HIER BAMMM ALWEER GEWONNEN ' ga weg man' ahwww is meneertje boos 'Hajar donder op' whahahaha your sister is better than you 'kowedd' ik liep naar mijn kamer deed mijn avondroutine en ging slapen.
P.p. Hajar
Ik werd door een irritante geluid wakker oeff tfoeee wat is dit. Ik deed mijn ogen open en zag dat mijn wekker was, ik gooide hem tegen de grond en viel niet veel later in slaap.
15min later:
' Hajar.. hajar.. HAJARRRRR' HUH WAT WAT IS ER BEN JE LIJP DAT JE GAAT SCHREEUWEN JE ZIET TOCH DAT IK SLAAP A EZEL ' je moet opstaan school' en hij liep weg meent hij deze hij maakt me wakker heb bijna hartaanval en loopt gewoon weg alsof er niks is gebeurd. Ik stond op deed me ochtendroutine en stond zoals elke ochtend voor mijn kast te kijken wat ik aan kan doen. Na 15 minuten koos ik voor een een simpele roze outfit↑.
Ik liep naar beneden en zag me ouders, Ayoub 😑 en mijn kleine prinsesje, ik groette mijn ouders Ayoub gunde ik een dodelijke blik en mijn kleine prinsesje allemaal kusjes. 'kifesh je groet mij niet' dat je dat nog vraagt tsss ' benti wat heeft hij gedaan' zei me pa, baba hij heeft me schreeuwend wakker gemaakt nog een beetje en ik had hart aanval en daarna liep hij weg alsof er niks is gebeurd. Mijn pa keek hem boos aan lekker voor ' jij gaat voor 3 dagen alles doen wat maar je zusje wilt' ' WAT?! WEWA 'stil en ga naar boven' ohnee wacht Ayoub ' jaa wat' ik wil film kijken wil je mee kijken hij keek me vader aan en zei:' yallah zied' wil je eten voor me halen 'oeff is goed' ik liep naar boven en zette me serie op 'nee waarom kunnen we geen horror film kijken' nee ik wil dit kijken 'oef saffi' we keken de film en viel langzamerhand in slaap.
volgende ochtend:
Ik werd wakker en zag nog allemaal eten en ayoub nog slapen. Ik stond op deed me ochtendroutine en zag dat ayoub nog slaapt ik heb een geniaal idee om hem wakker te maken. Ik pakte een emmer en vulde hem met ijskoud water ik liep terug naar mijn bed en telde af 3..2..1 PLATSSS 'MAMAAAAAAA' hij keek om zich heen en ik ging helemaal stuk om hem. QWHAHAHHAHAA MAMAAA HAHHAHAHA 'HAJAR WAT DE KKR DOE JE BEN JE HELEMAAL KKR GEK' QWHHAHAHA JE WOU NIET WAKKER WORDEN HAHAHA ' DUS DAN GA JE MIJ MET IJSKOUD WATER WAKKER MAKEN' whhhaha jaaa. 'Wacht maar'
Ik liep naar beneden en groette me ouders en mijn kleine prinsesje 'wat was dat geschreeuw net' whahhaahha ayoub wou niet wakker worden dus heb hem met water wakker gemaakt 'jij niet goed jij gek' whahhaha nee hoor mama hij moest maar gewoon wakker worden. Ayoub kwam boos naar beneden en nam boos plaats 'wallou salam' 'salam' ' saffi Hajar je hebt hayeck gedaan ayoub je hoeft niks meer te doen wat Hajar zegt' hij keek blij me vader aan 'echt' 'jaa echt' ' yesssss eindelijk' 'saffi nu ontbijten en naar school gaan'.
Ik liep naar de bus maar had het gevoel alsof ik achtervolgd word. Ik liet het maar en liep door ik hoorde achter me voetstappen ik draaide me om en zag niemand omgg wat is dit ik liep snel door en reciteerde in mezelf soerat- ayat al kursi. ik hoorde zware voetstappen draaide me om en zag 5 mannen in het zwart ik gilde en zette het oprennen echt nog maar 100 meter en dan ben ik bij de bushalte waar hmdl mensen zitten. Ik rende voor mijn leven keek achter en zag dat ze instapte in een zwarte busje die kwam aanrijden, ik stopte met rennen en probeerde op adem te komen eenmaal op adem liep ik naar de bushalte. 'benti gaat het' zei een oude marokkaanse vrouw jaa gaat goed galti 'weetje zeker' jaa galti shokrane voor het vragen, ik zag dat me bus was gekomen zei de oude vrouw gedag en stapte in.
Aangekomen op school:
ik liep het schoolplein op en zag Ouiam als een dier op me afkomen whahahha waarom ben je zo blij 'ik heb milka gekregen iehhh' van wie ' van marouane' je weet toch dat marouane niet te vertrouwen is ' jaa weet ik' zei ze met volle mond. Okee beter voordat je smoor verliefd op hem wordt en dat hij je dan verlaat en jou verdrietig achterlaat 'nee gaat niet gebeuren ik ga niet in zijn domme valletjes vallen' that's my girl ' je weet zelf' waar is Soukaina 'geen idee ze rea niet op me appjes' hmm raar.
We liepen naar de les en jammer genoeg moest ik naast Souf zitten, ik liep naar mijn plek en zag dat Soufiane er nog niet was en Soukaina ook niet hmmm nog 1 min ik zat af te tellen 10.. 9..8..7..6..5..4..3..2..1.. en Soufiane storme de klas binnen ' Soufiane ********* en waarom ben je zo laat' 'nee hoor ben niet laat kijk ben net op tijd' 'hmm voor deze ene keer ga maar gauw op je plek zitten' neeeeeeeeeee waaromm.
10 min later:
De deur werdt ruw open gemaakt en daar is onze soukaina ' Mevrouw ***** en waarom ben jij zo laat' ' gehijg wacht ff' en ze probeerde op adem te komen ' nou kijk mevrouw mijn broer vondt het zo grappig om midden in de nacht mijn wekker uit te doen waardoor ik hem niet hoorde in de ochtend waardoor ik me sliep toen ik eenmaal wakker was zag ik dat ik me versliep dus ik snel me ochtendroutine doen je weet wel ewa dus ik schreeuw zo wie me wekker heeft uit gedaan en waarom ze me niet wakker hebben gemaakt ewa ik krijg zo 3 harde slippers naar mijn hoofd van mijn moeder besef ff mevrouw 3 harde slippers van een marokkaanse moeder is niet niks het voelt alsof je 3 harde bakstenen naar je hoofd krijgt doet echt pijn' ondertussen gaat de klas helemaal stuk ' en wat is je punt mevrouw ****' ' dat ik me heb verslapen door mijn gehandicapte broer' ' ja dat is echt je eigen schuld ga je maar melden' 'maar mevrouw ik kan er toch niks aan doen dat ik me verslaap' ' mervrouw u heeft Soufiane gegund gun haar ook dan' zei Ouiam. ' jaa gun mij ook' ' ughh ga maar zitten maar als ik ook een beetje van je last krijg dan ga je melden' ' iehh yes mevrouw u gaat geen last van mij krijgen ik ga vanaf nu stil zijn'.
Ze was de hele tijd stil en zo volgde ik mijn lessen.
1122 woorden
vergeet niet stemmen❤
JE LEEST
Hajar's life
AbenteuerNIKS KOPIEREN ZONDER TOESTEMMING ANDERS MELD IK HET BIJ WATTPAD hey lieverds ❤ Leuk dat je op dit boek hebt geklikt of gaat klikken. Dit gaat over een meisje genaamd Hajar die word gepest op school sinds de 1e klas. Hajar is een mooi, slim, lief en...