Het vorige deel:
En hier zijn de jongens wc's en hier is de aula dat was het 'Vind je niet dat het best wel onbeleefd is dat je jezelf nog niet hebt voorgesteld' nee niet echt ik wou terug lopen naar het lokaal, totdatt.......
P.p. Hajar
Hij me pols pakte duwde me de jongens wc in en deed de deur op slot, WAT DOE JE DOE DIE KKR DEUR OPEN JE BENT NIET KKR GRAPPIG ' als je wilt dat ik de deur open doe moet je eerst jezelf voorstellen. Oeff okee ik heet Hajar ben 16 jaar ben volbloed Marokkaans en dat was het 'hmm vertel is iets meer' dat was het klaar laat me gaan 'en als ik je niet wil laten gaan' en hij kwam gevaarlijk dichtbij ik deed een stap naar achter en hij weer naar voor ik weer naar echter en hij weer naar voor, totdat ik de koude muur voelde. ' Ga je nog meer vertellen of hoe zit dat' zij die zacht, Ik trilde hem helemaal en keek naar beneden laat me alsjeblieft gaan 'als jij meer over jezelf vertelt' okee wat wil je weten 'gewoon die standaard dingen'okee ik ben dus volbloed Marokkaans woon met me broer en zusje en me ouders. 'heb je 1 broer' nee 2 maar die andereis al getrouwd 'kijk dat was niet zo moeilijk he' mag ik nu gaan hij zette een stap achteruit waardoor ik er langs kan en op dat moment hoorde ik de bel gaan. Ik keek hem boos aan deed snelde deur open en hoopte dat iedereen nog in zijn lokaal was weyowww hmdl niemand op de gang totdat ik tfoee Lina zag ze keek me boos en grijnzend aan. Ik keek der bang aan en zag dat de gangen al wat voller raakte ik liep naar de aula en zag Ouiam en Soukaina al aan een tafel zitten en ging naast hun zitten. ewaa 'heyy' 'sosoo je was wel lang weg he' zij Soukaina met een grijns op haar gezicht. Ja moest hem de school laten zien en de school is niet klein he 'maar duurt ook geen 45min he' jaa klopt er is wat gebeurd 'JAAA ZEG WOLLAH' en heel de aula keek ouiam aan ouiam ga zitten iedereen kijkt je aan 'ben ik bioscoop dat jullie me aankijken' en iedereen ging weer met elkaar praten. 'okee maar wat is er gebeurd' nou kijk en zo begon ik hun het te vertellen van A tot Z 'omgg sooo cuteee' wat cute ik haat hem ' ze zeggen haat en liefde ligt bij elkaar' het zal wel
Na school:
' ik heb echt hongerrr' 'yeh dier wanneer heb jij geen honger' ' wat dier jij moet al helemaal stil zijn' en zo begonnen ze alweer te discussiëren, Weyoww jullie 2 zijn echt niet 100 kijk om wat jullie discussie hebben. 'Ska jij' TUUT TUUT ik keek om en zag me broer nou schatjes ik moet gaan me broer is er en zo nam ik afscheid van hun en liep naar me broer ewaa borertjee ' wat broertje ik ben 2 jaar ouder' dus ik merkte dat hij lang naar iemand zat te staren ik volgede ze ogen en hij staarde ughh naar Soufiane. Wat staar je zo lang naar Soufiane ben je homo en zo kreeg ik op me achterhoofd een klap 'wat homo ben je gek ik wist niet zeker of dat Soufiane was en hoe weet jij dat hij Soufiane heet' en hij keek met nogal boze gezicht aan. Wat kijk je zo hij is nieuw op school en zit bij mij in de klas hij keek me lang aan en zei okee 'ik ga hem ff groette ben zo terug' niet te lang doen he 'neenee'.
P.p. Soufiane
Weyoww die hajar is kapot knap mashallah 😍 was zij maar mijn meisje wat zeg ik bedoel ze is best wel een aardig en verlegen meisje als jullie eens wisten hoe rood ze was toen ik dichtbij haar stond. Maarja elk meisje is tegenwoordig een hoer, maar zij heeft zoveel zelfrespect de hel rondleiding keek ze naar alles om zich heen behalve naar mij. Zou zij anders zijn dan alle andere meisjes, Scorro was eindelijk voorbij ik zat nog te praten met ibbo en marouaneophet schoolplein, totdat ik Hajar naar een auto zag lopen waar een jongen zag zitten en ze stapte in dus blijkbaar zijn alle vrouwen tegenwoordig hetzelfde tazz fack vrouwen geld is pas belangrijk. 'Ewa souf hgh' gaat rustig en met jou ' jaa gaat ook rustig hoe en hoe is het weer om naar scorro te gaan' jaa gaat wel tot nu toe 'mezian mezian ewa je zit met me zusje in de klas' je zusje? hoee heet ze 'Hajar' kkr zooi tfoee is hij haar broer tfoeee 'hallo ey souf' jaajaa ohww Hajar ja klopt 'Handeck je begint die tour je weet he' zei die gewaarshuwd klaar het mooiste meisje van de school heeft een broer die me mattie is en nog ook eens de grootste drugsdealer van Nederland, België, Frankrijk en nog meer landen tfoee. Nee broo tuurlijk niet ben niet eens bezig met vrouwen geld is belangerijker 'saff ey kom je vanavond naar lounge in Den Haag' jaa saff ' saff dan zie ik je vanavond' saff ciaoo 'Thallah'
P.p. Hajar
Hehee eindelijk r9ijdsnel door naar macie ik heb honger 'saff is goed a dier' wat dier ik heb hier 2 uur op jou zitten wachten (10 min maar) ' nee zeg beter 100 jaar' uhh zo voelde het wel aan. ' Wollah jij bent echt niet goed hahaha' zegt de meneer die mij wakker maakt met een emmer vol water 'QWHHHAHAHA dat vergeet jij echt niet meer' nee duhh ik verbond me telefoon met de auto en deed het liedje Ride or die op. IK HAD WEL BIJ JE KUNNEN ZIJN MAAR DAT BEN IK JU NIET MEER IK MAAK NU HELE DOMME MONEY EN WIL ALLEEN MEER IK RIJ EEN RONDJE DOOR DE BUURT IK ZIE DE IBAHESJ WEER LAAT DIE GANNOE BETER THUIS WANT DALIJK CHECKEN ZE WEER WE OVERDRAAIEN MET UREN DAT IS DE STANDAARD PROCEDURE BOZE OGEN VAN DE BUREN DOOR DE WAGGIES DIE WE HUREN HOU JE PEKI BIJ JE WANT ZE BLIJFT BERICHTEN STUREN EEN SHOUT-OUT NAAR AL ME PIRATEN EN SOLDIERS ACHTER MUREN EN SHOUT-OUT NAAR ALLE GEVAL;LEN SOLDATEN IN DE STRIJD IK HOEF ME NIFFO NIET TE CHECKEN WANT IK WEET HIJ IS BEREID OM TE KNALLEN, OM TE VALLEN VOOR DIE MONEY IN DE STRIJD BEN BEKEND IN ELKE BUURT IN ELKE TRAP EN ELKE WIJK. Totdat we aan kwamen bij de mac ' wat wil je eten' 2 grote firet 2 vis burgers 2 veggie chichen menu's een cola en een oreo mac flury 'heb je gevast' nee waarom 'kijk wat je bestelt dit is voor 3 man' helemaal niet je overdrijft ik heb gewoon een beetje honger 'beetje?! het lijkt wel alsof je een maand niks gegeten hebt' tss overdrijver maar ga je nog bestellen, want ik heb hongerr. 'Jajaa rustig a dier'
Aangekomen bij Yassine:
Ik klopte aan en Youssra (vrouw van Yassine) deed open heyy 'heyy' en groette haar met 4 kussen. Hoe gaat het 'goed hamdulillah en met jou' ook goed hamdulillah 'hamdulillah' waar is Yassine woonkamer aan het gamen. Isgoed bedankt 😏 ik liep stilletjes naar de woonkamer en zag hem daar op de op de bank aan het gamen 3,2,1 BOEEEEEEE, en daar vloog zijn controller QWHAHAHAHAHA 3andeck je controller moet niet kapot he QWHHAAHHAHA 'Weyoww Hajar waarom als je naar hier komt kan je nooit als normaal mens naar binnen komen en groetten in plaats van mensen een hard verzakking geven. Wahahha omdat het veeeel leuker jou zo te zien 'yekk wacht maar deze krijg je terug' wahha veel sucees hahhahaha maarrehhh waar is amir 'in de tuin' is goed dankje doei ik liep naar de tuin en zag daar Amir met zand spelen ahww wat een schatje is het toch. Ik zag dat hij zand in zijn mond wou doen dus liep snel naar hem toe tilde hem op nee Amir dat is bah, 'Tatta Harar' ahahha jaa hoe gaat het met mij schatje 'Goed' mooi kom gaan we handen wassen 'neee ikke spelen' gaan we je handen wassen en dan binnen spelen? 'JAAAAA' whahah isgoed ik liep naar de badkamer waste zijn handjes liep naar beneden en zette hem op een tapijt met allerlei speelgoed en speelde wat met hem, na een tijdje zette ik hem in zijn box en liep terug naar de woonkamer en zag daar Yassine, Youssra en Ayoub zitten. ik ging erbij zitten en zo begonnen we met ze alle te praten, Totdat Ayoub op stond en afscheid ik bleef nog ff met hun praten en merkte op dat het al laat werd. Ik ga maar eens naar eens naar huis het begint al laat te worden ' nee blijf nog ff'tjes mee eten' chokran maar moet nog huiswerk maken en leren en zo bleef ze door pushen, totdat ik wel maar bleef mee eten.
Na het eten:
Ik ga nu wel echt naar huis bedankt voor eten het was heerlijk 'graag gedaan lieverd' ik nam van iedereen afscheid wou net de deur uit totdat ik Yassine hoorde 'kom ik breng je naar huis' nee hoeft niet maar toch bedankt 'mena nee het is donker is gevaarlijk' hij had daar wel gelijk in.Ja okee je hebt wel gelijk 'tuurlijk ik heb altijd gelijk' ja jij wel. We zaten gezellig te praten en merkte niet eens op dat ik al thuis was aangekomen bedankt voor het brengen ' geen probleem doe ik voor me kleine zusje' beslama 'beslama' hij wachtte, totdat ik binnen was en reed weg ' waar jij was' huh heeft Ayoub je dat niet vertelt 'nee Ayoub hele dag niet thuis waar jij was' ik was bij Yassine en Youssra 'hmm saffi okee als ik achder jij liege mij jij eten slipper' haha sg komt goed. Mama waar is baba 'hij nog werken' nog steeds het is 11 uur s'avonds zo lang werken kan toch niet zou er is gebeurd zijn nee vast niet. Ik ging naar me kamer haalde me gebeden in maakte me huiswerk deed me avondroutine en ging slapen.
1712 woorden
like en rea❤
JE LEEST
Hajar's life
AdventureNIKS KOPIEREN ZONDER TOESTEMMING ANDERS MELD IK HET BIJ WATTPAD hey lieverds ❤ Leuk dat je op dit boek hebt geklikt of gaat klikken. Dit gaat over een meisje genaamd Hajar die word gepest op school sinds de 1e klas. Hajar is een mooi, slim, lief en...