5.bölüm

27 1 3
                                    

İyi okumalar.

Okulların açılmasına az bir süre kalmıştı. Her kes 'açılınca tekrar kapanıcak zaten' diyordu. Şu an okulun açılması herşeyden çok istediğim bir şey. Okul açılınca pekde evde olmuyordum. Sabah 7de çıkar akşam 4-5 gibi evde olurdum. Günümün yarısını dışarıda geçiriyordum zaten.
Böylelikle evdekilerle çok muhattap olmuyordum. Evet,her kes ailesiyle olmak isterken ben bile isteye evden kaçıyordum.

Sınıfdakilerle çokta konuşmuyordum. Hatta kızlarla hiç konuşmuyordum diğe bilirim. Sadece mecbur kaldıkca. Erkekler ise tam tersi,tek normal arkadaşlarım onlar zaten. Oda yakın değil,selam felan işte. Ama hatırları kızlarınkinden daha çoktu o tartışılmaz. Kızlar kaşar'dı bildiğiniz. Sınıfta her kesin arkasınca konuşur ama yüz-yüze gelince canım cicim olurlardı. Bir kaç kez yüzlerine vursamda yine aynı şeyi yapmaya devam ettiler. Karşındakilerde aynı bok olduklarından her defa görüyor ama yinede konuşmaya devam ediyorlardı. Hep aynı işte naparsınız.

Ben daha çok kendimle takılırdım. Zil olunca felan dışarı pek çıkmazdım. Sıramda oturur ya müzik dinler ya da getirdiğim kitaplardan okurdum. Bazen erkeklerle cam kenarında toplanır sohbet felan ederdik. Onlar erkeksi sohbetler ederken bende aradan dereden laf atıp ortalığı karıştırırdım. Bu çok eğlenceli olurdu.

Okulun açılma hayalini kurarken,telefonumun titremesiyle elime aldım. Lemandan mesaj vardı.

MGİDH: Napıyorsun HACI DAYI

Leman benim kardeşim dediğim kişiydi. Her zor zamanımda hiç çekinmeden ona koşar herşeyi anlatırdım. Oda sıkılmadan dinler,bıkmadan yanımda olurdu.

Siz: BOŞ BOŞ OTURUYOM LAN NAPCAM.

Siz: SEN NAPIYON

Büyük harflerle konuşmayı gelenek haline getirmiştik.

MGİDH: SEN ANCA BOŞ BOŞ OTUR ZATEN.

Siz: SEN NAPIYON ALLAH AŞKINA?

MGİDH: OTURUYORUM?

Siz: Salak yemin ediyorum gerizekalı bu çocuk.

İsminin neden öyle olduğunu düşündüğünüzü biliyorum ahahaha.

"Özürlümüsün lan?! O ne gülüş o?!"

Kanbersiz düğün olmazmış derler.

"Kim evleniyor? Şu gizemli çoçuklamı evleniyorsun?"

Allahım sen bana sabr ver ya. Kızım de get elimde kalcan bak.

"İyi be. Senlede iki sohbet etmek olmuyor."

Evet isminin neden öyle olduğunu söyliyim. Biz Lemanla konuşurken bir-birimize küfür değilde, beyinsiz, gerizekalı felan diyoruz hatta kendimiz için oluşturduğumuz kelimeler bile var. Ben buna bir gün ses atarken Allah ne verdiyse öyle saydırmaya başladım. Ne saydırdığıma hiç aldırış etmeden. Sonradan Lemanın yazdığı gördüm.

MGİDH: MAL, GERİZEKALI,İQ DÜŞÜKÜ, HASTANELİK.

Siz: ne diyosun kızım?

MGİDH: SES ATARKEN NE DEDİĞİNİN VARKINDA DEĞİLMİSİN LAN SEN?

Sonra dönüp kendi sesimi dinlediğimde bunları söylediğimi görmüştüm. Sonra o kelimelerin baş harflerini birleştirdik ve adımızı öyle kaydettik.

MGİDH: SAÇIN Mİ-KEM-MEL.

Saçımı öylesine bukleler yapıb fotoğrafını atmıştım.

Sinir ÇoçukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin