2.'He is Mr.Styles

106 6 0
                                    

"Cujes li da te dozivam.Analia!Oglasi se sveca mu"-pogled mi je prikovan za brinetu srednjih godina koja je stalno isla po sobi i gundjala.

"Tebi izgleda nije nista.Brat je umro a ti?"-govorim dok silazim niz stepenice.

"Ti jos uvek imas lose predrasude o meni"-pomera pramen svoje smedje kose ispod uha.

"Pa ,pojavila si se posle 18 godina.I sta sad ja da radim?Da te zagrlim kao da nista nije bilo? Ah,ne,ne mene je odgajala baka ona je moja jedina majka"-Vicem svim glasom.

"Mislim da je pravo vreme da saznas istinu...Tvoj brat nije mrtav.Pokusao je da siluje Rose...i otisao u zatvor,sve sam to uradila za vase dobro.Vi ste 18 godina ziveli u razlicitim porodicama...ne zna te se,prvi put ste se videli u parku.Molim te oprosti mi kceri"-par suza joj pada niz obraze,a ja nevoljno odmahujem glavom.

"Kako si mogla?"-Oci su mi se napunile suzama "ti nisi moja majka"-otrcala sam u svoju sobu.

"Anali...cekaj!"-jako sam zalupila vrata i pala na zemlju.

"Ja nemam majku,imam samo baku "-prilazim ogledalu i bacam svu kozmetiku "Gospodja Viviana nije moja majka,ona laze..."-uzimam tablete za spavanje sa zeljom da se odmorim i uspavam i ne mislim vise na doticnu Vivianu.Grabim smedju bocicu i lagano vadim lekove.Uzimam i casu vode.Osecam gorak ukus u ustima,i lagano tonem u dubok san...

*Trenutno sedim na travi pored nekog jezerceta.Gledam u vodu.vidim svoj odraz.
'Hej,hej ti tamo ' cula sam glas koji je dopirao iz vode.Lagano sam usla u vodu i osetila ogromnu toplotu.Samo sam pustila da me voda nosi.
Nasla sam se ispod vode.Plavi vidik.Neopisivo.Odjednom pojavljuju se bela slova;
"Uskoro ces pronaci svoju sudbinu,svoju ljubav.
Tvoju sudbinu odredjuje Bog,ne ti.Nikad neces promeniti svoju sudbinu"

"Sta?!"-ustala sam iz kreveta sva zadihana i preoblivena znojem.Gledam na sat 9:23. Brzo ustajem i odlazim u kupatilo .Odjednom se topla voda sliva niz moje telo.Uzimam kupku od kokosa pomesanim sa vanilom.
Uzimam ljubicasti peskir i obmotavam ga oko tela.
"Danas se sastajem sa doticnim gospodinom Stylesom"
'Kako li izgleda? Kakav je?' Hiljade pitanja je prolazilo kroz moju glavu,i zapitala sam se kakve to gluposti pricam,jer mi je taj 'Harry' bitan zbog brata.

"Anali mogu uci?"-cujem kucanje na vratima .Cujem Sashin glas (njena sestra,ali ne po krvnon srodstvu)

"Uci Sash"-ulazim u sobu i sedi na krevet."dosla sam po tebe.Pocece dorucak"-skuplja svoju dugu valovitu crnu kosu u rep.

"Okej.Samo da se obucem"-stojala sam u bade mantilu ispred nje.

"Okej,okej.Cekamo te dole"-ustala je sa kreveta i krenula prema vratima.

"Vidimo se"-cujem zatvaranje vrata i uzimam donji ves plavi dzemper i crvene pantalone,i uggsice (valjda se tako pise ahahah).Pokusavam da skupim sve pramenove u rep.Stavljam malo parfema i izlazim dole.

"Dobro jutro svima!"-silazio je deda samnom
"Jutro"-svi su odgovorili

"Anali dodji pored mene"-Sasha je prstom pokazala na stolici pored nje.Sela sam do nje.

"Ovo je bas ukusno.Ko je pravio?"-dobacila sam

"Tvoja,majka"-baka je rekla na sta sam se samo namrgodila.

Uzela sam jos jedan zalogaj i otisla svojoj sobi.Uzela sam telefon i nesto cackala po njemu.Stalno sam gledala kroz prozor.
'Šetnja'-pomislila sam .Izasla sam iz svoje sobe i otisla napolje
Kisa pada.Kosa mi je bila mokra kao i odeca.Tako mokra sam isla ulicom i stalno sam primećivala necije poglede na sebi.Otvorila sam vrata kuće.Na hodniku je stajala moja majka.

"Anali,Analia gde si bila?"-gledala je zabrinutim pogledom

"Sta to tebe briga!"-odbrusila sam joj

"Brinem se ti si mi kcer"-stojala je u mestu i tuzno gledala

"Da si se brinula pre 18 godina,ti ne bi ubila čoveka!"-vristim na nju iz svog glasa.

"To sam uradila da bih spasila tvog oca tebe i brata."-brisala je suze "mrzi me ako želiš,samo se ne udaljavaj od mene"-preko sam je pogledala.

"Uff,umorna sam idem!"-okrenula sam se i krenula prema stepenicama.

"Ani gde si bila?"-baka me je cekala na stepenicama

"I setnju"-promrsila sam kosu

"Obuci se i osuši kosu"-samo sam joj mahnula.
Usla sam u svoju sobu gde je preovladavala ljubičasta boja.Stojala sam ispred ogledala i skidala šminku .Skinula sam svu odecu sa sebe i okupala se.Kada sam zavrsila sa kupanjem obukla sam se. 18;53 O nee.Ja trebam da se nadjem sa onim u 20;00.Otrcala sam do ormara i izvadila crnu haljinu i crne stikle.Osusila sam kosu i ukovrčala je figarom.Na usne sam nanela crveni karmin ,a na oci airliner i maskaru.Uzela sam crnu poštar torbicu i krenula.

FLASHBACK

'Gledaj sa Harryijem ćeš se naći u 8 sati u klubu 'Run!' Čekaće te za šankom .Nosiće crnu košulju i crne pantalone'

NOW
"Vozite do kluba 'Run'.Nestrpljivo sam mlatarala prstima po sedištu taxija.

"Uredu.Stižemo uskoro"-covek sa naočarama duge crne prosede kose.

"Stigli smo gospodjice."-vadim novčanik i plaćam mu ."hvala vam"
-"Nema na čemu"-pravim lagani smešak i zatvaram vrata.
Ušla sam u klub.Bilo je puno dima.Skoro svi su bili pijani.Neki su i spavali po stolovima.Pogledom sam nestrpljivo tražila šank sa čovekom u crnom.Sudarila sam se sa nekom plavušom i izvinila joj se.

"Ti si Anali?"-kada sam čula svoje ime svom snagom sam se okrenula.Harry? Sa njim trebam da se sastanem?

"Harry jesi li to ti"-zbunjeno pitam i izazivam osmeh na njegovom prelepom licu."dugo se nismo videli Harry.Kako si?Nismo se videli još od 8 razreda osnovne,nakon moje selidbe"

"Ohh tako je ...ja sam sad ovde u Londonu gradim muzičku karijeru.Čula si za bend One Direction"-prekrstio je ruke

"Ne,nisam čula za taj bend.To je tvoj bend"-klimnuo je glavom "tako sam srećna zbog tebe Harry"

"Hoćemo li sesti?"-primakao se i izvukao stolicu na šta je dobio klimanje glavom

"Šta ćete popiti"-barmen nas je pitao.

"Za mene neki koktel.Ali bez alkohola molim vas"-odgovorila sam.

"Kako ti je? Ustvari kako si ti?"-gleda me u oči

"Nikako"-lagano sam izustila

"Šta se desilo?"-zabrinuto pita

"Moja majka se vratila.Odslužila je kaznu ...i prikrila mog brata,on je sada u zatvoru ali su svi mislili da je mrtav.Pojavila se i sad misli da je bitna.Ali baka mi govori da je ona jako dobra osoba i da je ne osuđujem ,ali ne mogu.Govori mi da je ubila čoveka dok je bila u drugom stanju ,da bi spasila mog tatu.Ja baka smo se preselile u kuću Thansovih tamo imam tetku i sestru,ali ne rođenu.sada sam tamo .Šta je sa tobom?"-popravljam frizuru

"Ja,ja sam uvek bio misterija"-gleda u stranu. "Pa ništa novo .probijam se u svetu muzike.Već dugo pokušavam da nađem devojku"

"Auu.Pa to i nije tako strašno"-osmehnula sam se.

"Znaš dobro izgledaš.Odavno te nisam video,a čeznuo sam.želeo sam da se ispričamo podsetimo starih vremena"-pije svoje piće

"Mah da ,nego došla sam u vezi mog brata"-lagano nestaje osmeh sa njegovog lica "kaži mi molim te sve što znaš,jako mi je važno"

"Gledaj znam neke sitnice...Tvoj brat je radio sa jednim dečkom...zvao se James.Išao je zajedno na koledž sa njim.Vremenom James je krao,a tvoj brat mu je jednom pomogao...u zatvor je otišao zato što je pokušao da otme jednu devojku"-zenice su mi se rasirile 

Run!Where stories live. Discover now