Tom
Ostal som sám v pracovni Luisu som hneď výhodil z pracovni. Sadol som si za stôl a oprel som sa lakťami stola a prstami som si prehrabaval vlasmi.
„Čo som to spravil? Tracy si určite myslí o mne, že som nejaký sukničkar. Jeden deň sa s ňou vyspím a druhý deň sa bozkávam s inou," poviem si nahlas
Rozhodol som sa, že jej to vysvetlim. Tak idem za ňou do kuchyne, ale zistil som, že v kuchyni je len Anne-Marie.
„Annie-Marie kde je Tracy?" opýtam sa jej
„Synak išla si ľahnúť. Bolela ju hlava. Celý čas plakala," privriem oči lebo sa to zle počúvali, že sa trápi kvôli mne
Slúžku som na pleci pohladil a vybral sa za ňou do izby. Zídem dole kde ma personál izby. Stojím pred Treycinou izbou. Zaklopem ale nič. Asi zaspala. Vybral som sa do pracovne. Rozčuľujem sa ako som jej to mohol urobiť. Teraz si bude o mne myslieť, že chcem dve naraz. Pre ňu som len zradca a sukničkar. Za všetko môže Luisa. Keby neprišla nič by sa nestalo. Ľahnem si na kreslo v mojej kancelárie a do minúty zaspím ako bábätko.
Tracy
Zobudila som sa a som si myslela, že je už aspoň pol 6, ale keď som sa pozrela na hodinky na nočnom stolíku tak ukazujú len pol 3 ráno. V hlave sa mi premietajú všetky myšlienky. Musím nejako ujsť z toho domu. Už som to dlhšie plánovala ujsť. Dvere do izby som zamkla a rozhodla som sa ujsť cez okno ale keď som sa pozrela na seba. Predsa nemôžem ujsť v pyžame. Tak rýchlo som sa prezliekla a utiekla cez okno. Keď som už bola vonku tak som sa poobzerala či nie sú vonku jeho ľudia ale našťastie nikto tam nebol. Musím rýchlo vymyslieť ako sa dostať ku bratovi. Rýchlo som utekala ako keby ma niekto naháňal. Ako som utekala tak zrazu do mňa vyrazilo auto a ja som spadla na kapotu auta a na zem. Zrazu vidím len tmu.
YOU ARE READING
Boss mafiána
RomanceTracy je bohaté dievča, ktorú majú všetci radi. Žije s bratom Jackom, ktorý sa o ňu stará. Rodičia zomreli pri autonehode. Tracy chodí na strednú školu a tento rok maturuje. Uvidíme kam ju zavedú jej kroky. Tom je z bohatej rodiny. Mal všetko, čo si...