Tom
Ešte som 5 minút ležal v posteli a rozmýšľal som nad Tracy. Musím sa jej spýtať ako sa jej tu páči. Tak vstanem z postele dám si tielko a tepláky a idem sa pozrieť do kuchyne. Keď zbadám v kuchyni len Anne-Marie a nevidím tam Tracy hneď ma chytí panika. Snáď neušla domov.
„Dobre ráno Anne-Marie," prihovorím sa jej. Hneď ma zbadá a milo sa na mňa usmeje.
„Dobre ráno pane, želáte si niečo?" hneď ma zasipuje otázkou
„Kde je Tracy?" ja som sa jej hneď opýtal, aby som nešiel okolo horúcej kaše
„Išla upratovať izby a vašu kanceláriu, pane," povie Anne-Marie a ja hneď som odišiel z kuchyne
Tak som za vybral do mojej kancelárie. Keď som vyšiel na poschodie a uvidel som, že sú otvorené dvere do Greceinej izby. Otvorím viac dvere a v izbe uvidím Tracy.
Tracy
Stále som pozerala fotoalbum tie dievčiny ani neviem kto to je ale je alebo bola nádherná. Keď som počula kroky a k dverám, ktoré sa neskôr otvorili mňa to iba trhlo a fotoalbum mi spadol z rúk na zem. Keď som sa otočila tak som videla, že vo dverách stojí on čo ma uniesol a stále neviem ako sa volá.
„Čo tu robíš Tracy?" opýta sa ma nahnevaným hlasom
„Hmmm... Chcela som poupratať vašu kanceláriu," poviem a pozriem sa do zeme. Vedela som, že mám pruser, že sem prišla.
„Moja kancelária je inde," povie a v pohľade ma stále nahnevaný výraz
„Prepáčte, pane," ospravedlním sa ale stále sa nepozerám naňho
„Nevadí, ale nabudúce si dávaj pozor," povie pokojným hlasom
„Môžem sa niečo spýtať?" položím mu otázku ale bude to blbosť
„Áno," povie jednoducho
„Kto je táto dievčina na fotkách?" keď som videla jeho nahnevaný pohľad tak som si mohla zahryznúť do jazyka
„Nikto. A teraz choď," odpovie mi tiež jednoducho
Išla som k dverám a cítila som jeho kruku na mojom lakti. Pozrela som sa naňho konečne a som čakala, že mi cche niečo povedať ale dal len ruku preč a ja sa som odišla z izby a išla som upratovať iné izby.
YOU ARE READING
Boss mafiána
RomanceTracy je bohaté dievča, ktorú majú všetci radi. Žije s bratom Jackom, ktorý sa o ňu stará. Rodičia zomreli pri autonehode. Tracy chodí na strednú školu a tento rok maturuje. Uvidíme kam ju zavedú jej kroky. Tom je z bohatej rodiny. Mal všetko, čo si...