6-Mesta

44 4 0
                                    

Sedela sam na pustoj livadi i gledala sunce.Kroz glavu mo je prolazilo hiljadu misli.Ko sam zapravo ja? Moje pravo prezime? IME? Vetar mi je duvao razbarušenu kosu.Livada je bila puna cvetova.Uzela sam par njoh i napravila sebi venčić.Stavila sam ga na kosu.Osećala sam se kao kraljica,ali u stvarnosti ja to nisam.Uvek zavisim od nekoga.Dopuštam da mi neko upravlja životom.

"Znao sam da ću te ovde naći"-javlja se nečiji glas i vraća me u stvarnost.

"Analia"-opet isti glas zove ali ja ne obraćam pažnju ni čiji ji je ni smisao cele rečenice.

"Ovde smo se igrali kao deca .Sećaš se?"-ustajem sa trave i vidim prelepu mušku figuru sa prelepim očima boje žada.

"Harry? Izvini zadubila sam se"-čistim svoje pantalone i trudim se da ga ne pogledam u oči.

"Zašto si ovde?"-podiže moju bradu,na šta ja istog trenutka spuštam

"Samo sam htela da budem sama"-uzdišem i polako krećem nazad.

"Čekaj!"-dotrčao je do mene

"Šta je bilo?"-stavio je ruku na moje rame "zašto si takva?"-okrenuo mi je glavu.

"Kakva sam ?"-sklonila sam njegovu ruku "samo se juče promenio moj celi život,pokušavam da se naviknem na njega"-zagrlila sam ga.

"Biće sve u redu.Uzgred hteo sam da ti ovo dam."-u ruci je držao malu kutijicu.

"Šta je to?"-bezvoljno sam upitala

"To je za tebe"-rekao je zavodljivim osmehom.uzela sam kutijicu i otvorila je.Unutra je bila ogrlica sa natpisom 'forever'.

"Hvala ti puno Hazz"-poljubila sam ga u obraz

"Nema na čemu"-seo je na travu i čudno me gledao "zar nećeš da mi se pridružiš?"-zbunjeno je gledao.

"Naravno"-prisla sam i sela na travu do njega.

"Znaš ovaj moj život i nije tako loš"-govorila sam mu dok je on čupao latice na cvetu. "Zbog nekih osoba ima smisao"-navalila sam svoju glavu na njegovo rame "hvala ti Harry,za sve trenutke provedene u detinjstvu i sada"

"Hvala tebi za svu podršku koju si mi pružila tokom celog života"-prolazi rukom kroz kosu.

"Najbolji prijatelji"-rekla sam i ispružila ruku ispred njega i iste sekunde sam osetila njegovu na svojoj.

"Najbolji prijatelji!"-legnuo je na travu i stavio ruke iznad glave.

"Gospodine Styles verujem da ta vaše bela bluza neće više biti bela ukoliko odmah ne ustanete"-đavolski sam se nasmešila.On se trznuo i brzo ustao.

"Hvala Vam gospođice Analia Bart...ovaj oprostite Analia Pearl"-

"Hvala Vam vrlo ste ljubazni"-uzdigla sam glavu."uhvati me ako možeš"-potrčala sam prema velikom zelenom prostranstvu.

"Uhvatiću te"-iza sebe sam osetila jake korake,ali sam još jače trčala .Spotaknula sam se o kamen i pala na glavu.odlučila sam da glumim da mi se nešto desilo. "Auu! Moja glava"-brzo je dotrčao do mene "jesi li dobro Anali?"-samo sam ga udarila po ramenu "Ne plaši se nije mi ništa budalice"

"Luda ženska glavo!"-naplezio mi se

"Hmm,imam li još pravo na želju?"-rekla sam i dobila odgovor 'da'.

"Hajdemo na plažu.Ići ćemo kolima"-skakutala sam poput malog deteta.

"Okej,ako je to tvoja rođendanska želja idemo na plažu"-potrčali smo prema crnom Range Roveru.Posle pola sata vožnje stigli smo do plaže.Nije bilo mnogo ljudi.More je bilo mirno,a pesak vruć.Izula sam svoje vanšice i išla prema moru.Harry je stajao u mestu poput kipa.

"Šta čekaš!?"-prišla sam mu i povukla ga prema moru."tako je lepo ovde"-legla sam na pesak i pravila anđela.

"Anali,dođi nešto do mene"-gazio je u more i dovikivao me. "Idem Harry"-došla sam do njega .Sve više mi se približavao. Sigurno hoće da me gurne.

"Gospodine Styles da li bi voleli da znate kakva je voda?"-gurnula sam ga u more pa je počeo da me juri.a naravno kad sam ga odjednom bez razloga bacila u more.Podigao me u naručje i bacio u ledenu vodu.Počela sam da kašljam.

"Sad smo kvit gospođice Pearl"-kreveljio se,

"Tako je gospodine Styles,a da li ste smislili šta ćemo da radimo ovde ovako mokri a nemamo odeću"-sarkastično sam odgovorila.

"Smislio sam ,donekle"-skinuo je svoju mokru majcu i iscedio je,posmatrala sam ga stalno.

"Šta ću ja da radim?"-tužno sam pitala.

"Hmm"-otrčao je do automobila i doneo dve bele majce "izvoli,jedna za tebe jedna za mene,idem ja do auta a ti se presvuci"-otišao je do auta.kada sam se potpuno uverila da nema nikoga skinula san svoj brushalter i ostavila ga pored kako bi se osušio.Obukla sam njegovu belu majcu koja mi je dosezala malo iznad kolena.Kosu sam zavezala i otišla u auto rekavši Harryiju da sam spremna.Upalio je auto i krenuo prema mojoj kući.Posle nekih sat vremena vožnje odvezao me je kući.Pokušavala san da uđem a da me niko ne primeti.Ušla sam na sporedni ulaz i iskrala se u svoju sobu.Otišla sam pod tuš.Kada sam završila sa kupanjem videla sam poruku na telefonu.
'Večeras ja i moji roditelji dolazimo na večeru kod vas.Xxx'Harry'

Run!Where stories live. Discover now