Sasha's P.O.V
"Izvini?"-okrenula sam se i videla mušku figuru crne kose i tamnih očiju.
"Da"
"Ispao Vam je novčanik"-držao je moj novčanik ispred mene.
"Umm...hvala Vam puno!"-srdačno sam se nasmejala."Ja sam Sasha,drago mi je"
"Ja sam Zayn i meni je drago"pružio ni je ruku.
...
Analia's p.o.v
"Živim za dan kada će mi ovo trebati u životu"-gunđala sam dok sam rešavala zadatke iz hemije."Šta je sad ovo? Koja je ovo supstanca sad pa Bože"-bacila sam olovku u stranu.
"Voleo bih da vidim kako iskaljuješ bes na nekom drugom ,a ne na toj jadnoj olovci"-čujem već poznati glas i okrećem se za 360° i vidim Harryija.
"I ja bih volela da svoj bes iskalim na Vama gospodine Styles"-napravila sam grimasu.
"Ja ne bih voleo da to budem ja".
"Ajde dođi i pomozi mi ,ne mogu ovo sama da rešim"-panično sam govorila.
"Evo me"-seo je na stolicu pored mene.
"Idemo ovako imaš ovu supstancu..."-stalno sam gledala u njegovo prstenje .Nisam obraćala pažnju na zadatke.Sledeće što sam uočila su bile predivne tetovaže.
"Anali slušaš li ti mene ili gledaš moje tetovaže"-provalio me je.Obrazi su mi pocrveneli u trenutku.
"Ma slušam te šta ti je?"-nervozno sam odmahivala glavom i gledala u njega.
"Okejj da se vratimo mi zadatku"-okrenuo je sledeću stranu i krenuo da piše razne formule koje me iskreno u ovom trenutku uopšte ne zanimaju.
"I onda pomnožiš ovo i posle podeliš"-zaokruživao je i ispisivao podatke na malom papiriću.
"To bi bilo to."-uzdahnuo je i zatvorio knjigu.
"Hvala ti Harry."
"Nema na čemu.Nadam se da sam bio dobar profesor"-prekrstio je ruke.
"Naravno"
"Možemo sutra da odemo na picu.Zar ne?Mislim ako nemaš obaveza"-pitao me je.
"Slobodna sam sutra.Dogovorićemo se"-nasmejala sam se.
"Moram da idem Gemma će me ubiti"
"Okej,ćao"-zalupio je vratima.
"Bolje bi bilo da pospremim ovo"-sela sam na pod i stavila ruku preko glave. "A bolje bi bilo i da odem da odmorim malo"
Sasha's p.o.v.
SAME TIME
"Dakle ti si Zayn?Okej hoću reći,ma ništa,zaboravi"-nasmejao se.
Kako si glupa Sasha.
"Ovaj ti si odavde?"-nesigurno sam pitala.
"Aha."-nakon njegovog odgovora zavladala je tišina.
"Mogli bismo da odemo na kafu,moram da ti se odužim"
"Joj sad stvarno žurim,daću ti broj pa ćemo se dogovoriti.Ne uzimaj mi za zlo"
"Naravno da neću"-
"Izvini žurim sad"-rekao je nezainteresovano.Samo sam se nasmejala i nastavila.
Nije ljubav za tebe Sash-ova rečenica mi se vrtila po glavi.
Svratila sam u obližnji dragstor i uzela neko piće i grickalice.Nameravam da večeras gledam film sa Anali.Stavljam namirnice u korpu i približavam se kasi."Izvolite"-uzimam kese i krećem prema izlazu.
Napolju je bilo puno ljudi.Bilo je puno oblaka.Tipično za London.Radije bih sad zaboravila na susret sa Lucasom.Flashback Sasha's p.o.v
'Znaš Sasha sviđaš mi se .Jako'
'I ti meni Luc'
...
'Hmm ti si obična glupača.Naivna si.'-vikao je.
'Kako možeš?!'
'Hajde plači sad.Glupačo naivna'-zlobno se smejao.
...
'Sada smo zaključani u ovoj sobi.Sami smo.Znaš na šta mislim''Ne prilazi mi'
'Cccc,draga ne možeš ti protiv mene'
BACK.
Gubim kontrolu.Slike iz prošlosti mi se opet vrte po glavi.
Da li ću ja biti jednom srećna?
Analia's p.o.v (poslednji put menjam :3)
"Zašto ne želiš da imaš dečka?"-pita me.
"Pa recimo da me je u prošlosti jedan razočarao i..."
"Okej,razumem"-prilazi mi i grli me,a ja pokušavam da ne zaplačem.
"Šta s tobom?"-znatiželjno pitam.
"Pa kad si otišla imao sam jednu devojku.Jednostavno sam samo razmišljao o tebi,da li si se snašla u novom gradu,kako ti je tamo.Ona je bila jako ljubomorna.Rešio sam da prekinem sa njom."-uzdahnuo je.
"Znači,znači da sam ja kriva za to."-oči mi se nakupljaju suzama.
"Ne i nikad nisi bila kriva"-prilazi do mene i briše mi suzu sa obraza.
Nastala je tišina koja me je svo vreme ubijala.Jako.Htela sam da je prekinem ,nisam znala kako. (Ovo su njene misli :D)
"Nećemo više o ovome."-ćutala sam i gledala o pod.
"Imaš li neke planove za večeras?"-prekida odvratnu tišinu.
"Pa trebala sam da sa Sash gledam film,ali mogu da odložim "
"Ne,ne gledajte vi dogovorićemo se drugi put.Nemoj da plačeš.Pogotovo ne zbog mene"-zaputi se prema vratima.
"Nemoj tako Harry .Zaboravićemo na ovo važi?"-grlim ga.On ubrzo odlazi a ja ulazim na svoj E-mail.Oči mi ostaju prikovane za ekran kada vidim da imam preko 15 poruka od istog pošiljaoca .
'Plplplpl@gmail.com'
ention a user
"Ko je ovo"-otvarala sam prvu poruku.'Ko sam ja?Sigurno se to pitaš zar ne? Postavljam misteriju.Nadam se da ćeš je brzo rešiti.Zapamti ja sam osoba koja će ti zagorčati život.'
Zenice mi se od šoka sve više i više šire.Sakupljam malo hrabrosti i otvaram sledeću poruku.,
'Draga,opet ja.Znaš ko sam ja? Ne i nikad nećeš saznati.Uzgred ko je onaj kovrdžavi sa tobom?'
Gotov je i 10. nastavak .Jako je kratak jer ne mogu da pišem zbog škole.Planirala sam mnogo toga dok se priča ne završi.Znam da je dosadno.Mislim da će priča imati oko 50 delova.To su neke moje pretpostavke.Razmišljala sam da u sledećem nastavku bude uglavnom Hanalia's momenata.Sledeći nastavak pišem kad budem stigla.Sve što vam se ne sviđa napišite u komentaru.Sve što je napisano (ovim fontom nzm kako se piše )i označeno zvezdicom (*) su ustvari misli nekog lika.
Love ya all!
-AnnaStyles.
YOU ARE READING
Run!
Random'Ona je posebna' 'Ona je divna' 'Zgodna je' 'Ima prelepe oci' 'Ona je samo moja'