Nasılsınız arkadaşlar ben iyiyim
Beğenip yorum yapmayı unutmayın
Resime ikimizde anlamlar yüklerken aramızda, dışarıdan sesler gelmeye başladı ikimizde büyük masanın altına saklandik.
O sırada kerem hoca odaya girdi.
O kadar sinirliydiki o sinirle masaya bir yumruk attı. İkimizde çok korktuk.
Odada turlamaya başladı. Kendi kendine söyleniyor öfkeyle etrafına tekmeler atiyordu.
O sırada deniz hanım bir hışımla içeri girdi. Ve kerem beyin üzerine yürüyerek.Deniz hanım = eğer yalın Dan uzak durmazsan başına geleceklerden ben sorumlu olmam. Seni son kez uyarıyorum.
Kerem bey = eğer yalın da ışıltı dan uzak durmazsa bende Yalın a yapacaklarımdan sorumlu değilim.
Deniz hanım =sen ne hakla beni tehdit ediyorsun. Beni korkutacaginimi düşünüyorsun.
Işıltı ya herseyi anlatırım. Ve 20 yıllık emeğin çöp olur.
Çocuklardan uzak dur.Kerem bey=Emin ol batarken yalnız olmam senide batiririm.
Mesela yalın gerçekleri biliyorumu.
Sanmam.O sırada telefon çaldı ve ikimiz yine yerimizden sıçradık korkudan Allah dan telefonun sesinden dolayı sesimizi duymadılar.
Kerem bey deniz hanıma dönerek.
Kerem bey =İzin verirseniz özel bir konuşma olucak lütfen çıkarken kapıyı kapatın.
Deniz hanım = bu konu Burda kapanmış değil. Bunun rövanşı olacak elbette.
Dedi ve kapıyı sert bir şekilde çarparak çıktı odadan.
O sırada kerem bey telefona cevap vermek için masanın karşısında bulunan üçlü koltuğa uzanarak cevap verdi.
Kerem bey = efendim.
= şuan için bir sorun yok
= ben burayı halledip gelcem.
= yok hayır kızın haberi yok. Daha konuşmadık.
= yalım bilmiyor kızı.
= yalnız küçük bir pürüz çıktı ama sorun olacağını sanmıyorum.
= deniz hanımın oğlu. Bizim kıza aşık olmuş.
= sorun değil bende, ben hallederim.
=diğer mesele ne oldu. Buldunuzmu?
=o konuyu size bıraktım beceriksizlerle çalışırsan böyle olur.
= şuan en büyük sorun bu hala anlamıyorsunuz.
=nasıl elinizden kaçırırsınız. Ahmaklar.
=bu gün güzel bir haber alamicammi ben.
= tamam çıkıyorum hemen siz konum atın.
Telefon sert bir şekilde masanın üstüne atılır. Ve bir çantaya bazı şeyler konulur. O sırada odanın kapısı çalınır odaya ayla gelir.
Ayla=Kerem hocam biri sizi çağırıyor gelebilirmisiniz.
Kerem bey =kim çağırıyor beni
Ayla =isim vermedi hocam yaşlı biri.
Kerem ey =geliyorum hemen sen çık.
(bugün bütün kötülükleri çekiyorum herhalde.)
Dolabın içinden bagzi şeylerde alıp odadan çıktı.
İkimizde kafası karışık halde masanın altından çıktık.
Bu yaşadıklarımıza bir türlü inanamıyorum.1)Kerem hoca kimdi ve beni nereden tanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sınırsız zeka
Non-Fiction(IŞILTI:=Hayatımı kurtardın diye sana aşık olmamı beklemiyorsun değilmi. Hani dizilerde olur ya Adam salak kızı kurtarır . Hani o salak kız da ölme kafa atmak istedigi için oradadır. (O:=BUMU yani senin teşekkür anlayışın. Belkide seni kurtarma...