Hari last pekhemahan... min ah dan sehun melepak di tepi air terjun... snsd, krystal dan miho sudah pulang awal kerana snsd ada fansmeeting di tokyo, miho cuti semnya dah habis manakala krys pula, faham2 je lah... hehehe
Krys- hoi, penulis asal time aq faham2 je lah? Grr
Penulis- sbb pembaca dah tau kenapa ka balik awal...
Pembaca- sebenarnya kitaorg x tau lah...
Krys- hah, see pembaca pun x tau kenapa aq blk awal... aq nk lama2 lah ngan my panda...
Penulis- hoi, ka dah ada niel lah... cukup2 lah ngan tao tu...
Krys- hehehe... jgn beritau niel tau... palliwa!! Ckp lah kenapa aq blah awal...
Penulis- sbb sesi persekolahan dah bermula... ka tu sekolah agy kan...
Pembaca/krys- ouh...
Penulis- dah lah, aq nk smbg citer nie... kang x psl2 pembaca marah kat aq lmbt update...
*melalut sudah... hehehe... mianhei... we back to story ok*Sehun- hurmm... sedihnya... kita dah nak tinggalkan tmpt nie...
Min ah- samalah ngan aq... tapi aq pun happy gak...
Sehun-*letak tgn kat dahi min ah*
Min ah- woi, asal ka letak tgn ka dkt dahi aq. Klu oppa chen nmpk abis lah ka kena marah... heheh...
Sehun,- asal tiba sabit nama chen hyung nie?
Min ah- eh, mana ada... ka salah dgr lah... mana ada aq sebut nama oppa chen... aigoo!!! Hoi mulut, asal ka nie celupar sgt... yg blh terlepas tu kenapa? Klu diorg tau mcm ne?(dlm hati)
Sehun- woi, min ah asal ka diam? Baik ka ckp, ka ada sesuatu ke ngan chen hyung nie?
Min ah- hah, mana ada, aq ngan dia mcm adik beradik je lah, mcm aq ngan ka, aq ngan oppa2 yg lain... kita kan satu family... hisyh ka nie...(gelisah)
Sehun- yake??? *pndg sinis* abis tu kenapa ka gelisah?
Min ah- mana ada lah... (dipotong oleh suho)
Suho- exo bas dah sampai... jom balik...
Min ah- dah lah, bas dah sampai tu... aq dulu... jumpa ka kat dlm bas... bye... fuh, nasib baik bas dah sampai... suho oppa mmg penyelamat(dlm hati)
Mereka pun menaiki bas... tiba giliran min ah...
Min ah- eh, mana ahjussi sang woo?
Pemandu- dia cuti... dia suruh saya gantikan dia...
Min ah- jinja? Bawa hati2 tau...
Pemandu- baik cik min ah(smirk)
Min ah pun mengambil tmpt di sebelah chen... sepanjang perjalanan pulang, mereka semua bergembira... min ah hanya termenung je... chen yg duduk kat sebelah min ah tegur min ahah yg sdg termenung...
Chen- min ah...
Min ah diam....
Chen- min ah(goyang bahu min ah)
Min ah x beri respond juga...
Chen-*tiup telinga min ah...*
Min ah- huisyh, angin apa pula nie... geli lah...
Chen- dah jauh berangan? Sampai mana? Malaysia? Oppa panggil min ah x nak dgr...
Min ah- mianhei... min ah bkn apa... min ah x sdp hati lah ngan pemandu bas kita nie... min ah curiga kat dia...
Chen- hah? Wae?
Min ah- x tau lah... hati min ah nie asyik ckp yg ada something akn terjadi...
YOU ARE READING
OREO BOY SARANGHAE!!! (Completed)
FanfictionMengisahkan ttg perjumpaan fan kumpulan idolnya... setelah itu kehidupannya berubah apabila idol tersebut jatuh hati kepada dia dan dia diberi peluang untk menjadi penyanyi seperti idolnya