Personages

89 7 6
                                    

Hajar: 16 jaar. Bruine krullen, bruine ogen, getinte huid, volle lippen is volbloed Marokkaans is 1.65 en zit nog op school ze doet 4 havo.

Karaktereigenschap: Hajar is lief, slim, aardig en verlegen persoon.

Yassine: 26 jaar, Broer van Hajar getrouwd met Yousra ze hebben samen 1 zoontje genaamd Amir. Yassine heeft donker bruin krullend haar, volle lippen, gespierd, getinte huid , bruine ogen is 1.80 en heeft een eigen lounge en werkt in de drugs ( zijn famillie weet dat niet behalve zijn vader en broertje).

Karaktereigenschap: Yassine is een lief ,aardig, slim, grappig en zorgzaam persoon. Maar heeft een kort lontje en als die woedend is moet je snel wegrennen. Zijn famillie en gezin staat op #1.

Ayoub: 18 jaar, Broer/broertje van hajar en Yassine. Ayoub heeft Zwart krullend haar, licht bruine ogen, getinte huid, beetje gespierd, 1.79 en doet een opleiding ondernemerschap en werkt in de drugs, volbloed Marokkaans.

Karaktereigenschap: Ayoub is een lief, aardig, zorgzaam, grappig persoon. Maar heeft net als zijn broer een kort lontje en heeft agressie problemen zijn famillie staat bij hem op #1.

Sara: 3 jaar, zusje van Yassine, Ayoub en Hajar. Sara heeft bruin krullend haar, groene ogen, getinte huid, volbloed Marokkaans.

Karaktereigenschap: Sara is een lief, aardig, grappig en slim persoon. 

Samira ( moeder): 37 jaar., draagt hoofdoek, heeft licht bruine ogen, getinte huid en heeft volle lippen, volbloed Marokkaans.

karaktereigenschap: Samira is een lief, aardig, slim en zorgzaam persoon. Haar gezin staat op #1

Samir (Vader): 40 jaar,  heeft bruin krullend haar, groene  ogen, volle lippen, getinte huid,  beetje gespierd persoon en werkt in de drugs, volbloed Marokkaans.

Karaktereigenschap: Samir is een lief, aardig, slim, grappig, zorgzaam persoon. Zijn famillie staat op #1,maar heeft net als zijn zonen een kort lontje.

Yousra (vrouw van Yassine): 23 jaar, Heeft bruin/blond licht krullend haar, licht groene ogen, getinte huid, volle lippen, volbloed Marokkaans en werkt in een kantoor.

Karaktereigenschap: Youssra is een lief, aardig, zorgzaam en slim persoon haar famillie en gezin staat bij haar op #1, volbloed Marokkaans.

Lina (pester): 16 jaar goud/bruin ogen, donker bruin golvend haar, volle lippen, getinte huid, zit nog op school, 1.65, volbloed Marokkaans.

Karaktereigenschap: een bitch en hc maar thuis aardig en zorgzaam.


Dina(meeloper van lina): 16 jaar. donkerbruin stijl haar, donker bruin ogen, zit nog op school, 1.60, volbloed Marokkaans 

Karaktereigenschap: kan een bitch zijn, aardig, lief, slim.

ouiam( vriendin van Hajar): 16 jaar. zwart krullend haar, bruine ogen, volle lippen, 1.65, volbloed Marokkaans.

Karaktereigenschap: lief, aardig, zorgzaam,  slim, haar famillie staat #1.

Soukaina (vriendin van Hajar): 16 jaar, zwart stijl haar, licht groene ogen, getinte huid, volle lippen, 1.67, volbloed Marokkaans.

karaktereigenschap: lief, aardig, slim, grappig, haar famillie staat op #1.




Hey lieverds dit is mijn 1e deel, Ik hoop dat jullie het een leuk boek gaan vinden in de volgende deel ga ik de foto's van de personages laten zien. Vergeet niet te stem❤.


Hajar's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu