deel 8❤

21 2 2
                                    


Vorige deel:

'Je hoeft niet bang te zijn het is nep en ik zal je wel beschermen als de vampier uit de tv komt' ik gaf een zachte klap op zijn arm, en zo viel ik inslaap in de armen van Ayoub.

Vrijdag 07:40

'Hajar' 'Hajar' 'Hajar' fluisterde iemand in mijn oor, wollah had zo geen zin om wakker te worden dus ging ik verder slapen. 'hajar' 'hajar' 'hajaaaarr' 'hajar het is half negen', WAT?! ik stond snel op douchte snel bad het gebed en pakte maar wat random uit de kast ↑, pakte snel de boeken die ik nodig had en liep naar beneden.

'QWHHAHAHAHAHA' 'JE HAHAHAHA HAAR ZIET ERUIT ALS EEN VOGELNEST WHHAHAHA' ik keek in de spiegel en was vergeten me haar te doen keek op me telefoon hoe laat het was en zag dat het 7:30?! is wtf. AYOUBBBBBBBBBB ' weyoww niet schreeuwen, wat is er' je zei tegen mij dat het HALFNEGEN WAS. 'ohjaa moest iets zeggen om je uit mijn bed te krijgen' JIJ HMAR WACHT MAAR DEZE KRIJG JE 3X ZO HARDER TERUG, 'oehhh ik ben bang' ik liep boos naar boven. 

Ik zat met Soukaina en Ouiam te appen tot ik zag dat het tijd is om te gaan, Pakte me tas groette me me moeder, want zoals gewoonlijk is me pa weer niet thuis. Onderweg naar bus merkte ik dat er een zwarte Mercedes achter me aan rijd, ik liep een zijstraatje in en zag dat hij snel weg reed, ik liep het zijstraatje uit en liep snel naar me bus. Ik liep de bus uit en zag die Mercedes weer, ik liep snel naar school en keek continue naar achter.

Aangekomen op school:

ik keek nog 1 keer achterom en zag de zwarte Mercedes beetje uit het zicht, maar zag hem net nog ik liep het schoolplein op maar keek nog steeds naar achter. BOEM, ik botste tegen iemand aan deed me ogen dicht en wachtte op de klap . Na een paar seconden merkte ik op dat ik niet viel en deed me ogen open en zag dat ik in de armen van .. Soufiane lig, ik stond snel op en verontschuldigde me ' haha maakt niet uit lette zelf ook een beetje niet op' ik keek naar achter of die zwarte Mercedes er nog stond en zag dat die weg was. 'naar wat kijk je' huh wat uh niks niks 'weetje zeker dat er niks is' jaja er is niks ' okee als jij het zegt' ik moet gaan doeii 'doeii tot zo in de les' doegg tot zoo, ik liep naar mijn kluisje deed mijn jas erin en de boeken enzo erin die ik pas na de pauze nodig heb.

TRINGGG, ik liep naar de les en zat weer zoals gewoonlijk naast Soufiane. ' psst Hajar heb je engels af' wat nee we hebben daar geen huiswerk van ' jawel 1t/m 20' ZEG WOLLAH 'Mevrouw ******** gaat alles goed' ik keek om me heen en zag dat iedereen me aan keek ik keek naar beneden en verontschuldigde me. ' qwhhahaha je bent helemaal rood' hou je bek.

Ik liep met Soukaina en Ouiam naar Engels 'oehhh je was net wel rood he' jaa duhh heel de klas keek weetje hoe gênant dat is, ' helemaal niet je moest gewoon zeggen: ben ik bioscoop oullah' jaa ik mijn schijtlevel is niet zo hoog als die van jou Soukaina ' dat ligt niet aan je schijtlevel' aan wat dan ' aan of je verlegen of niet ben en jij wel he' 'oehhh  ze is verlegen voor Soufiane' ouiam hou je bek en helemaal niet wat zeg jij allemaal je hebt wel een grote fantasie he. 'stil en ga naast je mannetje zitten' ik gaf der een zachte klap op der achterhoofd en ging weer naast Soufiane zitten.

'hallo allemaal pak jullie huiswerk voor jullie dan gaan we beginnen met het nakijken van het huiswerk' tfoee wat moet ik nu 'Hajar wat is het antwoord op vraag 1' uhmmm 'nou' Meneer ik heb me huiswerk niet gemaakt en keek naar beneden, ik ben altijd zo verlegen als het stil is en dat ik dan aan het woord moet. ' Jaa als je huiswerk niet hebt gemaakt  kan je beter gaan melden' oeff is goed, ik pakte me spullen in en liep naar de conciërge. 'Hajar wacht' ik draaide me om en zag Soufiane aan komen lopen, huh wat komt hij hier doen. Wat doe je hier ' ben er ook eruit gestuurd heb het ook niet gemaakt' ohww jaa, nou dan gaan we samen naar de conciërge ' ben je gek kom kom we gaan naar de aula' wat nee we moeten ons gaan melden.

' ben je gek dan moeten we zoiezo tot 5 nablijven' jaa maar 'kom kom' en hij trok aan me arm, ' yallah kom zitten' zometeen moeten we nog een hele week komen nablijven daar heb ik echt geen zin in, ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga me melden 'geen stress en kom zitten' hij trok aan me arm waardoor ik op hem schoot viel. Uhh sorry en ik keek met een rood hoofd naar beneden 'haha maakt niet uit, je wordt wel snel rood he' hou je mond, zucht hoe lang totdat we weer les open ' ff kijken Engels was blokuur dus pas over 80 min' oeff okee. Ik stond op om naar de appie te gaan cause you girl Hajar have hungryyy ' wat ga je doen' uh naar de appie ik heb hongerr ' wacht ik ga mee heb ook honger'.

Onderweg naar de appie:

Ik zat wat maar op me tel, want ja waar moet ik met hem over hebben ' yehh telefoon verslaafde' helemaal niet jij bent telefoon verslaafde ' helemaal niet ik ben hier degene zonder tellie in me handen' ik ook en stopte me tel snel in me tas 'whahaha jij bent echt niet honderd' klopt ik ben 16 en keek hem glimlachend aan ' hahaha kleintje' wat kleintje jij bent maar een jaartje ouder niet zo een groot verschil ' wel een jaartje wijzer en je bent ook nog eens klein in je lengte' helemaal niet jij bent gewoon lang. Hij wou nog wat zeggen, maar ik was hem voor stil we zijn der al ik moet goed nadenken wat ik allemaal ga halen 'QWHAHAHAH yeh dier' ik zei stil oeff ben nu al iets vergeten oh nee wacht ja ik weet het weer. Okee jou taak is om een mandje te pakken en hem vast te houden 'yekk ik ben hondje van jou geworden' nee meer iemand die me helpt en geen commentaar mag geven ' dus een slaaf' jij hebt dat nu van gemaakt niet. Maar stil en loop ik pakte wat ik wou en hij pakte wat hij wou, okee ik heb alles wat ik wil en jij .... hij keek me alleen aan wat best wel ongemakkelijk was. Hallo Soufiane ben je er nog ..... waarom praat je niet ' ik mocht toch niet praten van jou' ughh tuurlijk wel ' helemaal niet je zei: Stil en loop' en hij deed mijn stem na wat er totaal niet op lijkt. Zo praat ik helemaal niet ' echt wel' echt niet ' ahww wat een mooi koppel zeg' we draaide ons om en zagen een oude vrouw. ehh mevrou 'dank u wel, maar wij moeten nu gaan doegg' en Soufiane trok me mee. Waarom zei je dat het is helemaal niet eens waar ' jaa dat weet ik, maar was anders zielig als we nee zouden zeggen dan zou ze zich ongemakkelijk voelen is toch zielig' jaa oke je hebt gelijk.

Aangekomen bij de kassa discussieerde wie ging betalen uiteindelijk betaalde hij, oeff waarom moest je betalen 'omdat ik een vrouw niet ga laten betalen als ik zelf geld heb en het kan betalen' ughh. We liepen lachend wwer terug naar school en onderweg kwamen we....


1344 woorden

oehhh wie zouden ze tegen komen, als jullie ff stemmen komt het deel sneller dan verwacht online❤. ~S

Hajar's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu