Hello nasılsınız arkadaşlar okumadan önce yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın inşallah
BeğenirsinizTarih gün saat buraya yazarsınız iyi okumalar
Yavaş yavaş iyileşiyordum ateş, cemre
ve ayla sağ olsunlar beni hiç yalnız bırakmadılar. Cemre ile ateş ders notlarını her ders sonunda getiyorlardi. Bende yattığım yerden dersleri tekrar ediyor defterime notlar alıyordum. Yine bir öğleden sonra cemre odaya girdi.
Elinde ders notlarıyla.Cemre)=naber değişik bugün nasılsın. Daha iyi görünüyorsun sanki. Yüzünün rengi gelmiş gibi.
Işıltı)=biliyormusun goticik ilk defa bu kadar uzun yatakta vakit geçirdim.
Cemre (gülümseyerek)=sende bilki ilk defa goticik kelimesi bu kadar sevimli geldi kulağıma başkası dese dümdüz ederdim onu kıymetini bil.
Işıltı)= İlk defa bir arkadaşim bana değişik diye bir lakap taktı yani ilk defa bir arkadaşim olduğunu saymazsak. Sende kıymetini bil benim ilk arkadaşım da sensin.
Cemre ( kapıya dönerek)=o zaman ilk aşkında kapıda senin düzelmeni bekliyor. Çabuk iyileş .
Bir anda yanaklarıma ateş bastı. Ne diyeceğimi bilemeden ateş odaya girdi.
Ateş uzak ve mesafeli bir şekilde.Ateş)= bugün nasılsın ışıltı daha iyi görünüyorsun.
Işıltı)=Teşekkür ederim sağol daha iyiyim gelsene . İkinizede çok teşekkür ederim beni hiç yalnız bırakmadınız. İnsanın sizin gibi dostları olması çok güzel bir duyguymuş.
Ateş)=dostun olabilmişiz ne mutlu bize Terfi etmişiz cemre sonunda.
Cemre)=aaa ateşcim sen çoktan terfi etmistinde değişik arkadaşımız kabullenememisti.
Ateş)=öylemi dersin.
Cemre=)ateşcigim ışıltı 'ın kelime hanesinde matematik ve Türkçe, yani Bunun gibi sayamadığım bir yığın ders terimleri var. Hislerini ifade edemiyor. Sen ona ders terimleriyle açılmayı dene ancak o zaman anlar.Ateş)= (göz kırparak) birde böylemi denesek ne dersin Dedi.
Hemen konuyu değiştirip odak noktası olmakdan uzaklaştırmak için.
Işıltı)= dersede neler gördünüz bakalım yarın bende katılcam uzun bir aradan sonra. Hocalarımı çok özledim
Dedim.O sırada odaya deniz hanım ile birlik de 45/50 yaşlarında bir beyefendi geldi. Yüzü gözleri çok tanıdık geldi bir anda.
Sanki yıllardır tanıyormuş gibi bir hisse kapıldım.
Deniz hanim yeni hocamızı tanıştırmak için getirmiş. Kendisi biyoloji dersine giricek miş aynı zamanda doktorluk yapıyormuş.
Adamın yumuşak sevecen bir ses tonu vardı. Konuşurken onu dinlemek ninni gibi geliyordu. Adının kerem olduğunu ve benim de doktor olacağımı duyduğu için benimle tanışmak istediğini söyledi.Kerem bey=)Demek geleceğin doktoru sensin küçük hanım. Bir an önce iyilesseniz iyi olur size ihtiyacı olan bir yığın insan var. Çabuk iyileşin okulunuzu bitirin olurmu.
Işıltı(= Hocam benim insanlığa pek faydam olmayacak gibi. Ömrümün yarısını okumakla geçireceğim gibi görünüyor.
Kerem bey)=ne üzerine okumayı düşünüyorsun.
Işıltı)=GEN BİLİMLERİ.
Genetik uzmanı olmak istiyorum. Hatta prof olmayı düşünüyorum.Kerem=(ooo iddialı bir meslek senin yaşında çok az insan seçer bu mesleği belki binde bir.
Işıltı)=Evet oda ben. Çocukluk hayalim diyelim.
Kerem)= tanıştığıma sevindim geleceğin doktoru. Derslerde görüşürüz o zaman seni çok yormayalim çabuk iyileş.
Işıltı)=Teşekkür ederim hocam geldiniz için sağ olun.
Ne olduğunu anlayamadığım bir hisler silsilesine kapıldım gidiyorum.
Hasta olduğum içinmi duygularıma hakim olamıyorum yoksa duygularıma hakim olamadığım içinmi hasta oldum bilemedim.Kerem hocanın arkasından bakarken kafamın içindeki sorulara cevap arıyordum. Ruhum sanki öteki alemlerden beridir bu adamı tanıyordu.
Reankarnasyona inanmam ama sanki bu anı bir daha yaşamışım gibi bir hisse kapıldım.Bu hislerle savaşırken birden bire bir ürperti bir titreme sardı beni.
Bir anda alemler arası bir seyahate çıkmış gibi parça parça anılar geldi gözlerimin önüne. ben kerem hocayı daha önce görmüştüm evet ama nerede
Kerem hoca sizce kim
Işıltı onu nerden tanıyon
Vee en büyük soru nasılsınız
Hadi görüşürüz arkadaşlar yeni bölümü hazırlicam
Sınır 561 kelime görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sınırsız zeka
غير روائي(IŞILTI:=Hayatımı kurtardın diye sana aşık olmamı beklemiyorsun değilmi. Hani dizilerde olur ya Adam salak kızı kurtarır . Hani o salak kız da ölme kafa atmak istedigi için oradadır. (O:=BUMU yani senin teşekkür anlayışın. Belkide seni kurtarma...