Tom
Prečo vždy keď som s ňou sám tak sa cítim tak divne až tak zvláštne. Ešte taký pocit som nikdy necítil. Čo keby som bol do nej zamilovaný. Ale to je blbosť ako môžem byť do niekoho zamilovaný keď sa chcem niekomu pomstiť. Ja Tom O'Brian najznámejší mafián celkom Chicagu sa zamiluje do nejakej úbohej dievčiny. Čo ak je to pravda. Z mojich myšlienok ma vyrušilo klopanie na dvere mojej kancelárie.
„Vstúpte!" povie a dvere sa otvorili a vo dverách sa objaví mama
„Môžem synček?" opýta sa ma mama a ja jej prikývnem
„Mami potrebuješ niečo? Mám veľa roboty," poviem jej a mama si sadne na stoličku a ja si k kladne k maminim nohám
„Tom nemohol by si tu úbohu dievčinu pustiť domov. Veď ona nemá nič s tým spoločné," som vedela, že mama ma bude prehovárať. Postavil som sa na nohy a podiel k oknu. A pozerám sa von oknom.
„Mami, ale jej brat zabil Grace a jej smrť musí byť potrestana," stále sa pozerám von oknom
„Dobre synak rob ako uznáš za vhodne," povedala a mama hneď odišla
Ja stále stojím pri okne a premýšľam čo spravím s Tracy.
Tracy
Ráno som vstala 5:30 lebo začínam o 6 ráno. Obliekla som si uniformu a namaľovala som sa s maľovačkami, ktoré som našla v izbe. Išla som do kuchyne a na stenách viseli hodinky a ukazovali 5:45 ešte mám 20 minút do 6.
„Dobre ráno Anne-Marie," poprajem Anne-Marie
„Dobre ráno aj tebe Tracy," tiež mi popraje a usmeje sa na mňa
Anne-Marie je strašia pani môže mať okolo 50 rokov. Neviem čo mám robiť. Robím niečo takéto prvý krát. Tak som sa rozhodla spýtať Anne-Marie.
„Anne-Marie chcem sa spýtať čo môžem robiť?" opýtam sa jej lebo ona mi teraz dáva úlohy
„Môžeš poupratať izby, ktoré sú voľné aj kanceláriu šéfa," povie a ja sa vyberiem do práce
Išla som do kancelárie a v tom som zbadala, že sú dvere otvorené do izby. Tak som vošla do izby. V izby je všetko tmavé stiahnuté rolety. Zapálila som svetlo do izby a videla som tu peknú izbu. Videla som na stole fotoaparát a pozerala som si fotky. Dievka na fotke bola nádherná.
YOU ARE READING
Boss mafiána
RomanceTracy je bohaté dievča, ktorú majú všetci radi. Žije s bratom Jackom, ktorý sa o ňu stará. Rodičia zomreli pri autonehode. Tracy chodí na strednú školu a tento rok maturuje. Uvidíme kam ju zavedú jej kroky. Tom je z bohatej rodiny. Mal všetko, čo si...