Sonunda yeni bölüm yazıyorum sonunda medya yeni kız
Yeşil göz gözlerime manidar bir bakış attı.
Sanki gözleri kalbimin içinden ok gibi delip geçti. Ona karşı böyle hissettikce çok sinirleniyorum.
Kendimede kızıyorum. Bu benim için bir zayıflıktı ve ben bunu kabul edemezdim.Odaya yatmaya gitmiştim.
Ve boş olan yatakların dolu olduğunu gördüm. Yeni kızlar gelmişti ve kimseyle konuşmak düşman olmak istemiyordum.
Mısra ve nihanı da görmek istemiyordum.
Onlarla hesabım bitmemişti.
Yarın öğleye kadar köleliğim devam ediyordu.
12den sonra özgürüm.
Geçmiş ders programlarını alıp diğer lerine yetismeliydim.
Ama kimden alicaktimki?
Kafamdaki sorularla uyuya kalmıştım.Sabah yine pencereden süzülen zayıf bir ışık la uyandım. Kendime gelmeye çalışırken tepemde dikilen iki kızı fark etmem çok zamanımı almadı. Bunlar mısra ile (nihan) Dı .
Tepemde dikilip uyanmamı bekliyorlardı aralarında gülüşüp benimle dalga geçiyorlardı.
Yüzümde yanma ile birlik de nedenini anlayamadığım bir gerginlik vardı. Ellerindeki telefonla kameraya cekiyorlardi. Yuzeme bir şeyler yaptıklarını hemen anladım ve kalkar kalkmaz aynada yüzüme baktım.Siyah bir oje ile yüzüme kaş bıyık çizmişler. Gözlerime inanamıyordum.
Bu nasıl çıkacaktı. Oje kullanmadığım için asetonum da yoktu.
O sırada ojenin sahibi gotik kız çıka gelmişti.
Beni görünce gülüp gülmemek arasında gidip geliyor kendine hakim olmaya çalışıyordu.{Işıltı} _ sakın sakın konuşmayın. Bu yüzümü ne hale getirmişsiniz. Bu nasıl bir şaka anlayışı. Bu ojenin nasıl çıkacağına dair bir fikri olan var mı acaba.
{Misra} _ ben demiştim kanka bunda aseton yoktur diye. Eee orasını sen düşün artık ışıltı hanım. Sen onu bize bulaşmadan önce düşünecektin.
Bu arada cemil hoca seni soruyordu.
Yandın kızım sen.{Cemre}{gotik kız} _siz benden bunun için mi istemiştiniz siyah ojeyi.
Siz nasıl insanlarsınız. Böyle bir şaka olurmu.{Mısra} _sen karışma goticik bizim aramızda olan bir mevzu.
Mısranin üzerine doğru yürüdüm. Çok sinirlenmistim. Artık sabrım taşmıştı.
{Işıltı} _kızım bak sizin ikinizi birden döverim elimden kimse alamaz.
Gotik kız önüme durdu.
{cemre} _senden özür dilerim buna ben sebeb olmuş oldum bilmiyordum birine zarar vereceklerini.
Bunu düzeltmek de bana kaldı.
Gel yüzünü aseton ile silelim.{ışıltı} _bu başka bir şeyle çıkmazmı.
{Cemre} _ çıkar ama cildine yine zarar verir ben onu kapatıcı ile kapatırım.
Birkaç gün böyle idare edersin artık.{Işıltı } _ ben hayatımda hiç kapatıcı kullanmadım bilmemki sürmeyi.
{cemre} _ ne yani sen hiç makyaj yapmadinmi.
{ışıltı} _ gizleyecek bir şeyim yoktu.
Neyse o yum.{Cemre} _ ben kendim için yaparım makyajı.. Bir şeyler gizlemek. İçin değil.
{Işıltı} _ bana göre öyle değil. Kendi için süslenen
Kendine sürekli bakmak için elinde ayna ile dolaşır.
Kimse elinde ayna ile dolaşmıyor.{cemre} _çok değişik bir kızsın ilk defa senin gibi biriyle karşılaşıyorum.
Bence çok iyi anlasicaz. Değişik leri severim.{ışıltı} _ bana göre sende değişiksin ben çok arkadaş canlısı bir kız değilim ama tanıdığım için memnun oldum. Adım ışıltı.
{Cemre} _ bende cemre evet bu arada yüzünü temizledim hepsi çıktı. Yüzünü yıka istersen. Daha fazla zarar görmesin.
Yüzüm kaşım gözüm kızarmıştı.
Hemen yüzümü yıkayıp temizledim ve krem ledim ama yinede kızarıklığı gitmedi.{cemre} _Gel sana kapatıcı süreyim.
Bu arada biraz laflarız.{Işıltı} _ çok abartmayalım istersen senin ki gibi olmasın ama.
Daha sade olsun.{Cemre} _tamamdır. Zaten sana bir özür borcum var. Ama inan bu kadar kötü olacaklarını bilemezdim.
{ışıltı} _ ben onlara gününü göstericem sen merak etme. Yanlarına bırakmaya niyetim yok.
{Cemre} _desene çok eğlenicez. Ama ilk önce video yu almalıyız ellerinden. Dağilirsa rezil olursun.
Evet bakalım ışıltı napacak
Abi şu ışıltıyı rahat bırakın
Işıltı sizce napıcak
Toplam kelime 550 🙂
Oy ve yorum yapmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sınırsız zeka
Non-Fiction(IŞILTI:=Hayatımı kurtardın diye sana aşık olmamı beklemiyorsun değilmi. Hani dizilerde olur ya Adam salak kızı kurtarır . Hani o salak kız da ölme kafa atmak istedigi için oradadır. (O:=BUMU yani senin teşekkür anlayışın. Belkide seni kurtarma...