hey lieverds sorry dat ik al een tijdje geen nieuwe deel gepubliceerd maar heb het een beetje druk met school en maar ga me best doen om wat actiefer te worden hierbij een nieuwe deel veel lees plezier❤.
vorige deel: Ik ging naar me kamer haalde me gebeden in maakte me huiswerk deed me avondroutine en ging slapen.
Volgende ochtend:
BZZZTTT BZZZTTT tfoe weer een schooldag ben het echt zat, ik stond maar op deed me ochtend routine bidden het ochtend gebed deed me gordijnen open en kon het wel weer verwachten tering regen. Ik koos voor een comfo outfit (omslag↑ zonder dat tasje) deed me haar in een knot pakte me tas en liep naar beneden. Groette me ouders en me zusje waar is Ayoub ' hij slaapt nog' zei me pa ohww ik ga hem wel wakker maken .' nee laat hem slapen' waarom hij moet toch naar school 'ehhh nee hij gaat vandaag met mij mee ' dus hij gaat nu spijbelen en die ene keer toen ik thuis wou blijven mocht dat niet want school is zoooooooo belangrijk. 'stil ontbijt en ga naar school' 'hbiba kan je je zusje naar school brengen ik ga zo met buurvrouw naar markt heb geen tijd om haar te brengen' (zei ze in het arabisch) jaa hoor is goed.
Na het ontbijt:
Yallah heb je alles 'jaa' kom dan gaan we je schoentjes aan doen welke schoentjes wil je aan doen' nikiess' whhaha sg, ik deed haar schoentjes jasje aan. En zo liepen we naar pratend naar haar school ik hielp haar nog met haar jasje uit te doen en liep zwaaiend weg op weg naar de bus ik kwam net aan bij de bus en de bus kwam weyoww weet je chil dat is je hoeft lekker niet te wachten😍. Ik stapte in deed oortjes in en luisterde lijpe iemand tikte me aan ik deed me oortjes uit en zag tfoee soufiane ugh ik deed een nep glimlach op en vroeg wat er is 'is deze plek bezet' neeeeeeee moet hij hier zitten nee hij is niet bezet je kan hier zitten als je wil 'is goed' bzzt ik kreeg een appje van Soukaina
Het gesprek tussen Hajar en Soukaina Hajar (H) Soukaina (S)
S: Heyyyyyyy hmara
H: heywaaa zweefvliegtuig
S: kifesh zweefvliegtuig
H: kifesh hmara
S: saff
S: heyy lieverdd
H: Hey schatjee
P.p. Soufiane
BZZZTT BZZZTT tfoe weer scorro weyoww raak het zat oh wacht hajar is er 😍 tfoee laat maar ze heeft ayoub als broer kan niet. Ik stond maar op van me bed deed woedoe bidden het ochtend gebed maakte me klaar voor scorro. Pakte me tas en liep naar beneden zag me moeder in de keuken 'sbagh alkhyr weldi' sbagh elnour mama en kuste haar hoofd. Ik keek hoe laat het was en zag dat ik uit huis moet groette nog me moeder en liep naar de bushalte na 3 min was die al gekomen stapte in en zag hajar 😍. Ik vroeg of de plek naast haar bezet was en ze zij dat ie vrij was yess ging naast der zitten beetje op me tel totdat ik hajar tegen haar telefoon hoorde lachen ik keek stiekem mee en zag staan schatje 😍💎❤ kkr zooi ze heeft al iemand tfoe. we waren op de juiste halte gekomen we stapten allebei uit en ze liep voor mijn waarom moet je al iemand hebben waarom we liepen de hoek om en waren al bij scorro ik zag me vrienden me met een grijns aan kijken. ik liep naar ze toe en groette ze 'ewaaa soo je hebt het zusje van Ayoub gefixt he' wat zeg jij allemaal we zaten toevallig in dezelfde bus en we moesten bij dezelfde halte uitstappen dat best wel logisch is als we op dezlefde scorro zitten. ' was maar een grapje a neef je hoofd is heet in de ochtend he' ewaja 'kom na scorro naar stad en lounge' ik weet niet man ' kom kom achie en zaka gaan ook mee word gezellig' saff is goed. TRINGGGGGGGG ewa zied we hebben les ' tfoe '
P.p. Hajar
Ik stapte de bus uit en Soufiane ook en zo liepen we naar school al hoewel ik zenuwachtig word met dat hij vlak achter mij liep maar gelukkig is het van de bushalte naar school letterlijk om de hoek. Ik liep het schoolplein op en liep naar Soukkiee en oumii ewa lelijkerds 'heywaa hmara' hoe gaat het 'goed' 'goed hmdl en me jou' ook goed hmdl 'mooi' 'hmdl' 'sosoo jij en souf' kifesh ik en soufiane 'denk je dat we jullie niet zagen aanlopen'. Wtf nee kijk en zo vertelde ik hun het verhaal van A tot Z ' zoooo cutee' wat cute alles waar ik in aanraking kom met souf vinden juliee cutee wtf ' het zijn van die liefdes verhalen zoo leuke en goals' wollah jullie zijn niet 100 ' whahhaa maar ey ga je vanmiddag mee naar stad' jaa is goed.
Na school: 'SHOPPING TIMEEEEEEEE' whahaha weyoww rustig 'weyoww kan niet wachten heb honger en bershka heeft nieuwe collectie binnen en bijenkorf heeft korting' en zo bleef ze maar door praten over wie en wat korting heeft Soukaina is echt niet 100 haha 'oké naar welke winkel gaan we eerst' 'BERSHKAAAAA' whahahaha yallah zied en zo gingen we winkels in winkels uit. We liepen gezellig door de stad ik keek ff naar rechts en daar zag ik........
932 woorden
Oehhhh wie zou ze gezien hebben
like en rea❤
alsjeblieft stem
plss stem
stemmm
stemmm
plss stem
stem
okee haha ik stop al like en rea byee lieffies 😘❤
JE LEEST
Hajar's life
AdventureNIKS KOPIEREN ZONDER TOESTEMMING ANDERS MELD IK HET BIJ WATTPAD hey lieverds ❤ Leuk dat je op dit boek hebt geklikt of gaat klikken. Dit gaat over een meisje genaamd Hajar die word gepest op school sinds de 1e klas. Hajar is een mooi, slim, lief en...