry,to se nikada nece desiti"


"JA te volim Anali"

"Volim te Harry"-odjednom sam izustila.Sta se zapravo desava samnom?Ono sto je usledilo posle toga bio je strastveni poljubac.Kraickom oka sam primetila poglede ljudi koji su nas gledali dok smo se ljubili.

"Harry,zar ne bi bilo bolje da odemo kuci,da narucimo nesto"-pokusavala sam da se izvucem iz ove mase ljudi,jer mi je jako neprijatno.

"Kako ti zelis"-klimnula sam glavom i uzela torbicu

"Bolje bi bilo da idemo"-ustao je i zaputili smo se prema autu.

"Umh,zasto ne bi otisli kod mene sada?"

"Pa mozemo"-prebaciila sam glavu na drugu stranu i gledala kroz prozor

"Onda,idemo kod mene i narucicemo picu,slazes li se?"

"Moze.Nikakav problem"

Cutali smo punih 20 minuta.Bilo mi je jako neprijatno.

"Da li je Harry sada moj decko?"-pomislila sam 



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 25, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Run!Where stories live. Discover now