5.bölüm ceza

38 24 1
                                    

Evet yine ben tabi bunu okuyormusunuz bilmiyorum bugün bi bu bölümü bide 6. Bölümü yazcam sonra 7.bölümü yani yeni  bölüm öyle şeyler olacaki o yüzden çok heyecanlıyım neyse iyi okumalar

(Işıltı +)=Hocam ilk olarak size ve sınıfımıza Atatürkün gençliğe hitabesinin bir bölümünü okumak isterim.

Ey Türk Gençliği!

Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.

Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel,senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek, dahili ve haricî bedhahların olacaktır.

Muhafaza ve müdafaanın altını çizerek söylüyorum. Ben Türkleri muhafaza ve müdafaa etmiş bulunuyorum.

Şimdi bu zamana kadar türküler bir çok bilgin, alim, edebiyatçı, matematikçiler, bunlar saymakla bitmez yetiştirmiş. Selçuklu devletinden tutun Osmanlı Devleti,ve son olarak cumhuriyetin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk eğitime çok önem vermiştir. Selçuklu zamanında ibni sina.

Osmanlı zamanında Hezarfen, piri reis, mimar Sinan, daha ismini sayamadigim bir sürü usta isimler dünya tarihine ismini yazdirmistir. Diğer kültürler sadece bizim fikirlerimizi alıp kendi fikirleri gibi süsleyip püsleyip Jan janli isimlerle önümüze çıkarmıştır. Fatih sultan mehmed hanı zaten bilmeyen yoktur. kendisi gemileri karadan yürütmüştür. Zeki insanları severim.

O sırada yeşil göz ile göz göze geldik.

İlk defa gözlerinde farklı bir canlılık gördüm. Beni ilgiyle dinliyordu.

Sınıfta arada bir ugultu oluyordu. Ama geneli ilgiyle dinliyordu.

Devam ettim.

(Işıltı +)=hocam gelelim diğer medeniyetlere. Siz hiç hitlerin akıl hastanesinde yatıp raporu olduğunu duydunuzmu. Bu adam Almanya gibi bir ülkeyi yönetti. Çeşit çeşit işkence metotları vardı. Bunlardan biri gaz odaları. İnsan kemiklerinden tarak, çatal yaparmış.

Peki (111. Vlad) bir diğer adı kazikli voyvoda. Bir diğer adı da drakula. Ünlü bir yazar. Drakula kitabını bundan esinlenerek yazdı. Kendi milleti dahil her insana nedensiz yere işkenceler edermiş. Fatih Sultan Mehmet Han onu yakalayıp idam ettirmiş. Hocam ben uzun uzun anlatırım yorulmamda. Ama zaman yetmez. (bunların hepsi gerçek tir) Temizliği türklerden öğrenip türkülere pis diyen insanlar ve medeniyetler var.Banyo yapmak avrupaya Osmanlı'dan geçmiştir. İspanya prensesi birgun babası ile Osmanlı topraklarına ziyarete gelir ve Burda banyo ve tuvalet terbiyesini kendi ülkesine uygular. İngiliz kraliyet ailesine gelin olduğunda ingilizler banyo yapmıyor bez ile siliniyorlardi. Yani sizin anlayacağınız Avrupa temizliği turklerden öğrendi.

Ve sustum hoca nin gözleri dalmisti.

Sustuğumu bile duymamıştı. Sınıfa sessizlik hakimdi. Tam yerime geçmek için hamle yapicak tim ki. Beni durdurdu. (Cemil-)=Işıltı hanım siz müdür odasına gidin geliyorum.

Deniz hanım şaşkın gözlerle bana baktığıni gördüm. Ne diyeceğini bilememiş bir durumdaydı. Tarih öğretmenimizin her söylediği şeyde biraz daha şaşırıyordu.

Bu zamana kadar okullarimda

hep

övgüden başka birsey almamıştım. Bu sefer ceza alcam gibiydi.

(Deniz hoca -)=tamam cemil bey siz dersinize geç kalmayın ben ışıltı ile konuşur cezasını veririm. Sizede bildiririm.

Cemil bey odadan çıktı. Bende cezamı vermesini bekliyordum

sınırsız zeka Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin