Heyyyy hbiba's, sorry voor lang geen lange deel maar heb hayeck veel toetsen enz. Waardoor ik niet veel kan publiceren ik ga me best doen om zoveel mogelijk te publiceren. Hierbij een nieuwe deel veel lees plezier en vergeet niet te stemmen❤.
We liepen gezellig door de stad ik keek ff naar rechts en daar zag ik.......
Ik zag Soufiane en Lina elkaar letterlijk bijna opeten, tfoee ik wou snel door lopen totdat soukaina riep: 'HIER VERDEROP IS DE MAC ETEN GENOEG' whaha ze stopte met elkaar op te eten Soufiane keek me geschrokken aan en Lina keek me duivels vernietigend aan klaar ik ga dood. Ik was kapot bang ik had zo'n 30 seconden met haar oogcontact totdat zij weer naar soufiane keek, 'souffi gaan we naar jou huis' tfoee wrm moet ik dat horen. Ze pakte hem bij zijn wang en zoende hem klaar ik ga kosten, ik liep snel door klaar heel me dag is verpest 'gaat het' ja als ik iets langer bleef ging ik kosten 'whhahahaha wollah ik ook tfoe dat je noem je niet zoenen maar elkaar opeten' whahhaha maar meiden ik ga naar huis voel me echt niet lekker 'is goed' 'saffi is goed kom we gaan naar de bus' doegg tot morgen inshallah 'doegg' ik liep stilletjes naar huis ondertussen was het 20:00. Ik liep net de hoek om en voel me achtervolgd ik kijk om zie niemand weyoww kom prc bij zo'n eng steegje ik wou snel doorlopen totdat iemand me in dat erin duwt, AAHHHHH PLATS ik kreeg een klap in me gezicht ' door jou vieze bitch heb ik geen relatie met soufiane PLATS door jou is mijn leven verpest PLATS door jou heb ik geen relatie met de mooiste jongen van de school vieze kechba' woooww woow woow wait a minute noemde zij mij nou een hoer. Sorry hoor maar volgens mij ben ik niet hier de hoer kijk hoe jij gekleed bent bijna half naakt en gaat bijna elke dag met een jongen naar bed dus wie noem jij hier een hoer, weyoww wacht zij ik dacht echt tegen Lina nee dat kan niet ik droom. Ik keek haar en zag dat ze voor heel ff in shock was maar ze kwam al snel in de realiteit, 'wat denk jij je voelt je zelfverzekerd he' en daar begon ze met trappen en slaan Lina stop alsjeblieft maar ze luitserde niet en bleef maar schoppen en slaan en daar zat ik dan liggend op de grond smeken dat ze moet stoppen niemand die me helpt niemand die me hoort. Alsjeblieft zei ik huilend/smekend 'oh nu ben je niet meer zo zelfverzekerd he, ze3ma je kon me aan ga ga ik ga je leven zuur maken wacht maar kijk of praat tegen soufiane nog 1 keer en het blijft dan niet alleen bij slaan' zij ze met een grijns van hier tot Tokio ze liep weg en liep over mijn arm met haar hakken AHH klaar die is zoiezo gebroken ze bleef er wel zeker zo'n 5 sec op mijn arm springen. Ik pakte met telefoon erbij opende camera en zag dat ik schrammen blauwe plekken en een bloed neus had op me gezicht. Klaar hoe ga ik naar huis aha ik heb nog wat foundation in me tas stopte eerst me bloed neus en smeerde daarna wat foundation op ik weet niet waarom ik het in me tas heb gebruik het nooit maarja voor nu is het goed van pas. Ik zag er weer als de oude uit en begon maar naar huis te lopen al hoewel hoeverre je het lopen kan noemen.
Aangekomen thuis:
Liep ik snel naar boven voordat iemand me ziet met al deze verwondingen, net toen ik klaar was riep me moeder: 'ETEN' tfoe wat moet ik nu doen weyoww ik doe gwn foundation op me gezicht en doe oversized t-shirt aan. Ik ben kapot slim 😏. Ik liep naar beneden ging zitten wou net brood pakken totdat Ayoub per ongeluk een stootje geeft waardoor me me mouw een beetje omhoog is gegaan waardoor je me hand in verband zag met. Ik deed snel me mouw omlaag ik kijk naar Ayoub ik hoopte dat hij het niet zag maar helaas hij zag het hij kijkt me in shock aan ik kijk snel maar weer terug tfoee waarom moest hij dat zien klaar zometeen een hele ondervraging.
Na het eten:
Ik hielp me moeder met alles afruimen en liep daarna stil en onopgemerkt naar boven deed de deur van me kamer open en zag daar Ayoub op me bed zitten. 'ga zitten' en gaf een teken van dat ik naast hem moest gaan zitten, 'hoe kom je aan die verwonding' ben gevallen 'niet liegen' echt 'ik zie aan je dat je liegt dus vertel me wie dat heeft gedaan' huh hoe weet je dat iemand dat heeft gedaan. TFOEEE NEEE IK BEN IN ZIJN VAL GEVALLEEN NEEE ' ZEG MIJ NU WIE DAT HEEFT GEDAAN NUUUUU' sssssttt wees a.u.b. stil ' zeg me dan wie de fack dat heeft gedaan' oke saff maar beloof me dat je niet gaat schreeuwen 'ik beloof niks yallah begin met praten' oke het is zo'n meisje die me pest sinds de 1e en ja vandaag liep het een beetje uit de hand. ' Een beetje kijk hoe je eruit ziet' tjaa 'wie is het' wat 'wie is het' Lina een meisje uit mijn klas 'saff is goed morgen gaat ze zien' ik schrok van wat hij zei wat nee plss doe niks alsjeblieft ik smeek je je gaat het erger maken plss ' kifesh doe niks kijk wat ze je heeft aan gedaan' plss het valt mee alsjeblieft zei ik met tranen in me ogen als hij morgen op haar af gaat gaat ze me nog meer slaan ' saff is goed maar als ze je nog 1 keer aanraakt gaat ze zien en het boeit me geen kanker dat ze een meisje is' OMG jaa zeg wollah weyoww dankjewel 'geen probleem yallah ga slapen' is goed slaaplekker ik ga hem nog een kus en een knuffel en liep naar me badkamer om foundation eraf te halen. Ik wou net in me bed gaan liggen totdat iemand de deur van me kamer opende het was......
1049 woorden
STEM EN REAGEER😘❤
JE LEEST
Hajar's life
AventuraNIKS KOPIEREN ZONDER TOESTEMMING ANDERS MELD IK HET BIJ WATTPAD hey lieverds ❤ Leuk dat je op dit boek hebt geklikt of gaat klikken. Dit gaat over een meisje genaamd Hajar die word gepest op school sinds de 1e klas. Hajar is een mooi, slim, lief en...