Still Sasha's P.O.V
"Hmm izvinite da li je u ovom zatvoru Lucas Pearl?"-sva zadihana ulazim u zatvor i pitam čuvara ispred.
"Ne bih znao.Da pitate možda upravnika"-zabacio je ramena unazad.
"A gde je njegova kancelarija?"-pitala sam i pažljivo sledila uputstva.
"Hvala Vam"-nasmešila sam mu se i krenula uz stepenice.Ubrzo sam se našla pred vratima na kojima je pisalo 'Mr.Stewart'.Zakucala sam i ušla .
"Dobar dan"-rekla sam ulazeći u kancelariju.
"Izvolite"-ustao je sa stolice i pružio mu ruku.
"Treba mi Vaša pomoć"-uzdahnula san i rekla.
"Recite"-ruke je stavio na sto.
"Želela bih da znam da li se u ovom zatvoru nalazi Lucas Pearl?"-pogledao me je strogo.
"Sada ću da proverim...hmm Lucas Pearl.Jer je on od skoro ovde?"-tražio je po spisku.
"Mislim da jeste"-rekla sam.
"Jeste,on je ovde u paviljonu B ćelija 232.Želite da ga posetite?"-skinuo je naočare
"Da,ukoliko je to moguće"-ustala san sa stolice i uzela torbu.
"Sada ćemo rešiti vaš problem"-rekao je i pozvao sekretaricu koja je trebala da me odvede do Lucasove ćelije.Zahvalila sam mu se i krenula sa sekretaricom.
"Evo ovde je paviljon B ti samo nađi ćeliju 232"-osmehula se dok sam ja počela da tražim.Ubrzo sam je i našla .Predamnom je stajala muška figura crne kose i nebesko plavih očiju.
"Lucas?".
Analia's p.o.v
"Harry teško mi je da se naviknem.Odjednom nova porodica,sve.novo"-jadala sam mu se.
"Izdržaćeš ti si jaka"-potapšao me je po ramenu.
"Hvala ti na podršci"-poljubila sam ga u obraz.
"Ovo more me je uvek povlačilo.Sećaš se kad smo prvi put došli ovde.Mislim da smo imali 8 ili 9 godina"-stavio je ruke ispod glave i legao u moje krilo.
"Da,sećam se.I od tada nikad nismo prestajali da dolazimo ovde"-uzela sam njegove kovrđže i igrala se njima i ubrzo čula Harryijev jauk.
"Au to bolii"-sklonio je moju ruku sa njegovih kovrđža.
"Okej neću više"-Namrgodila sam se.
"Znaš Anali ja ti uvek mogu biti iskren prijatelj.Mislim,drago mi je to što deliš sve samnom"-ustao je sa mog krila i pogledao me.
"Ja sam to oduvek znala,još kad sam imala 2 godine,i danas ti verujem"-nasmešila sam se .
"Aww volim te drugarice"-prišao mi je i uštinuo me za obraz.
"Gospodine to boli"-smeškajući se govorim,očekujući njegovu brižnu reakciju.
"Izvinjavam se gospođice"-napravio je smešnu facu i pogledao me pravo u oči.Izgubila sam se u tim očima.Rešila sam da ih više ne gledam jer bi se verovatno izgubila u njima,a to mi ne treba jer ne želim da pokazujem svoja osećanja.
"Počeće kiša"-nesmotreno sam rekla
"Pa dobro"-uzdigao je glavu.
"Kako dobro.Pokisnućemo.Jesi ti normalan?!"-rekla sam mu i uputila mu oštar pogled.
"Pa i ti si onog puta pokisnula .Sećaš se?"-govori a odmah posle toga se stvaraju slike iz prošlosti u mojoj glavi.Pa to je bilo stvarno.Dok sam se sećala toga razvukla sam usne u osmeh.Kada sam to primetila pokušala sam da izgledam što ozbiljnije.
"Dakle?"-nadmeno govori.
"Kakav sii.Uff.Sad hoćes da pokisnemo i da se prehladimo pa bravoo.Molim za aplauz gospodine Styles"-auplaudirala sam mu.
"Znam da ne možeš da me ostaviš".
Sasha's p.o.v
"Šta ti radiš ovde?"-vikao je dok sam ja neprestalno gledala u njega.Čoveče nekad sam ga volela.Nemoguće.Suze su počele da klize niz moje obraze.Samo sam zatvorila oči i prisećala se svih trenutaka.
'Ne,ne.'-jedva sam rekla i počela da trčim prema izlazu iz paviljona B."Bežiš a?!Proganjaju te uspomene i uvek će te proganjati.Sve dok sam ja živ.izaćiću i osvetiću se i tebi i onoj mojoj glupoj sestri''-vikao je dok sam ja neprestalno trčala pokušavajući da zaustavim suze.Susrela sam se sa zabrinutim pogledom čuvara i samo prošla pored njega.Ubrzo sam se našla na čistini ,slobodna.
Pošla sam prema gradu"Izvini?"
a/n
Okay gotov je jos jedan nastavak.Dosadan znam.Skoro je u celom nastavku preovladavala Sashina perspektiva.Imam mnogo ideja o sledecim nastavcima.Vec su se pojavili neki novi likovi,bice ih jos.Sledeci nastavak cu napisati kad budem imala vremena. ♥♥♥
lyy
-AnnaStyles♥♥♥♥
ESTÁS LEYENDO
Run!
De Todo'Ona je posebna' 'Ona je divna' 'Zgodna je' 'Ima prelepe oci' 'Ona je samo moja'