deel 14❤

14 1 2
                                    


Ik liep de hoek om en zag.....

Ik zag Soufiane, heyy wat doe jij hier ' voordat ik de klas in wou lopen zag ik je niet dus besloot ik je te gaan zoeken' owhh je hoefde niet terug te komen je kon gewoon de klas in gaan ' tuurlijk wel kom' omgg ze ogen zijn te mooi. Hij merkte dat ik naar hem keek en glimlachte, omgg ze kuiltjes. Hij is te schattig omgg wat zeg ik, hij kwam rustig naar me toe omg wat gaat tie doen. Hij keek naar mijn lippen en daarna weer naar mij omgg net wanneer hij me wou kussen duwde ik hem zachtjes weg. S..sorry ik kan het niet ik keek naar beneden en liep snel naar de les ik deed de deur open en keek naar de grond ik vind het zo schamend  als iedereen me aan kijkt. Hajar ga maar snel zitten ik keek snel de klas rond en zag achterin nog een plekje, ik ging snel zitten en maakte de opdrachten die we moesten maken.

~

Raar heel de les was Soufiane niet gekomen zou hij boos op mij zijn😞. TRINGGGGGGG, ik was eindelijk uit ik liep naar buiten. Ik keek het schoolplein rond en zag geen Soufiane zucht.

~

IK BEN THUIS ' NIET SCHREEUWEN A KOE' JIJ SCHREEUWT ZELF OOK ' WEETJE ZEKER' HMAR (EZEL) ' KLAAR JIJ GAAT DOOD' ik hoorde me broer van de trap aflopen meer rennen ik rende snel naar de woonkamer ' kom hier' whahahha nee en zo rende we 7 rondjes  door het huis. Ik verstopte me in de sportschool/ zaal onder de matjes ' ik krijg je wel wacht maar' ik hoorde de deur open gaan en toen BAM hij haalde de matjes van me af ' ahh hier ben jij a rat' nee doe me alsjeblieft niks ' yekk net stoere praatjes en nu zielig doen neenee zo werken wij niet' en hij begon mij te kietelen. QWHHAHHAAGAHHAHAHAHHA NEE A..ALSJEBLIEFT S..STOP A..AYOUB ALSEBLIEFTT. 'Whahaha volgende keer geen stoere praatjes a kleine' wat kleine je bent maar 2 jaartjes ouder 'weetje het zeker' neenee sorry. ' whaha goedzo heb je honger' jaa heeeeel erggg 'kom dan gaan we naar de snackbar' JAAAAAA wacht jij betaald... toch?  ' jaa saff ik betaal hahha kom' 

We liepen naar de snack is zo'n 10 min lopen, maar  om de 2 min kwam Ayoub weer een vriend tegen dus zeg maar dat we 15 min erover deden. Eindelijk aangekomen zag ik dat het bomvol was met alleen maar jongens dit lijkt wel buurthuis, ehmm Ayoub ik wacht wel buiten ' neenee kom' en hij pakte me bij mijn pols en trekte me in die kudde ' 2 grootte kapsalons' en zo wachtte ik tussen allemaal Marokkaanse jongens op onze bestelling. Ik voelde me zo aangekeken.

Na 10 minuten was eindelijk onze bestelling klaar. weyoww eindelijk ik liep alvast naar buiten ik kon deze junkie's niet meer uit staan totdat iemand me bij mijn pols pakte ik keek opzij en zag dat Ayoub mijn pols vast had ' en waar wou jij naar toe' naar buiten ik kan deze junkie's niet meer uit staan. Oeps ik zei dat denk ik iets te hard iedereen keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan ayoub ben je klaar ' whahaha jaa kom Thallah boys' ' whahha volgende nadenken voordat je iets hardop zegt' ughh stil jij.

~

we hadden gegeten en ben daarna me huiswerk gaan maken, ik heb helemaal niks gehoord sinds die kleine incident oeff moet ik hem appen of niet nee ja denk het well neenee hij nee oeff wat moet ik doen. Na lang nadenken heb ik besloten om hem gewoon te appen met: Heyy souff ben je boos?

P.p. Soufiane 

Na wat er in de gang is gebeurt schaamde ik me en liep weg, ik ging naar de lounge om me hoofd te legen. Alleen ik ga om 15:00 naar de lounge te gaan ik groette de barman en bestelde sisha pijp smaak red bull. 

Ik merkte dat de lounge wat voller werd. Dat betekent dat het laat begint te worden ik keek  hoe laat het is shit! het wat al 6 uur. Ik wou de lounge uit lopen totdat iemand me hand vast pakte ik draaide me om en zag dat een k**h me hand vast had ' waarom ga je weg schatje we kunnen er een leuke avond van maken' en ze knipperde hayeck overdreven. KOWEDD, ik rukte me hand los en liep boos naar huis

~

' WAAAR JIJ?' ahh yemma ik was bij een vriend ' NIET LIEGEN' echt mama ahh mama alsjeblieft laat me oor los ' zeg wollah je was niet in sishalounge' ..... ' HMAR INPLAATS VAN NAAR SCHOOL TE GAAN GA JIJ NAAR SISHALOUNGE' sorry yemma, maar yemma hoe weet jij hoe sisha ruikt ' ...' mamaaa wat deed jij in sishalounge ' jou vader was vroeger daar ik en ophalen met slipper' QWHAHAHAHAHAHAHA BAM ahhh yemma waarom gooi je slipper ' jij schreeuwen' maar jij schreeuwde net ook BAM ahh sorry sorry ' yallah naar boven en douchen a stinkerd' is goedd

Ik was klaar met douchen zat wat op me tel me berichten te checken totdat ik zag dat hajar me heeft geappt. Wat moet ik tegen haar zeggen. ik ben niet boos, maar ik schaam me gewoon voor wat ik gedaan heb.

Hmm wat zal Soufiane naar hajar sturen?  

vergeet niet te stemmen ❤

Hajar's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu