deel 7❤

23 2 1
                                    


Ik zat nog wat met Soukkie en ouiam te praten, totdat....

Totdat ik Ayoub zijn auto zie aanrijden tfoeee neee neee hij had me belooft niks te gaan doen, euhh meiden ik moet gaan 'ohww saffi is goed doeg' doeg hbiba's. Ik liep naar Ayoub toe je had me belooft niks te gaan doen 'en jij denkt ik ga luisteren' Ayoub zeg wollah je meent deze, je weet toch wel dat je meer problemen gaat veroorzaken. 'wellou meer problemen' ohww, want jij bent er zeker als ik school heb he 'luister Hajar je bent me kleine zusje ik moet je beschermen dat is mijn taak'.

Alsjeblieft Ayoub plss doe dit niet, 'wie is het' ohjaaa hij weet niet wie het is dus als ik gewoon wegloop dan komt hij er gewoon niet achter yess 'wie is het' ik negeerde zijn vraag en liep snel weg. Hij pakte me bij mijn arm en zei: ' Hajar ga nietr koppig doen en zeg mij wie het is' ehh nee dagg Ayoub.

'Dan  niet dan vraag ik het wel aan Ouiam of aan Soukaina' ik draaide me om en zag dat hij naar hun toe wou lopen stop niet gaan, 'zeg mij dan wie die Lina is' zucht okee zij is het die daar in de hoek naast die groep jongens 'het is echt een hoertje' klaar vandaag is mijn dood.

P.p. Ayoub

Ik liep naar die kkr hoertje toe en zei ben jij Lina 'jaa dat ben ik zeker' en ze knipperde overdreven met haar wimpers, tfoee yehh hoertje. Kan ik je onder 4 ogen spreken 'tuurlijk jij altijd' ze liep met me mee we liepen naar achter de school. Ze liep naar me toe om te zoenen wollah meh zij gaat mij zoenen ik liet haar nog een beetje naar voren komen en gaf haar een klap in haar gezicht, ik sla nooit meisjes maar hoertjes wel dus het mag.

Ze keek me geschrokken aan ik pakte haar bij der nek en duwde haar tegen de muur, dus jij bent het hoertje die mijn zusje pest waar haal je het lef vandaan om haar aan te raken ik gaf der weer een klap in der gezicht luister dan raak haar nog een keer met jou kkr poten aan en je past zien wie ik ben. Als ik ook maar van iemand hoor dat je Hajar met ook maar 1 vinger aanraakt ga je zien dan blijft het niet alleen bij een waarschuwing begrepen kkr hoertje, ze knikte bang ja.

Ik gaf der nog 2 klappen in haar lelijke gezicht en 3 vuisten en liep weer terug naar hun schoolplein, Ik groette nog de boys en nam Soufiane apart luister ff je krijgt van me een vaste taak saffi ' isgoed wat is me taak' luister ik wil dat je Hajar in de gaten houdt, maar laat dat niet opvallend zijn en let ook een beetje op lin... 'kifesh Lina is ze je vrouwtje oulleh' wat nee tfoee luister dan eh bosaap als je ziet dat Lina in de buurt komt van Hajar laat  mij dat dan meteen weten en ga er  dan gelijk op af verzin gwn iets waardoor Hajar weg is bij Lina saffi. 'Saffi komt goed bro' mezian ewa wat is je planning voor vandaag heb klusje en ga dan met de boys naar sishalounge' lekker, ewa kom morgen naar mij ff chillen bij mij 'saff is goed' aii ik ga je weer laten Hajar wacht op mij 'saff rustig aan' altijd thallah.

P.p. Hajar

Ik zag hem naar me toe lopen en ' geen stress zusje ze gaat niet meer in jou buurt komen' echt zei ik enthousiast 'tuurlijk ik regel alles ik ben Ayoub el*********' jajaa stop maar weer. Hoe laat is het 14:00 perfect kan je me brengen naar de school van Sara ' saffi is goed' ondertussen belde ik me moeder 

Gesprek tussen Hajar en haar moeder, Hajar (H) moeder van Hajar ( M)

H: salam yemma

M: salam benti 

H: yemma je hoeft Sara niet meer op te halen van school ik ben al onderweg naar haar school.

M: Ahh is goed chokrane benti

H: geen pronbleem yemma 

M: saffi benti jullie zijn tot vanavond alleen thuis papa en ik zijn naar jullie oom en tante 

Hajar's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu