deel 2❤

33 3 1
                                    

De vorige deel:

En toen besefte ik me dat ik weer langs die jongen moet tfoee yarabii help mij ik liep naar buiten ik trilde niet normaal ik liep snel door totdat...

P.p. Hajar

Ik liep de hoek om en zag daar de jongen die me nummer wou fixen en Lina elkaar bijna op eten, ik wou net doorlopen tot dat ik die jongen me hoorde roepen ' ewa schoonheid  geef me je nummer dan ik stel je niet teleur' 'serieus vraag je een nietsnut haar nummer ik ben toch veel beter dan haar toch schatje' hij keek me recht in de ogen aan  ik bevriesde ik kon niks dan alleen in zijn donker bruine enge ogen aankijken ' hallo schatje' hij bleef me aankijken en geef geen antwoord op Lina. Lina kwam gevaarlijk dichtbij hem en zoende hem nou meer at ze hem bijna op hij zoende haar terug, ik zette net me 1e stap en ik viel keihard op de grond ik keek omhoog en zag die vieze bitch van Lina grijnzen. Ik raapte de producten de boodschappen die uit de boodschappen tas waren gevallen en liep snel door naar huis.

Thuis Aangekomen:

Ik liep de keuken in legde de boodschappen op hun plek liep de woonkamer in, ik zag me big brother Fifa spelen😏 EWAAAAAA BIG BROTHER HOE GAAT HET DAN en ging voor de tv staan. 'HAJAR HMARA  GA AAN DE KANT IK BEN BIJNA AAN HET WINNEN' waarom hmara ik groet jou op een liefdadige manier en ik krijg een boze antwoord terug nou dat is niet zo aardig he, Wat als ik zo reageerde bij jou zou je toch ook niet leuk vinden.' oke saffi sorry ga nu snel aan de kant' mis je iets niet in je zin😊 ' HAJAR SNEL ALSJBLIEFT GA AAN DE KANT' isgoed was niet zo moeilijk he alsjeblieft zeggen. Ik ging weg bij de tv liep naar boven ik wou net beginnen met me huiswerk totdat ik geschreeuw van beneden hoorde ik stormde trap af liep de woonkamer in en zag Ayoub tegen de tv schreeuwen. Gaat het goed jongen hij draaide zich boos mij kant om ik keek naar wat hij schreeuwde en zag dat hij heeft verloren schreeuw je nou, omdat je hebt verloren ' jij door jou heb ik verloren hmara' ik zag hem mij kant op lopen ohnee, Ik begon te rennen voor mij leven ' WACHT MAAR ALS IK JOU HEB' en zo begonnen we te rennen door de gangen van het huis. KLATS ik keek achterom en zag Ayoub in een rare positie tegen ze hoofd wrijven QWHSHHSHSSHAHAHA WAT HAHHAHAHAH WAT HEB JIJ GEDAAN QWHAHAHAHAHHAAHA KLATS en zo kreeg ik een slipper tegen me hoofd ahh wie gooide die slipper ik keek naar boven en zag me moeder met nog een slipper 'QWHAHAHAHAH LEKKER VOOR JE QWHHAHHA' hou je bek je hebt zelf ook een slipper gegeten KLATS ahh mama waarom gooi je nog een slipper 'Niet schelden in mijn huis'. Ik liep naar boven en begon EINDELIJK aan me huiswerk na anderhalf uur huiswerk zitten maken was ik eindelijk klaar weyoww heb hayeck veel pijn in me nek, Ik ruimde me spullen op deed me pyjama aan haalde me make up eraf en ging netflixen.

Volgende dag: 7:00

P.P. Hajar

PLATSSSSS

Ik schrik wakker ik kijk om heen en zie Ayoub stuk gaan met een emmer in zijn hand AYOUBBBB HMAAR WAT DOE JE BEN JE GEK. ' QWHAHHAHHAGHAH JE MOEST JE QWHHHAHAH  JEZELF ZIEN QWHHHAHAHAHAHA' wacht maar hmar ga uit me kamer en zo liep ie lachend weg oeff yeh klein kind. Ik stond op verwissel me lakens en doe me ochtendroutine (douche, tandenpoetsen, me haar doen en crème op me gezicht and that's it) en zoals gewoonlijk wist ik niet wat ik aan moest doen. uit eindelijk koos voor een zwarte broek met witte dikke coltrui shirt (omslag↑) ik liep naar beneden groette mijn ouders en me broer met een klap op zijn achterhoofd 'waarom doe je dat ik heb je niks aangedaan' zei die met  een onschuldige blik. Serieus🤨'ehh jaa' en dieemmer vol water die ik over mee heen kreeg 'ohjaa QWHAHAHAHAHAAHA' hmar, ik ging aan tafel zitten en ging ontbijten 

na het ontbijt: 'Okee hoe kan ik het goed maken' ik keek hem met een grijns aan, jij brengt mij naar school en na school haal je me op daarna gaan we naar de Mac en daarna breng je me naar Yassine. zucht saffi isgoed, maar schiet op ik heb vandaag ook school ik liep snel naar boven poetste me tanden deed snel mascara en beetje highliter op pakte me tas en liep naar beneden. 'Ik zei snel ik zei niet neem je tijd' ik deed ook snel 'jajaa doe je jas en schoenen aan ik zie je in de auto' ik pakte nog snel uit de keuken een Milka reep en een koude red bull groette me ouders deed snel me jas en  Alexander MQueens aan en liep naar buiten.

Aangekomen op school:

Ik liep naar me kluisje en daar zag ik me ouiam , HEYYWWAAAAA ZINA' 'HEYWAAAA  HAJARRR' HOE GAAT HET ' GOED MET HMDL EN METJOU' OOK GOED HMDL 'HMDL' WAAR IS SOUKAINA 'ZE IS FF NAAR DE WC'S' OKEE wollah wij zijn echt niet 100 whahaha 'whahahah duhhh'. 'ewaa hajarr' hee soukkie 'hoe gaat het' goed hmdl en met jou 'ook goed hmdl' hmdl. 'kom gaan na school met ze drieën naar stad' 'isgoed' ik kan niet sorry ga naar me me broer 'ohww jammer ewa volgende keer' TRINGGGGGG welke les hebben we nu 'mentorles' oeffwollah meh ik heb zin is gewoon tijdverpspilling.'jaa klopt maarjaa niks aan te doen,maar begin te lopen voordat we gezeik krijgen mte hem' 

Aangekomen in de les:

hun zaten voor mij, meneer Otterman ( is zelf verzonnen) begon te praten 'Vandaag komt er een nieuwe leerling bij jullie in de klas' de klas begon te smoezen met elkaar, Totdat een meisje begon te schreeuwen/praten 'Meneer is het een jongen of een meisje' ' het is een jongen' en vanaf dat moment boeide het mij niet en begon ik met Soukaina en Ouiam te praten. klop klop (ze3ma iemand klopt aan) iedereen kijkt naar de deur en die hoertjes begon helemaal mooi te zitten. Ik kijk rustig naar buiten hoe 2 meiden ruzie aan het maken zijn 'okee we gaan beginnen met de les' ik draaide me om op te letten, totdat ik een jongen naast me zag zitten. Wie ben jij en waarom zit je naast mij 'Ik heb me net zitten voorstellen zat je niet op te letten' als ik had opgelet vroeg ik niet wie ben jij 'Ewa ik ben Soufiane ben 17 jaar en ben volbloed Mocro en ik moest hier zitten van Meneer Otterman' ok ' Ahh Hajar als je het zo gezellig hebt met Soufiane kan je hem wel ff een rondleiding geven door de school' oeff meneer moet dat ' ja dat moet of wil je een uur komen nablijven' Hallo hallo ik vroeg moet dat ik vroeg niet de gevolgen he, oeff maar isgoed ik leid hem wel rond. Hij stond op dus moest ik wel Soukaina en Ouiam keken mij met 2 grijnzen op hun gezicht aan, hier voor jullie en ik stak de marokkaanse middelvinger op en liep de klas uit daar zag ik Soufiane op me wachten ughh. En hier zijn de jongens wc's en hier is de aula dat was het 'Vind je niet dat het best wel onbeleefd is dat je jezelf nog niet hebt voorgesteld' nee niet echt ik wou terug lopen naar het lokaal, totdatt.......


1270 woorden 

vergeet niet te stemmen❤

ciaoo zina's ❤

Hajar's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu