7-Večera

22 3 0
                                    

"Sasha ,večeras dolaze Stylesovi na večeru jesi li znala za to?"-kao manijak ulazim u njenu sobu.

"Da,još juče su se dogovorili"-klimala je glavom.

"Zašto mi nisi rekla?"

"Otisla si na spavanje,sećaš se ?"-Nakon ovih reči sam se setila prošle noći.

"Moj otac je odveo mamu u novu kuću?"-pitala sam

"Nije,iskrsao mu je neki posao morao je hitno da ode u Nemačku na mesec dana"-prilazila je prozoru i otvorila ga.

"A okej onda"-uzela sam plišanog medu i zagrlila ga.

"Hej polako sa tim medom,on mi je omiljeni"-opet počinje svađu.

...

"Ja ću obući ovu zelenu košulju i ove sive pantalone"-stojale smo ispred ormana.

"Okej,ja ću ove crne pantalone i ovu žutu majcu"-zatvorila je orman.

"Iddem ja"-.Otisla sam u svoju sobu i istusirala se .Obukla sam već zadatu kombinaciju ,i pošla prema dnevnoj sobi.

"Dobro veče!"-stalno sam čula.Svi smo seli za sto i večerali.Sve je bilo mirno dok meni nije ispala viljuška i morala sam da se saginjem na pod.

"Izvinjavam se"-rekla sam i nastavila sa večerom.

"Anne kako je Ulric?"-moja majka je pitala Harryijevu.

"Dobro je.hvala!"-uzvratila joj je

"A da  mi idemo bolje u sobu?"-rekla sam

"Pa ako ste zavrsili sa jelom mozete otici gore"-moja majka je rekla

"Hajdemo onda svi"-Sasha je dobacila.Otisli smo u moju sobu.

"Sta cemo sad da radimo?"-Gemma je rekla dok je Harry seo na krevet.A onda sam i ja sela na krevet.

"Hmm,nemam pojma"-Harry se ispruzio i pravio se da spava.

"A da jednostavno malo odspavamo?"-Ja i Gemma smo u istoj sekundi rekle ,a onda je Sasha klimnula glavom .Uzeli smo dekicu i prostrli je na pod,svi smo legli. Harry,ja,Sasha,Gemma.Redosled mi se u pocetku nije svideo ali sam izdrzala.

...

"Umm dobro jutro"-ustala sam  i prozevala se.

"Samo sto su otisli"-Sasha mi se priblizila i donela mi kafu .Prvih pet sekundi sam je gledala a onda sam pitala 'ko je otisao' -na sta je ona crkla od smeha.

"Ti se stvarno niceg ne secas?"-drzala se za stomak ,dok sam ja pokusavala da se setim bar jednog delica od juce. "Ah da.Harry i Gemma su prespavali ovde"-namestala sam kosu.

"Bravo gospodjice"-aplaudirala je ,a ja sam joj se naplezila.

"Samo se ti rugaj"-sarkasticno sam odgovorila

"Sidji dole na dorucak"-okrenula je glavu .

"A ako nisam gladna?"-ustala sam i krenula do toaleta.Obavila sam svoju licnu higijenu i gledala se u ogledalu.Ono vino mi nije prijalo.Prosla sam rukom kroz kosu i uzela sminku.Izasla sam iz kupatila i obukla se.Soba je bila prazna,ocigledno je Sasha otisla.Iskrala sam se iz kuce i otisla na plazu.

"Ahh kako je ovde lepo"-okrenula sam se i videla prelepu mušku figuru.

"Šta radiš ti ovde?"-iskolačila sam oči.

"Hmm pa i ja kao i ti imam potrebu da budem sam"-sarkastično odgovara.

"Epa niste sami,možda ćete da odete"-istom merom uzvraćam.

"Neću otići posle vas,ovo mesto mi je jako drago"

"E znate i meni".

A\N
Ovo je jako kratak nastavak.Sledeci ce da bude duži i mnogo zanimljiviji jer dolaze novi likovi.
Ako Vam se nesto ne sviđa u priči recite mi i ja ću odmah promeniti.
Lysm.

-AnnaStyles

Run!Where stories live. Discover now