merhaba. Naber? iyisindir umarım. ben değilim. Sensizim nasıl iyi olayım? Her neyse.
Milyon şey var aklımda. Gitmeseydin dinlerdin.
Gittin.
Konuşsam faydası yok ama susamıyorum.
Biliyor musun? melekmişsin sen benim gözümde. Öyle diyor arkadaşlarım. Ne acı değil mi? Senin gözünde şeytandan farksızım ben. Ne bu? sevgi mi? aşk? bağlılık?
Eğer konuşa bilseydim,beni böyle bırakma diye haykırmak isterdim.
Nasıl canın yanmadı be? O gece yazdıklarıma düşmanım olsa acırdı bana. Hiç mi acımadın? Nasıl? Bundan ben de "bu benim tanıdığım Kürşat olamaz mı" demeliyim?
Beni vurup yerde bırakma. -bıraktın.
Diyemiyorum biliyor musun? Çünki o asu senin tanıdığın asunun yanında fazla kötüydü. Göre biliyorum bunu. Ama yine de ne bileyim be başkan. Ben senin kadar acımasız olmazdım, hele ki,o insana bir kere "seviyorum" demişsem. Sevmedin mi acaba? Bu aklımdan hiç geçmedi biliyor musun? O kadar derinden hiss etdim ki sevgini bir kere bile olsun sevmediğinden şüphe etmedim.
Sen nasıl benden şüphe etdin?
Hele bir gel...Bütün dertler biti verir.
2 yıl olucak. Gelmeyeceksin değil mi? Sevgilin vardır şimdi senin. O kadar mükemmel olub da seni sevmeyen birinin olmadığına inanmam. Ona çok şanslı olduğunu söyler misin? Bende olmayan şansın onda olduğunu söyler misin? Yapar mısın?
Hadi gel kurtar beni.
Hayatımda olsan. Sadece olsan. Sana yazdığım mesajı buraya atmak istiyorum izninle. Telefonda kaybola bilir ya. Ondan. Beklesene bir dakika. Doğru beklemedin. Çektin gittin.
farkındayım. Benim hatamdı yapmamlıydım öyle itici haraketler. Hayal kırıklığına uğradın belkide. "Eskiden böyle değildi" diye düşündün. Ciddi değildim be başkan. Seninle uğraşmak o kadar hoşuma gidiyorduki o kadar neşelendirdiriyordunki beni sana sataşmadan duramıyordum. Özür dilerim seni hayal kırıklığına uğratdığım için. 2gündür konuşmuyoruz ve ben mahvoluyorum. yalan gelicek bu sana biliyorum çünki o kada uzun zaman olmadı değilmi? Sadece 1 gün bile seninle konuştukdan sonra o kararı verirdim ben inan bana. belkide bunu okumadan sileceksin ama kendimle yüzleşmek istedim. 2 gündür seni kaybetme korkusuyla boğuşuyorum. Ama sanırım çok geç çoktan kaybettim. yemin ediyorum sana hayatımda kimise kaybetmekden korkmadım ben kaç yıllık arkadaşımı bile tek kalemde silip ata bilirdim...ama sen başkasın be başkan seni kaybedersem kendimi kaybedecektim ben. Ve olmuştu) seni kaybetdim. şimdi sıra kendimdeydi. Neden bu kadar kısa sürede seni bu kadar benimsedim inanki bende bilmiyorum. Ama..ne bileyim sanki neyse ya. yıldızları hep çok sev olurmu başkan? Gökyüzü hayatdır. O bulutların arkasında seni bekleyen koskoca bir gökyüzü var unutma bunu. Yaptığım şey için özür dilerim..keşke yapmasaydımda şimdi seninle konuşuyor olsaydım. Bilmiyorsun maalesef) nasıl dağılıcağımı maalesef bilmiyorsun başkanım. Neyse.. watpadda 1.2 güne güzel bir sürpriz olucak senin için sayfamda. Bildirişlerini açık tut Sinir Çocuk :)
Kendine iyi bak. İyi ki beni azda olsa kendimle buluşturdun. Ha bu arada.. bu gün seni düşünürken yağmur çiseledi..elveda başkan🖤Keşke...
Keşke...
Keşke...
Keşke söylemeseydim buraya seni yazacağımı. Almazdın belki o zaman yazışmaları benden. Alır mıydın? Sanırım bunu hiç bir zaman bilemiycez.
Bu kez pek bir afilli yalnızlık.
Biliyor musun? aklımdan gidiyorsun. Gitme be başkan. Yetmedi mi? her yerden çekip gittiğin yetmedi mi?
Bu kez mecalim yok hiç dayanmaya.
Kürşat. Biliyor musun? kimsenin adının baş harfini büyük harfle yazmam. Sadece seninkini yazıyorum.
Hayat bir ayrılıktan ibaretse ben sıradan bir cümleyim.
Her kesi hayatımdan silsem,geri döner misin? Ne yapsam dönersin? Söylesene. Döner misin ki?
Hatırlıyor musun? Ben temizlik yaparken konuşamıyorduk ve sen "işini çabuk hall et özlüyorum" yazardın bana. Şimdi neden özlemiyorsun? Neden yoksun ? Nedenini biliyorum da,neden hiç tutunmak için çaba sarf etmedin? O kadar mı kötü biriydim? O kadar mı dayanılmazdım. O kadar mı nefret ettin benden? Hani bir elveda diyemeyecek kadar mı? Neden kendi kendime seninle vedelaştım ben? Neden vedalaşmam bile yalnız oldu?
Neden?
Neden?
Neden?
Kime tutunsak özletti eskisini. Diyor şarkıda. Tüm eskilerimi unutdurandın sen.
Kalpten ağrımız var. - geçmez.
Hatırlıyor musun? Bir keresinde sana kel bir fotoğrafı mı atmıştım ve sana "tipe bak" demiştim. Sense bana "hayattan bıkmış tatlı küçük bir kız çocuğu görüyorum" demiştin. O zaman değil de şimdi sensiz hayattan bıkıyorum. Bıkacak kadar bile dikkat etmiyorum hayata. Sensin hayat,hayat değil be başkan.
Kaç zaman olmuş senin beni üzeli? Kalbim şimdi saymaya başlasa anca biter.
Hatırlıyor musun ? Birlikte lol oynadığımız ve benim botlara yenildiğimi? skfpüxjap nasıl becermiştim bilmiyorum. Sen de bana "botlara nasıl yenildin" diye sormuştun. Oğlum seninle vakit geçirmek için indirmiştim ne anlarım ben loldan. Hoş,geçiremedik ya.
Sana kalbimi bağladım ipi koptu.
Hatırlıyor musun? Ben her gece erken uyurdum o zamanlar okul vardı sabahlar erken kalkmalıydım o yüzden erken uyur ama sen geç uyurdun. Bir gece gündüz uyuduğum için uykum gelmiyordu ve sana "bu gece geç yatıcam" demiştim. Sen de bana "NE BU GÜN GEÇ Mİ YATICAKSIN ÇOK SEVİNDİM" diye mesaj atmışdın. Uyuyamıyorum başkan,gelsene sabaha kadar sohbet edelim? Neredesin?
Gittin de ne oldu? Her şey bok oldu. Gittiğine değdi mi?
Hatırlıyor musun ? Bir keresinde qrupta kız instagramını atmışdı biz de istek atmışdık. Sonra ben sana şakasına "hemen de koş zaten" yazmıştım. Sen de bana "istersen çıkarayım" demiştin. Sonra ben sana "sanki desem çıkarıcan" demiştim. "çıkarırım" demiştim. "çıkar lan" yazmıştım ve çıkarmışdın. Sonrasında da ben kızla kavga etmişdim sjclajxpax sana yürüyordu ne yapsaydım lan zurna dürüm müyüm ben tabii ki bir şey yapıcam. Yakışıklı çocuktun sonuçta Allah var.
Yapma nolursun. Hala susuyorsun bir adım atmıyorsun.
Hatırlıyor musun? Şöyle bir konuşmamız vardı.
a:bahçeye iniyorum başkan beklesene iki dakika.
K:üstüne şal al reis hava soğuk.
a:üşümeyi seviyorum ben.
K:sen neyi sevmiyorsun ki?
a:kendimi.
K:ben severim seni sen sevmesen de olur.Bir yerde okumuştum. "Kendini sevmeyeni kimse sevmez" sen seviyordun başkan bak yalanmış. Neden artık sevmiyorsun?
Hadi yine sev beni.
Hatırlıyor musun?
Sahiden..
Sen beni hatırlıyor musun başkan?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sinir Çoçuk
Short StoryBizimkisi bir telegram hikayesi :) Aynı kişi değildik.İki ayrı bedende bir ruhu taşıyor gibiydik :) -Sen benim kız halimsin bu arada. +Sizde benim erkek halim oluyorsunuz o zaman beyfendi değil mi? -bilmem +öylesiniz beyfendiğ. -teşekkürler hanfen...