25. kapitola

873 12 2
                                    

O týždeň neskôr

Som neskutočne nervózny z svadby aj z Tracy. Bojím sa o ňu. Už ju nenechám osamote. Teraz mi je oporou Mia. Aspoň, že ona ma vie upokojiť. Myslím aj na naše dieťa na našu malú Grace. Keď mi Tracy povedala, že Mia bude krstná mama tak ma to potešilo. Teraz musím ochrániť svoju rodinu. Jack a Luisa sú vo väzení. A teraz sa môžem sústrediť na svadbu. Odišiel som z izby a išiel som do záhrady kde bude svadba. Hostia už sedia na svojich miestach a ja som išiel pomaly k oltáru. Tracy prichádzala sprievode Borisa. Keď som ju uvidel nemal som slov aká bola nádherná ako princezná.

Svadba sa môže začať

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Svadba sa môže začať. Farár nás odal vymenili sme si sľuby a obrúčky.

O 2 hodiny neskôr

Už je čas voľnej zábavy. Tradície máme za sebou a môžme sa venovať zábave. Pozriem sa okolo seba a Tracy nikde nevidím. Idem za Miou možno ona bude vedieť.

„Mia kde je Tracy?"
„Je na terase."

Išiel som za ňou. Chvála bohu bola na balkóne.

„Láska čo sa deje? Prečo nie si na zábave?"
„Chcela som sa nadýchnuť čerstvého vzduchu."
„Si v poriadku lebo si bledá."
„Áno som. Neboj."

Dám jej pusu do vlasov. A ruka v ruke ideme dnuka. Zrazu vidím ako Tracy padá dole na zem.

„Tracy!" začal som na ňu kričať, ale ona sa neprebrala

Prišli všetci. Mia, mama a hostia.

„Volaj záchranku."

Mia vytočila číslo na záchranku. Povedala mi, že už sú na ceste. Záchranka bola do 5 minút.

„Čo sa stalo?"
„Bol som za manželkou a bola bledá. Išli sme dnuka a zrazu spadla na zem."
„Má slečna nejaké zdravotné problémy?"
„Je tehotná."
„V koľkom mesiaci je?"
„V 6."

Zobrali ju do nemocnice a ja som išiel s nimi. Nechcem ju nechať samu. Ako ideme sanitkou tak ju držím celou cestou za ruku. Už sme zastali pri nemocnici a lekári k nám pribehli. Lekári mi povedali, že mám počkať, že musia ísť na sál. Tak som čakal na chodbe. Za mnou prišla Mia, mama a Boris.

„Synak čo je nové?"
„Mami odviezli ju na sál."

Mama ma objiala a ja som sa rozplakal ako malé dieťa. Zo sáli vyšiel lekár.

„Rodina Guzmanovej.“
„Áno my sme. Čo je s mojou manželkou?"
„Máte krásnu dcérku pán Guzman. Gratulujem."
„Môžem ju vidieť?"

Lekár mi prikývol. O chvíľku bola na izbe
A hneď som išiel za mojimi dievčatami. Teraz sa začal môj nový život. A hovoril som si vitaj GRACE GUZMANOVÁ. Od nich som sa ani nepohol. Budem ich milovať moje dve krásne lásky.

Boss mafiánaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora