1. -Revenge (mali uvod)

182 6 2
                                    

"Anali?"- 

'To je bilo leto kada  je dobio medalju za najboljeg ginasticara...secas se?'-uzdisem dok drzim sliku u rukama.ona pada.Razbija se na sitne delove.Tako je i sa mojim srcem.

'Anali jesi dobro?' -plavokosa se spusta i sakuplja komadice stakla.

"ja sam slomljena.Bas kao i ova slika"-pomeram se dva koraka unazad.Okrecem se prema ogledalu.pokusavam da prstima uklonim tragove razmazane maskare.

"Znas Ann,nikad mi nije bilo jasno ... tvoje poreklo" -Drhtajucim glasom govori.

"Ni meni nije jasno.A i kada bi znala ne bih ti rekla.Zato sto je uzasno"-hladnim glasom govorim 

"Znam ko ti moze pomoci da pronadjes ubicu svog brata?"-Na ove reci mi se zenice sire,a srce ubrzano lupa.

"Ko je to?"-ushicenim glasom pitam

"reci cu ti kada dodje vreme za to"

(.)

Harry Styles's P.O.V

"Kako se ona zove?" - Gledam u sliku prelepe brinete sa tamno smedjim ocima,i srce pocinje da mi kuca ubrzano.

"Zove se...Analia..."-Morrris govori sasvim smireno njeno ime dok se meni okrece zeludac.poznato mi je to ime.

"Mozes li mi doneti podatke o njoj?"-pitam ga i izazivam mali smesak na njegovom licu..

"Izvinite molim vas sto pitam,ali zar vas ta devojka ne zanima u drugacijem smislu?''

"Za razliku od ostalih,ne.Mislim da je posebna.A i poznata mi je odnekud.Doneces mi podatke?"-dolazim do stocica sa alkoholom i sipam votku u njega.

"Naravno mladi gospodine Styles"-izlazi iz sobe.

"Hmm...Analia.Kako zanimljivo ime."-neprestalno sam gledao u njenu sliku

"Ove  oci,ove usne,ovo lice...sme mi je poznato"

Run!Where stories live. Discover now