انتهت رحلتي في واتباد ✌️❤️🚶🏽‍♂️

521 77 37
                                    

السلام عليكم
..
بقالي كتير مش عاوز اخد الخطوه دي ومفيش جدوى حقيقيه منها ولا في جدوى من عدم فعلها ، بس مؤخرا الواتباد صار مقرف ومليئ بالمرضى من أشخاص أو كموقع حتى بالأساس ..
..
يعلم الله اني حاولت كثيرا أن ابني جدار أن لا أبالي أن أتجاوز بس فالاخر أنا بشر وليا طاقه وشكلها خستعت مني بقى 🤏🏽🚶🏽‍♂️..

..

الواحد حاول يوجد مكان نضيف وسط الوساخه دي يكون ملجئ امن بس للاسف الموضوع صعب في مجتمع مليئ بالأطفال والمراهقين الباحثين عن التفاهه عن المظاهر عن زياده اعداد المتابعات والمهتمين بضروره ردها ، والقراء المتابعين لروايات تهربهم عن واقعهم وتملئ عقولهم بأوهام النرجسيه والحب والجنون وآخرون مهوسون بالغرب أو الشرق ومتابعين لكل ما يفرزوه بدون عقل او دين أو منطق ..

..

للاسف لم أجد نفسي مع اي من هؤلاء لم اكن يوما تافها ولن اكون مهرج في مسرح مليئ بالاشباه ، ولم اجد نفسي خياليا هائما في بحر الاحلام و العشق كذلك ، ولا مشجعا لفرقه أو جماعه أو أشخاص حد الجنون وجعلهم ملائكه مقدسون لا اطيق مسهم بكلمه ، كنت ولازلت بافكار حره وافعل ما يحلو لي وسأظل إلي أن يشاء الله ..

..
وعلي سبيل الانتصارات فقط حاولت جمع اصدقاء وناس ثقه ويمكن دي حاجه تحققت اخيرا في جروب الهلاسون على الواتس اللى فعلا فيه اخوات وناس الواحد بيعزهم ويقدرهم جدا وفي متابعين لي على الانستغرام كذلك بعرف انهم من الواتباد ولو مفيش بينا كلام بس انا متشرف جدا بيهم كلهم بلا استثناء ..

..

اعتذر لكل الناس اللى اتشرفت بيهم ولكل الناس اللى تحمل لي ذره خير وتقدير وكل شخص ساب اثر كويس لو كنت متخاذل بعض الشيء أو على غير الحله التي عهدتموني عليها ولكنه حال الدنيا ..

..

واعتذر لنفسي على ناس ولاد وسخه سمحتلهم يقربوا منها ولا أنكر أنهم كانوا رغم كده دافع كويس للاستمرار كوني حطيتهم تحت الجزمه وركبتهم وعليت ..

..

طبعا الكلام ينطبق على الواتباد فقط غير كده موجود في الجروب او التليجرام أو الانستا أو صراحه أن شاء الله والروابط موجوده

..

فالاخر حبيت اقول ان اه الرحله انتهت بس ممكن اخلى الحساب مفتوح واحذف التطبيق وممكن بعد أيام احذفه نهائي وممكن ارجع احذف البارت وأكمل عادي كل الاختيارات متاحه ومتوقعه حسب ما يقتضيه الأمر والمزاج وما يناسبة الوقت والطاقه ..

انا كتبت بس توضيحا للناس وتقديرا لمن يهمه الامر بس ومع كامل احترامي لاي شخص مش هتقبل كلام او طلبات او املاء قرارات باي نوع او شكل ..

..
سلام عليكم واحلى مسا عالجدعان ✌️❤️🚶🏽‍♂️

نقابة الهلاسون ( مكتمله ) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن