8-Ti možeš bolje od toga

26 4 0
                                    

Sasha's p.o.v

"Propao je naš plan čuješ?!Ovi te ne žele natrag,žele da istruneš u zatvoru sve zbog te devojke,sada sam došla ovamo da razgovaram sa tvojom dragom majkom.Da,Michael nije tu zato sam i došla,ne brini se Lucas tvoja baka će te osloboditi iz zatvora.hajde moram sad da idem"-Stalno sam gledala u neku staricu koja je išla po ulici.imam neki čudan osećaj.Išla je ispred mene,nisam mogla da vidim njeno lice.Imala je crnu prosedu kosu,bila je niskog rasta.Spominjala je nekog Lucasa.Mah,to nije jedini Lucas,ima ih puno.Nemoguće je da je pričala o Vivianinom sinu,ne,ne .Pratila sam je neko vreme dok mi nije izmakla.

"Prokletsvo "-rekla sam i šutnula kamenčić.To ne može biti ona.Ušla sam u taxi i krenula kući.U glavi mi je odzvanjao onaj dijalog.Sigurno to nije isti Lucas.Izašla sam iz taxija i platila vozaču.Ušla sam u kuću užurbano sve dok nisam primetila mnogo ljudi u dnevnom boravku.Prišla sam im da bi ih pozdravila.Stari bračni par,žena je bila okrenuta glavom tako da nisam mogla da joj vidim lice,dok sam lice njenog muža jako dobro videla.Imao je smeđu kosu ,tamne oči i naočare.Prvo sam se učtivo pozdravila sa tim čovekom,prišla sam i do njegove žene,okrenula je glavu prema meni ,tada sam se našla u šoku.

"Dobar dan devojko"-pružila mi je ruku,dok sam ja bila ukipljena pred njom.

"Sasha"-mama mi je šapnula "zašto si se zamislila?"-pogledala sam u nju i pozdravila se.

"Ovo su Michaelovi roditelji "-ove reči su me presekle u potpunosti.

"Gde je Analia?"-deda je pitao ,na šta sam ja samo začuđeno gledala u onu gospođu koju sam malopre videla na ulici." Dovedi Anali"-rekao mi je zabrinutim pogledom.

"U redu deko"-pošla sam prema stepenicama."Anali?"-tražila sam je po sobi.

"Molim?!"-prelepa brineta je odgovorila.

"Ovaj,došli su roditelji tvog oca"-podigla je obrvu.

"Molim !?Ti to mene zezaš?"-začuđeno je gledala.

"Ne,stvarno su dole"-pokušavala sam da je ubedim.

"Idemo onda"-predala se.

Silazile smo uz stepenice i sve više se približavale dnevnom boravku iz kojeg su dopirali glasovi.

Analia's p.o.v

Došli su moji baka i deka? Pitanje mi se vrzmalo po glavi i već sam mogla da predpostavim kako izgledaju s tim da ću ih videti za svega par sekundi .Ušle smo u dnevni boravak.Na sofi je sedeo jedan stari bračni par.To su oni! Skakala sam u mestu.

"Analia?"-ta žena se oglasila i prišla mi.Približila se i zagrlila me "tako sam dugo čekala da te vidim"-približava usne mom obrazu.Tada dolazi i onaj drugi čovek smeđih očiju i smeđe kose.

"Deda!"-potrčala sam i njemu u zagrljaj,a njemu je jedna suza skliznula niz obraz

"Dosta,dosta"-potapšao me je po ramenu.

"Anali ,danas smo dosli da ti damo ključeve od naše vile,ti si prava naslednica"-mazila me je po obrazima.

"Hvala ,ali ne mogu da prihvatim"-lagano sam odmahivala glavom.

"Ali zašto?"-zabrinuto je gledala u mene.

"Jednostavno ne možemo da prihvatimo negativan odgovor,razumećeš"-deda je prišao do mene.

"Uredu.To ću uraditi samo zbog vas"-klimnula sam i glavom i lagano se nasmejala.

"Drago mi je što to čujem"-zadovoljno su seli na krevet.

"Anali dođi sedi pored nas"-pokazala mi je rukom na sredinu kreveta.

"Okej"-rekla sam i sela pored njih.

"Mi posle ovoga idemo u Americu,nećemo dolaziti vise,hteli smo da se osiguramo"-brise suzu "Nazalost tvoj brat je u zatvoru,ali mora ispastati zbog svojih dela"-spustila je glavu 

"Jako mi je zao zbog toga"-zagrlila sam je.

"Mislim da je vreme da krenemo.Imamo let ,a pre toga moramo da se pozdravimo sa jos nekim ljudima."-iz torbe je izvadila srebrni kljuc. "Ovo je za tebe.Sada si vlasnica ove kuce"-drzala je kljuc u rukama.Stalno sam gledala u njega a razmisljala da li da ga uzmem ."Anali? Gde si odlutala"-trgla sam se i ispruzila ruku.Nesto mi nije dalo da uzmem taj kljuc,ali on je skliznuo iz ruke moje bake pravo u moju.Zatvorila sam saku.

"Dovidjenja!"-obratili su se celoj mojoj porodici.Njihove senke su polako nestajale iz dvorista.Otisla sam u sobu i sela na pod pored prozora.Gledala sam u kljuc.Tako je misteriozan i tajnovit.Kako ta vila uopste i izgleda.U glavi sam stvarala sliku neke prelepe bele vile sa pogledom na more.Dvoriste je bilo ogromno puno cveca.

"An...mogu li"-iz misli me je trgao Sashin glas.

"Naravno"-lagano sam uzdahnula i ustala.

"Sta radis tu sama?"-prisla mi je i pitala me

"Ah,ma nista"-jedva sam odgovorila.

"cudna si mi u zadnje vreme...hmm da se nisi zaljubila"-na licu joj se nasao vragolasti osmeh.

"Naravno da ne."-napravila sam ozbiljnu facu.

"Lazes me"-skakutala je po sobi.

"Misli sta hoces"-naplezila sam joj se.

"Ostavljam te'-napucila je usne na sta je dobila odgovor "samo ti idi".

'Ne mozes da poreknes vec dugo mislis o Harryiju

To nije ljubav Analia saberi se

Zaljubljena si

Nisi zaljubljena


Jesi to je jako lepo

Nisi'-Andjeo i djavo su se borili.

Sasha's p.o.v

'Nemoguce je da je ono bila ista zena? Mozda samo haluciniram? Lazna panika?'-setala sam nervozno po sobi.

'Rekla je ime Lucas.Ali to nije jedino ime na planeti.Ali nosila je istu haljinu.Nesto mi je ovde sumnjivo'

'Cekaj,pa spominjala je zatvor.A Lucas je u zatvoru.Ne,ne mnogo lose razmisljam.Sta ce se desiti?"

Uzela sam knjigu i pocelka da citam.Nisam bila potpuno skoncentrisana.Nesto me je mucilo.Ne znam kome da kazem za ovo.

'Hajde Sash ti to mozes.Bolje od ovoga."

A/N

Jos jedan kratak nastavak.Dosadan.Sledeci dobijate sutra.

Lysm ♥♥♥

-AnnaStyles

Run!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora