Keyifli okumalaaaaar
İşte karşımdaydı. Ayaklarımın defalarca ondan kaçmasına rağmen, kalbimin hep yakalanmamızı istediği kişi tarafından yakalanmıştık. Elimi uzatsam gözlerine düşen saç tutamlarına değebilecektim, o kadar yakındık birbirimize ama ona asla uzanmayacağımı biliyordum. Biliyordum çünkü elimi uzatsam aramızdaki görünmez uçurumu iliklerime kadar hissedecektim, buna hazır değildim.
O uçurumun mimarı bendim, onsuz oraya gitmeye niyetim yoktu. Ya birlikte gidecektik ya da böyle uzaktan birbirimize bakacaktık. 2 ay önce olsa gözüm kapalı atladığım o uçuruma hiç düşünmeden peşimden geleceğine emindim, oysa şimdi gözlerinde dalgalanan yabancı ifadeyle oraya atladığım vakit sadece arkamdan bakacağını biliyordum..
"Konuşacak bir şey yok." Dedim kuru bir sesle. Bu kelimeleri dile getirmrk için zihnimle büyük bir savaş vermiştim. Taehyung'un sinirle dişlerini birbirine geçirdiğini yüzünde oluşan çukurlardan görebiliyordum. Yine de sakinliğini korudu. Onun yerinde ben olsaydım asla böyle sakin kalamaz bağırır çağırır hesap sorardım.
"Neden?" Diye sordu sadece. Sesindeki hayal kırıklığı hiç acımadan kalbime bir bıçak izi bırakmıştı.
"Neden bana kendini alıştırıp, tekrardan hayatımın merkezi olup sonrasında hiçbir şey yaşanmamış gibi, sanki hiç varolmamış gibi gittin?"
Gözlerimi yumarak başımı eğdiğimde yüzündeki kırgınlığı görmeye dayanamıyordum. Bahçe kapısının koluna tutundum tüm gücümle. Ağzından çıkan her kelimesi kırgınlığını taşırken mızrak gibi kalbime saplanıyordu.
"Bir şey söyle!!" Diye bağırarak kapıya vurduğunda korkarak yerimde sıçradım. Dolu gözlerimi onun yüzüne çıkardığımda neredeyse ağlamak üzere olduğunu görünce parçalamak istercesine dudaklarımı ısırdım. Ona bunu yapmaya hakkın yoktu ama lanet olası başka hiçbir seçeneğim yoktu.
Ona gerçek sebeplerimi açıklamak, onu babamın önüne yem olarak atmak gibi bir şeydi. Sahip olduğu her şeyi elinden almasına izin veremezdim. Benden önce hayatın ona sunduğu tüm engellere rağmen kurduğu bir hayat vardı. Sırf ona olan aşkımdan dolayı bunu elinden almasına izin veremezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hotel de amor •Taelice
Fanfiction[25.08.19] Nereden bilebilirdim sayende saklandığım o küçük deponun aşkımızın en büyük şahidi olacağını? Lalisa Manoban X Kim Taehyung