15 BÖLÜM KARANLIK GEÇİT

20 10 8
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR NASILSINIZ OKUL LGS FALAN HİÇ YAZAMADIM AYRICA YENİ BİR KİTAP YAZIYORUM ONUDA İLK BÖLÜMÜNÜ YAZIYORUM OKUDUĞUNUZ SAATİ VE TARİHİ YAZMAYI UNUTMAYIN İYİ OKUMALAR

Kerem bey= Ben senin...

Işıltı=lütfen susun artık. Sakın bana ailemden biri olduğunuzu söylemeyin.Benim ailem annanem  ve teyzelerimden ibarettir.Ne annemi nede baba tarafını kabul etmiyorum

Kerem bey= Sen benim ne söyleyeceğimi nereden biliyorsun

Işıltı=Bunu bilmek zor değil.Lafı dolandırıp duruyorsunuz .Demek ki zor bir şey söyliyeceksiniz. Ve terlemiş siniz. Şakaklarınız daki damarı ben buradan görebiliyorum kendinizi zorluyorsunuz.Zorlamayın. 

Kerem bey=ışıltı o zaman sözümü kesmeden beni dinle.Zaten benim için çok zor bir durum...

Işıltı=Kendinizi boşuna yormayın ben ne annemi istiyorum nede babamı.Bana bu saatten sonra lazım değiller. Bana ilk yürüdüğümde de lazımdı  anne ve baba.ilk defa düştüğümde. Geceleri ateşlendiğim zaman lazımdı. Bayramlarda lazımdı.
Okula yeni başladığım zaman lazımdı.
İlk defa okulda arkadaşlarımda kavga ettiğimde lazımdı. Herkesin annesi okula gelirken, benim annanem gelirdi.
Bana annemin çok yaşlı olduğunu söylerlerdi. Bense onlara o benim annanem derdim.Annemin babamın nerede olduğunu sorarlardı. Susardım bir şey söyleyemezdim. okul müsabmerelerine annanem gelirdi izlemeye ilk okumaya başladığımda. Karnemi ilk aldığımda. Arkadaşlarımla kavga ettiğimde. Daha söyleyim'mi kerem bey. Ben size 18 yılımı kolayca anlata bilirim. ama siz benim her neyim oluyorsanız olun aslında hiç birşeyim siniz.

Deyip odadan çıktım. Ne kapıda bekleyen yalını nede diğer arkadaşlarımı görmek istiyorum. O kadar çok doluyum ki çığlık çığlığa ağlamak istiyordum.Bağıra bağıra. Hemen oradan uzaklaşmalıydım.Kendimi kütüphaneye atıp ağlamak istiyorum. Oraya bizden başkası gitmiyordu zaten. Duvarın dibine oturup ayağımı karnıma çekim. Yanıma ilk gelen Yalındı zaten. Sessizce yanıma oturdu.

Yalın= Sana neler olduğunu sormicam. Belliki seni çok üzen birşey olmuş. Şunu bilki ister anlat ister anlatma ben hep yanında olacağım.  

Başımı onun omzuna koyup ağlamaya başladım. İlk defa birinin yanında böyle rahat davranıyordum. Belki kader benden herseyi esirgemisti. Ama bana aile olabileceğim birini vermişti.

Uzun bir sessizlik den sonra duvarın arkasında sesler gelmeye başladı. İlk olarak bizimkiler sandım ama sesleri farklı geliyordu.Yalın la bir birimize baktık.Sesler dahada yakınlaştı.Kavga eder gibi konuşuyorlardı.

1. adam =sana sessiz olmanı söyledim. Seni duya bilirler.

2.adam=kim duyarsa duysun, bu işten çok sıkıldım artık. Yerin dibinde ne işimiz var bizim. Ne arıyoruz Burada. Bu Adamlar bizi yaşatmaz. Kaçalım Gidelim buradan.

1.adam= gidince bizi bulamicaklarınımı sanıyorsun. Bizi öldürürler. bunlar burada resmi olmayan bir labaratuvar kurmuşlar. Deneyler yapıyorlar.İçeride olanları görmedin mi.

Yalın la bir birimize baktık. İkimizde sessiz olmamız gerektiğini biliyorduk.O sırada Cemre ile yalımın sesi geldi koridordan.Sesler kesildi, ayak sesleri koşar adımlarla uzaklaştı.

Cemre=sonunda sizi bulduk.

Yalım=canım baş başa kalmak istemişler işte hadi gidelim.

Cemre ile yalımın samimiyetini görünce beraber bir ilişkiye başladıklarını anlamak zor olmadı.Peşlerinden ayla ve diğerleri geldi.

ayla=goticik ben demiştim bunlar kesinlikle kütüphaneye gitmiştir diye. Zaten ışıltı başka bir yerde olmazdı ki.

Arkasında kaba ve kibirli sesiyle yalımın arkadaşı egemen (kendisi tam bir egoist dir, lakabını taktığımız } (egomen) vardı.Telaşlı bir şekilde içeri girdi.Konuşmasından da anlaşıldığı gibi biraz tedirgin olmuş söze nasıl başlayacağını bilmiyordu.

egomen=Işıltı her yerde seni arayan birileri var. Öğrencileri yemek haneye topluyorlar.Ben ve bir kaç arkadaşım lavabodaydik. Yemek haneyi kiletmisler heryer de seni arıyorlar.

Işıltı=neden beni arasınlar ki. Ben kimseye bir şey yapmadım.

Yalın= bu işte başka bir şey var bence.

Aylanin göz bebekleri büyüdü bir anda.Elleri ve sesisi titreyerek kolumdan tutarak kütüphaneden sürükler cesine çıkardı beni.

 Ayla=lütfen gel benimle seni buradan çıkarmalıyız. Sesiz ol olurmu.

Işıltı=bana da ne olduğunu anlatırsan bende ona göre davranırım.

Yalın= ben bir yer biliyorum. Oradan çıka biliriz. Ama acele etmeliyiz Burda olduğumuzu anlarlar.

Yalım=ben burada kalıp babamdan neler olduğunu öğrenmeliyim.

Ayla yalımın kolunu tutar.

Ayla=Sende bizimle geliyorsun. Seni arkada bırakamayız.

{Cemre sinirli bir şekilde}

Cemre= Şu dilinin altındaki baklayı çıkarsanda bizde bilsek. Herkese emirler yağdırıp duruyorsun.

ayla= şuan kaybedecek zaman yok söz güvende olalım hepinize anlatıcam.

Yalın bizi boş bir hücreye götürdü. Hücre çok karanlık ve rutubet kokuyordu. 

yalın=Siz burada bekleyin ben hemen dönüncem. Egemen sen ve kızıl kafa benimle gelebilirmi.

İkisi başıyla onayliyip çıktılar. Sesler gittikçe azalmaya başladı. Kimse kimseyi göremiyordu.Sesler gittikçe azalmaya başladı. Kimse kimseyi göremiyordu.

Cemre=burada beklerken neler olduğunu anlatırmisin.

ayla=Cemre biraz sabırlı ol olurmu, bunlar böyle ayak üstü konuşulacak şeyler değil.

Işıltı=Kızlar sakin olun biraz. Tamam buradan çıkalım bir herseyi anlatır.

Yalım= ben neden sizinle geliyorum babama ulaşmalıyım. Belkide zor durumdadır.

Ayla=yalım inan bana babana hiç birsey olmaz. Şuan da gayet iyidir.

yalım=bunu sen nereden biliyorsunki. Artık çok canımı sıkıyorsun. Seni neden dinleyimki. Ben gidiyorum.

AYLA=Gidersen git. Sen bilirsin. Zorla tutacak değilim. Ama şunu bilki baban sana ve annene yalan söylüyor.Baban dürüst bir insan değil.

Yalım çok sinirlenir ve aylanın Üzerine yürür. Ben ve cemre önüne onu durdurduk.

EVVET NASILSINIZ BÖLÜMÜ YAZARKEN AZ KALSIN AĞLIYORDUM 🤧

OLUM YALIM SAKİN OL 

SİZCE AYLA NE SAKLIYOR🤔 

YALIM VE CEMRE YAKIŞIYORLARMI 

BÖLÜMÜ BEĞENDİNİZMİ OY VERMEYİ YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN SİZLERİ SEVİYORUM😘

792  KELİME BAY BAY

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 19, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sınırsız zeka Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin