23. kapitola

515 8 0
                                    

Tracy

Prebrala som sa z bezvedomia pomaly otváram oči a poobzerám sa okolo seba zistím, že som v nejakom sklade, ale čo tu robím ako som sa sem dostala. Pozriem sa na seba a som priviazaná o stoličku a začnem kričať.

„Pomóóóc! Je tu niekto."
„Ale, ale princezná sa nám tu zobudila."
„Kto ste? Čo chcete od do mňa?"
„Máš niečo, čo malo patriť len mne."

Zrazu som pocítila úder na mojej líci. Po líci sa mi spustili boľavé slzy. Vravím si komu som čo ja spravila. Videla som ako Luisa s niekým tolefonuje.

O 15 minút neskôr

Do miestnosti kde sedím priviazana o stoličku. Na svetle som spoznala druhú osobu. A bol to môj braček Jack. Prišli ku mne ani nič nepovedali iba ma odviazali od stoličky a niekam ma odviezli.

Tom

Stojím pred oknom a pozerám sa von cez neho. Rozmýšľam ako sa asi ma Tracy či je v poriadku či vlastne žije. Zazvonil mi mobil a ja som ho zdvihol.

„Prídi do skladu ak chceš vidieť Tracy."

Položil som a mobil som dal do vrecka rifiel a odišiel som z pracovni. Nereagoval som na volanie Mii. Nasadol som do auta a mieril som do skladu. Zaparkoval som a vystúpil som z auta. Poobzerám sa okolo seba a nevidím ani nohu.

„Tracy!" začnem na plné hrdlo kričať

Nasadnem do auta a zájdem ku Luise domov. Zaparkujem pred jej domov vidím, že svetlá sú zhasnute. Neoplatí sa mi ani kopať. Sadol som si do auta a buchol som rukou po volante.

„Dočerta aj s tebou, Luisa. Kde si ju odviekla," začnem nadávať

Rozmýšľam kam ju mohla odviesť. Napadol ma jeden človek JACK MORGAN. Dúfam, že Luisa není až taká hlúpa, že sa zaplietla z mojim nepriateľom. Naštartoval som auto a išiel som do domu kde Jack býva. Zhasol som motor a vystúpil som z neho. Slušne som zaklopal na dvere. Dvere sa otvorili a v nich sa objavil Jack.

„Ako sa o považuješ sem prísť Tom Guzman."
„Neprišiel som sa sem hádať. Hľadám Tracy, Luisa ju uniesla."

Vôbec nebol prekvapený. Tváril sa ako keby o tom vedel. Zrazu som počul Tracyn hlas ako kričí o pomoc. Chcel som vstúpiť do domu, ale Jack mi tomu bránil. Tak sme sa pobili a udelil som mu posledný úder až ostal ležať na zemi. Ja som rýchlo utekal do domu. Medzi tým ako som sem prišiel zavolal som políciu. Vošiel som do miestnosti kde nesedela Tracy zastal som a vydýchol som si, že j v poriadku. Rýchlo som ju objial a pobozkal. Pomohol som ju odviazať a zobral som ju zo sebou. Keď sme vyšli z domu už tam bola polícia. Zatkli Jacka a im som povedal, že v dome musí byť Luisa. Nasadli sme do auta a išli sme spolu domov. Bol to náročný deň.

Boss mafiánaWhere stories live. Discover now