Ik wou net in me bed gaan liggen totdat iemand de deur van me kamer opende het was......
P.p. Ayoub
Heywaa ik ben Ayoub 18 jaar broer van Lina en broertje van die ezel (Yassine), pff wat moet ik nu doen ik ga zoiezo dit niet laten gaan. Weetje ik ga haarmorgen brengen naar scorro en vraag gelijk wie die ene kkr hoer is die mijn zusje heeft durven aangeraakt, ik loop naar Hajar naar haar kamer om te vragen of ik haar moet brengen.
Ik doe haar kamerdeur open en zie dat ze wou lopen naar haar bed ik kijk haar aan en zie heel haar gezicht vol schrammen en blauwe plekken klaar die kkr hoer van Lina gaat dood. Klaar morgen ga je mij precies laten zien wie die Lina is hoe laat ze begint hoe laat ze klaar is en wie haar vriendinnen zijn ze keek me geschrokken aan en zei ' nee alsjeblieft je zei dat je niet naar haar toe ging' Hajar kijk hoe je eruit ziet dit is niet goed. Alsjeblieft zei Hajar huilend, ik snap dat ze bang is maar wanneer ik die kkr hoer in mijn handen krijg blijft er niks meer over van haar ze gaat Hajar niet meer in de ogen durven te kijken.
Volgende dag:
P.p. Hajar
BZZZZTTT BZZZZZZZTT weyoww heb zo'n geen zin om naar school te gaan, na 15 min me wekker op snooze te klikken besloot ik maar op te staan. Deed me ochtendroutine bad het ochtendgebed, zag dat het best wel lekker weer is dus dat word een beetje luchtige outfit besef gister regende nog keihard. Ik stond weer voor me kast na 10 min besloot ik maar wat in de omslag aan te doen.
Ik liep naar beneden groette iedereen en ging naast Sara zitten tegenover me zat Ayoub wat me zenuwachtig maakte, want ben bang dat hij opeens zegt wat er met me gisteravond is gebeurd. Letterlijk heel de tijd zat hij me aan te staren ik keek hem voor 10 seconden aan maar het voelde echt izjen 1 minuut aan.
Ik liep naar boven poetste me tanden pakte me tas in keek hoe laat ik klaar was blijkbaar heb ik de 1e 2 uren uitval dus kon letterlijk uitslapen oeff dit maakt me hoofd heet legde al me spullen op de grond hielp me moeder met afruimen, toen zei me moeder in het Arabisch: 'benti moet je niet naar school zometeen kom je nog te laat' nee yemma heb 1e 2 uur uitval en dat konden ze niet gisteren op te zetten nee dat moesten ze pas toen wanneer ik me helemaal heb ik klaar gemaakt en op de punt om naar school te gaan dan pas kon het uitvallen yemma besef ff dat ik langer kon slapen. 'saffi ma3lish, benti kan je Sara naar school brengen' tuurlijk yemma.
Ik liep naar de woonkamer en zag daar Sara teletubis kijk (wollah meh ik weet hoe je dat moet schrijven als je weet zet ff in de reacties alv bedankt😉❤). Kom Sara we gaan naar school 'nee ikke teletubis kijken' als je terug bent van school kan je zolang als je maar wilt teletubis kijken ja. ' hmmm nee ikke klaar school wij naar speeltuin jaa' zei ze met puppy ogen Als ik vroeg uit ben dan kom ik je ophalen en dan gaan we naar speeltuin ja 'JAAAAAA' whahah saff kom nu naar school 'bzhahavghs nee juf stom' waarom is ze stom 'zij naar gang en met meester tom filter' huh kifesh jij weet wat flirten is 'Juf sandra ons geleerd' saff vergeet wat flirten is kom nu gaan we naar school.
Ik bracht haar naar school hielp haar nog met haar jas uit te doen en liep naar haar juf toe astaghfirullah wat ze aan had. Ze heeft een hayeck korte jurk aan je zag net nog niet haar kont met een veel te kleine bloes aan die knopen stonden op ontploffen haar haar wild los en van die hayeck lange punt hakken aan. ' ja hoor' tfoee ze kauwt als een koe op haar kauwgom, we liepen naar de gang en ze zei 'waar wil je over praten' ik wil dat u mijn zusje niet van die hoerige dingen leert 'ik weet niet waar je het over hebt' vanochtend zei ze dat jij met een van je collega aan het flirten was en niemand thuis praat met haar over hoerige dingen. 'ik weet niet waar je het over het excuses maar ik moet gaan beginnen met de les' luister dan als je nog 1 keer haar hoerige dingen leert loop ik naar de directeur en kijken of je dan niet ontslagen wordt leer haar de dingen die ze moet leren op school en niks meer begrepen. 'isgoed jaa sorry ga alsjeblieft niet naar de directeur ik kan deze baan echt niet verliezen' leer dan mijn zusje alleen wat ze moet leren op school niks meer ja a kechba. Ze knikte bang jaa okee thallah kechba,
Aangekomen op school:
Ik liep de schoolplein op en zag Lina en haar meelopers lachen en naar mij wijzen tyeh vieze hoer, astaghfirullah is het vandaag voor alle hoeren kleed je overdreven aan. Ze had een korte jurk aan net net over haar kont en haar boebies vielen bijna uit haar jurk met sneakers.
Ik liep de school in deed me jas en boeken enz. in me kluisje liep naar de aula en zag als eerst Soufiane hij keek toevallig naar de ingang van de aula toen ik binnen liep, hij stondt op om naar me toe te lopen nee nee dat gaat zeker niet gebeuren ik draaide me snel om en liep de meisjes wc in.
TRINGGGGGG, ik liep de klas in ging op me plek zitten en net op het moment dat de klas voller begon te raken besefte ik me dat we vaste plekken hebben kut zooi. Ik wou net aan de andere kant van de klas zitten toen kwam Soufiane naast me zitten en ik zit aan de binnenkant en hij aan de buitenkant hij zag dat ik ergens anders wou gaan zitten en zetten hij zijn tas in de weg en hij ging overdreven naar achter zitten zodat ik er niet langs kon ik ging terug maar op me plek zitten.
De les was begonnen en Soufiane fluisterde de hele tijd al psst 'psstt Hajar psst Hajar' zucht 'psst Hajar' jaa wat is er en ik keek naar me schrift wil hem echt niet nu in de ogen aankijken. ' kijk wat je gister zag in de stad was een misverstand zij zoende mij als eerst sorry ' en waarom vertel je mij dit we hebben wellou relaties of iets ander en je hoeft helemaal niet je excuses aanbieden.Ik keek hem aan en zag iets in en me ooghoek ik zag dat Lina me kwaad aardig aankeek.
Als jullie eens wisten hoe erg ik trilde als je in me ogen keek zag je gewoon angst 'gaat het je trilt helemaal' jaa jaa het gaat ik schuifde wat met me stoel weg, want hij had zijn hand op me schouder.
P.p. Soufiane
'En waarom vertel je mij dit we hebben wellou relaties of iets ander en je hoeft helemaal niet je excuses aanbieden' oehh die deed pijn in me hart, ze keek me aan ik keek haar aan in haar mooie ogen ze keek weg ze keek naar iemand en begon te trillen en in haar ogen zag je angst. Gaat het je trilt helemaal en ik legde me hand op haar schouder, 'j..a het gaat' en ze ging met haar stoel naar achter waardoor me hand op haar schouder weg ging ik keek naar wie ze keek en zag dat ze naar Lina keek. Ze zag dat ik naar haar keek en ze begon overdreven te knipperen yeh slet.
Na de les:
Ik liep met marouane, ibbo, zaka en achie naar het schoolplein ' heywaa wat gaan jullie na scorro doen (M), die m staat voor marouane heb klusje (S) ' wat voor klusje ( A)' ahh gewoon buurt scannen snelle bankoe 50) heb deze zin uit een serie wie gaat hem raden😏. 'saff' Zakka kom me joinen 'saff is goed (z)' kom we gaan dan na me klusje sishalounge pakken (s) ' saff (i)'.
We zaten nog zo'n beetje te praten ik zat meer met me hoofd bij Hajar waarom keek ze zo bang naar Lina, hebben ze ruzie nee anders keek ze haar boos aan keek Lina Hajar eng aan nee dan zou ze haar raar aankijken of nee of ja kan wel zou Hajar gepest worden door lina, Hajar keek lina hayeck bang aan. Hajar is best wel verlegen beetje onzeke,, nee kan toch niet weyoww ik ga het onopvallend aan Ayoub vragen zonder dat hij het door heeft.
P.p. Hajar
Na school:
Ik zat nog wat met Soukkie en ouiam te praten, totdat....
1485 woorden
JE LEEST
Hajar's life
AdventureNIKS KOPIEREN ZONDER TOESTEMMING ANDERS MELD IK HET BIJ WATTPAD hey lieverds ❤ Leuk dat je op dit boek hebt geklikt of gaat klikken. Dit gaat over een meisje genaamd Hajar die word gepest op school sinds de 1e klas. Hajar is een mooi, slim, lief en...