Tom
Než Boris poukazuje Tracy kuchyňu tak ja som jej dal pripraviť izbu. Len sa modlím, aby nič neviedla lebo potom budú následky. Musím isť za ňou a povedať jej pravidlá tohto domu. Tak sa vyberiem za ňou do izby, ale ešte predtým som zaklopal aby som ju nevyrušil. Tak som zaklopal na dvere a počkal som kým sa ozve.
„Ďalej!" povie ako keby tu bola doma, ale není tu doma. A vošiel som dnuka
„Môžem?" opýtam sa opatrne lebo je pre mňa cudzia
„Áno," povie stroho až sa bojím vojsť dnuka
Keď vojdem dnuka tak si sadnem na posteľ vedľa nej, ale vidím, že sa ma bojí. To som až tak nebezpečný. Ona sa od od mňa odtiahla. Pozrie sa na mňa určite čaká prečo som prišiel za ňou.
„Potrebujete niečo?" pri nej sa pripadám tak staro keď mi vyká
„Len som prišiel to povedať pár pravidiel tohto domu," poviem a vidím na jej tvári zdesenie. Tracy iba prikývne hlavou aby som mohol pokračovať
„Takže pravidlá v tomto dome sú také, že budeš v len kuchyni a budeš upratovať izby, ale okrem jednej izby. v tej izbe nebudeš upratovať. Ale budeš aj moju kanceláriu upratovať," som hneď na ňu vysypala pravidla
„Dobre," iba to mi povie. Nič iné nepovedala.
Tracy som povedal to čo som chcel a odišiel som z jej izby. A vybral som sa k východu keď som mal ruku na kľučke dverí a ja som otočení chrbtom k nej a tak vtedy ma zastavila zo svojou otázkou.
„Čo je v tej izbe, ktorú nemám upratovať?" opýta sa ma a ja dostanem nervy. Nemala sa to vôbec pýtať
Bez odpovede som odišiel z izby ani som jej nič na to nepovedal ani nepozrel.
Tracy
To ako čo malo znamenať, že odíde bez odpovede. Je taký nevychovaný nepozná nič také, že keď sa niekto pýta tak musí aj odpovedať na otázku a nie bez odpovede len tak odísť akoby nebola položená otázka. Ach moje nervy. Keď som sa chystala do sprchy tak zrazu niekto zaklopal na dvere. Tak som išla otvoriť dvere a vo dverách stála mladá slečna. Ešte som ju tu nevidela.
„Kto ste?" opýtam sa hneď to prvé čo ma napadne
„Prepáč ja som sa nepredstavila. Ja som... to teraz není podstatné, že kto som. Len som si doniesla nejaké oblečenie a rovnošaty. A zajtra začínaš o 6 ráno," povie mi a podá veci a už jej není
V tomto dome sú všetci nevychovaný ten mladí nevie odpovedať na otázku a teraz ona sa nedokáže predstaviť. Ach moje nervy komu som čo ja spravila. Stále myslím na Jacka keby som tak mohla zavolať Jackovi ako sa ma a či má z toho dostane. Chcem už ísť domov. Na stole som zbadala budík tak som si nastavila na pol 6. A teraz sa idem osprchovať a vyspať sa, aby som bola na zajtra svieža a vyspata.
YOU ARE READING
Boss mafiána
RomanceTracy je bohaté dievča, ktorú majú všetci radi. Žije s bratom Jackom, ktorý sa o ňu stará. Rodičia zomreli pri autonehode. Tracy chodí na strednú školu a tento rok maturuje. Uvidíme kam ju zavedú jej kroky. Tom je z bohatej rodiny. Mal všetko, čo si...