السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ومساء الخير عليك او صباحوو فللي
..
بسم الله الرحمن الرحيمفي اكتر من ١٩٩ جزء فالكتاب ما بين الهزار والهيئ والميئ وقليلا من الجد تم إعادة نشرهم مع بعض التعديلات الطفيفة وتم اضافه وإعادة التحديات بشكل متحرر ..
..وفي كتاب جديد تكمله ل دا فالحساب sale7_3jmawy
..
نقابة الهلاسين اتعملت عشان الضحك والتخفيف على بعض و السف على أي حاجه او التعليق على أحداث حصلت او بتحصل وطبعا لمحاربة الملل والزهق عدى عليها ناس كتير جدا وبيعدي وهيعدي عليها ناس اكتر واكتر أن شاء الله ، اتمنى تكون قدمت شئ يستحق واضافت لكل الناس اللى مرت عليها شئ حتى لو بسمه او ذكرى كويسه ..
..
إن شاء الله من دلوقتي هتبقى الاتجاهات لمنطقه الافاده و النفع العام لاي شخص بيزور أو بيدخلها ، هيتم تحويلها لمكان مش بس للتخفيف من الملل والزهق او لمجرد الضحك ، لا دا هيبقى مكان لنشر الفائده واستغلال الوقت في دعم الغير أو النصح والارشاد وتوعية الناس اللى هنا بشكل مرح وبدل ما تبقى فمشكله وبتهرب منها بضحك هنا لا أن شاء الله هيتم مساعدتك في تجاوزها كذلك لو في اي صعوبه في استخدام الواتباد أو اي برنامج او مشكله في جهازك هيتم مشاركتها واللى مر بالتجربة هيقولك أو هيتم توجيهك من خلال قناة اليوتيوب اللى في شروحات هضفها أن شاء الله فالجزء القادم..
كده هيبقى الجزء عباره عن دعم لشخص ما وطبعا الدعم هيبقى باولويه الناس اللى موجوده من فتره وبتتفاعل فالكتاب أو جروب الهلاسين ع التليجرام او الواتس فحال الطلب ( دعم حساب + دعم كتب لو كانت تستاهل فعلا ولا تبث أفكار مسمومه )
..
دا بجانب بعض التحديات البسيطه والدعويه والنصايح وحلول المشاكل
..
وبرضو الضحك والهزار له نصيب اكيد بس مش زي الاول كل البارت والأسئلة هتبقى فيها أفاده اكتر او حسب المواضيع المنشوره تباعا
..
طرق طلب الدعم للحسابات والكتب بتبقى فكل جزء تسجيل للناس وبيتم الاختيار و النشر حسب ما قلت بالأولوية والاسبقيه
..
طرق طلب حلول المشاكل او حكي المشكله بيبقى في صارحني للخصوصيه أو الخاص او جروب الواتس او التليجرام
للمناقشه التفاعليه عليها برضو بجانب الكتاب واراء الاعضاء او تجاربهم
..طبعا المشاكل فالتطبيق أو الحساب او الجهاز بتبقى فجروب الواتس او التليجرام او الانستا بحيث بيبقى في شرح للمشكله واحيانا بيلزم ارسال صور او شرح مصور ليها والرد بيبقى كذلك يا وقتي لو الموضوع بسيط او من خلال الشرح في قناه اليوتيوب لو الموضوع طويل وكثير الحدوث ..
..
كده أن شاء الله تكون النقابه اعتمدت بقى بجوانبها الاجتماعيه والتنموية والثقافية وطبعا اقسام الهيئ والميئ الاساسيه ..
..
روابط كل المجموعات و الحسابات في البيو الخاص بي لارسال اي شيء بأي وقت ....
هل من شئ آخر حابين أنه يضاف إلى النقابه !..
..
لو عندك مشكله في الواتباد أو الحساب او الجهاز ممكن تقولها هنا او المجموعات فالحساب !..
..
لو عندك مشكله خاصه بيك حابب تشاركها والمتابعين يردوا عليك ممكن تشاركها هنا او فحساب صارحني أو الخاص مع الحفاظ على خصوصيتك !..
..
لطلب الدعم للحسابات والكتب ممكن تسجل هنا وان شاء الله يتم المساهمه في نشر كتابك أو حسابك !..
..
قول رايك في الغلاف والتعريف والكلام اللى فوق دا !..
..
..
والله الموفق و المستعان ..
أنت تقرأ
نقابة الهلاسون ( مكتمله )
Humorالكتاب مكتمل ٢٠٠ جزء من الضحك والاسئلة المناسبه لكل الأوقات ويوجد تكمله له في كتاب اخر ستجده في اول وآخر جزء من هذا الكتاب ، قبل اي شيء كل اللى هتدور عليه هتلاقيه ضحك وهزار وناس حلوه وجد ونصائح وناس جدعان برضو هلس وهيئ وميئ بس شويه عقل كده يوزنوا بل...