Tracy
Ráno som sa zobudila s obroskou bolesti hlavy. Išla som si spraviť osobnú hygienu keď som sa pozrela do zrkadla a keď som videla tie moje opuchnuté oči od toľkého plaču. Musím ísť na čerstvý vzduch aspoň na chvíľku. Keď som hotová tak som sa obliekla športovo. Išla som za Tomom. Zaklopala som na jeho dvere do pracovne.
„Vstúpte!"
„Môžem?"
„Samozrejme. Ako si sa vyspala? Blbá otázka."
„Tom, chcela som sa spýtať či by som mohla ísť na chvíľku na čerstvý vzduch."
„Môžeš, len si zober zo sebou dvoch mužov."
„Ale ja...," skočil mi do reči
„Budem pokojnejší."Prikývla som na súhlas. Zobrala som si mikinu a dvaja muži išli do mnou. Oni boli vzadu a ja sama vpredu. Konečne sa môžem nadýchnuť čerstvého vzduchu. Oprela som sa zábradlia a pozerala sa na krásne more a dýchala tu morskú vôňu. Zrazu som pred sebou uvidela šatku a chcela som kričať, ale nevládala som lebo som upadla do bezvedomia.
Tom
Celý deň, len pracujem ani nemám čas na Tracy. Vyrušilo ma klopanie na dvere.
„Ďalej!" poviem, ale ani sa nepozriem smerom na dvere
„Ahoj bratranček."
„Mia!"
„Čo nepovieš, že si prišla. A prišiel by som pre teba," poviem a Mia si sadla oproti mňa
„No a kde máš tú svoju záhadnú Tracy."
„Každú chvíľu by mala prísť domov."Postavil som sa od stola podišiel som ku Mia a objial som ju.
„Chýbala si mi."
„Aj ty mne."Vybrali sme sa na odchod, ale začalo mi vybrovat mobil vo vrecku. Vytiahol som mobil a na displeyi mi ukázalo Tracyne meno.
„Áno, Tracy."
„To není Tracy, ale ja Luisa tvoja priateľka."
„Kde je Tracy. Čo si jej urobila?" už som mal nervy a Mia videla môj vydeseny výraz
„Zatiaľ nič. Ešte spi."
„Ak jej skryvis jeden vlas na hlave tak si ma nepraj Luisa."
„Čo chceš od do mňa?"
„Vieš dobre čo chcem. Teba."
„Nikdy nebudem patriť tebe."
„Čakaj na moje inštrukcie. Ešte sa ozvem."Zreval som do mobilu jej meno. Zrútil som sa na zem a rozplakal som sa ako malé dieťa. Mia si ku mne sadla a zobrala ma do náručia. Keby nebola tu Mia neviem ako by som to zvládol.
YOU ARE READING
Boss mafiána
RomanceTracy je bohaté dievča, ktorú majú všetci radi. Žije s bratom Jackom, ktorý sa o ňu stará. Rodičia zomreli pri autonehode. Tracy chodí na strednú školu a tento rok maturuje. Uvidíme kam ju zavedú jej kroky. Tom je z bohatej rodiny. Mal všetko, čo si...