13. kapitola

564 11 0
                                    

Tom

Po raňajkách som sa vybral do svojej pracovné, že budem pracovať, ale nejako sa neviem sústrediť na svoju prácu. Stále musím myslieť na Tracy a na tu minulú noc. Nechápem ako som mohol klesnúť tak nízko. Chcel som ju len potrestať za to ako vyvádzala na plese. Tracy sa mi dostala pod kožu. Nemôžem sa zamilovať do niekoho kto je vinný za smrť mojej sestry. Musím sa venovať tomu kvôli čomu tu je. Nemôžem sa do nej zamilovať. Len proste stalo sa.

„Čo ak otehotnie. To nie. Ja som, ale hlupák čo som nepoužil ochranu," ozve sa moje podvedomie

Musím sa o tom porozprávať s Tracy o včerajšej noci. Ale, ako jej to vysvetlím, že som to spravil z lásky. Pobucham si po celé, že čo to za somariny trepem z akej lásky. Z myšlienok ma vyrusi klopanie na dvere a dnu vojde moja práva ruka Boris.

„Môžem pane?" opýta sa ma Boris

„Poď keď si už vošiel dnu," poviem

„Čo sa deje Boris?" opýtam sa ho

„Máte návštevu," povie a sklopi zrak do zeme

„Kto je to?" opýtam sa ho. Ja žiadnu návštevu nečakám

„No...," skočím mu do reči

„Tak kto?" už som začal byť nervózny

„Ahoj láska," do mojej kancelárie vojde...

„Luisa," poviem s prekvapujúcim hlasom

Medzi tým Boris odišiel preč z mojej kancelárie. Nechápem čo tu Luisa robí. Veď už dávno nesmie spolu.

„Č-čo tu robíš?" začal som konktať

„Prišla som pozrieť svojho priateľa," povie jednoducho

Mám sto chutí ju vyraziť cez zatvorené dvere.

Tracy

Hneď ráno som sa pustila do práce. Umývala som riady a do kuchyne prišla Anne-Marie.

„Moja urob pánovi kávu a zames mu do kancelárie," povie mi Anne-Marie

Prikyvnem a začala som robiť kávu. Keď som bola hotová tak dala kávu na takú a išla do jeho pracovne. Zaklopala som na dvere, ale nikto sa neozýval tak som vošla. Videla som ako sa Tom bozkával s nejakou babou. Začali mi tiest slzy a ruky s tackou sa mi triasli.

„Prepáčte doniesla som vám kávu," poviem a položila som mu kávu na pracovní stôl ani som sa na neho nepozrela

„Kto je tá, láska?" opýta sa neznáma baba Toma. Takže on ma priateľku

„Táto ako ju voláš pracuje pre mňa," povie jej odporne

„Z dovolením," odídem z jeho pracovné a vrátim sa do kuchyne

Pustila som sa do dokončovania prác, aby som prišla na iné myšlienky. Nemám chuť sa s ním aj baviť. Prečo aj vlastné som len obyčajná slúžka, ktorá pracuje pre neho a uniesol ma pre pomstu môjmu bratovi. Už som tu mesiac a stále ma brat nevyslobodil. Do kuchyne vojde Anne-Marie vidí na mne, že som nejaká nesvoja.

„Deje sa niečo?" opýta sa ma s nepokojným hlasom

„Nie len ma nejako začala bolieť hlava," za klamem jej

Anne-Marie mi povedala, že aby som si išla ľahnúť a vyspala a zajtra budem pokračovať. Tak som riady nahala tak a išla som do postele a zhodila som zo seba veci a dala sa do pyžama. A ako náhle som ľahla do postele do minúty som zaspala.

Boss mafiánaWhere stories live. Discover now