Merhabalarrrr.Yeni bölüm keyifle sunar ifendimslerğğ.
Gözlerimi açtığımda etraf karanlıktı,akşam olmuş olmalıydı. Babam neden beni uyandırmadıki? Beş altı saniye olannarı hatırlamaya çalıştım. Sonra gündüz olanlar aklıma geldi ve yine afalladım. Yavaş adımlarla,sanki ağır çekimdeymişim gibi yürümekte zorluk çekiyordum. Küçük bir sarılmayla bu hale geldimse gerisini düşünmek bile istemiyorum.
Biliyorum,aksine mutlu olmam lazımdı. Ama nasıl sizin bünyeniz bir az çok yediğinizde mideniz rahatsız oluyorsa,benim psixolojim buna hazır değildi. Ben hiç hazır değildim. Zaten bir anda oldu,bende anlamadım. Anlamadığım bir şeye mutlu olamam.
Odamdan çıktım ve mutfağa gidip bir bardak soğuk su içtim,elimi yüzümü yıkadım ve evin neden bu kadar karanlık olduğunu sorgulamaya başladım. Tek tek odaların işığını açtım ve babamı aramaya başladım. Abim odasında uyuyordu. Annem daha işte. Peki babam? O nerde? Odalara bakıp bulamayınca aramaya başladım ama telefonu kapalıydı.
"Kızım koskoca adam. Dışarı çıkmıştır işi vardır. Neden bu kadar büyüttün?!"
İç sesimin dediği şeyle cidden doğru söylediğini anladım. Ama haber vermeden ve hiç birimizi uyandırmadan asla bir yere gitmezdi babam. En çokta biz uyurken uyandırmamak,ona göre bir hareket değildir. Aksine uyumamıza izin vermez ve kızar.
Düşüncelerimden sıyrılmaya çalışarak odama doğru gittim. Odama girdiğimde telefonumun titremesiyle elime aldım. Telegram qrubu. Ben onu tamamen unutdum ya lan.
Ayaz: İyi akşamlar arkadaşlar.
Bu qrubun yöneticisiydi hani şu instagram keşfetinde postunu görüb her yerden takip etmeye başladığım kişi var ya. Heh işte o.
"Amma cır cır etdin be,okuyanlar birinci bölümden okuyup geliyor herhalde."
Yani doğru. Ama sen haklı değilsin iç ses. O yüzden sus ve geber.
Asu: İyi akşamlar yöneticimiz.
Biraz gönderilerine bakmıştım ve güzel şeyler yazdığını görmüştüm. Ve içimden bir ses-
"Ben sana onunla ilgili bir şey demedim ki?"
Sen değil gerizekalı sus bir.
İçimden bir ses onla arkadaş olmak istiyor. Bunun ne kadar mümkün olduğunu düşündüğüm sırada telefonum titredi.
"Buda imkansız olduğunun göstergesidir."
Hilal: Oooo Ayaz bey siz buralara uğrarmıydınız ya?
Ayaz: Arada sırada işte zkxlslkglh
"Hilal neden herkesi tanıyor ya? Sen neden tanımıyorsun?! Cahilmisin?"
Bir sus be taramalı tüfek gibi!
"Cevaplar?"
Gerizekalı iç sesciğm. Daha üç gün bile olmadı bu qrupta olalı. Yada olmuşda ola bilir. Neyse işte o uzun zamandır bu qrupta ya hani?!
"Her türlü sen cahil çıktın kardeşim kusura bakma."
Zeynep: İyi akşamlar arkadaşlarrrrrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sinir Çoçuk
Short StoryBizimkisi bir telegram hikayesi :) Aynı kişi değildik.İki ayrı bedende bir ruhu taşıyor gibiydik :) -Sen benim kız halimsin bu arada. +Sizde benim erkek halim oluyorsunuz o zaman beyfendi değil mi? -bilmem +öylesiniz beyfendiğ. -teşekkürler hanfen...