Setelah min ah selesai kemas barang2nya, min ah turun ke ruang tamu ngan beg baju dan menuju ke dapur di mana gyuri sdg masak dan kebetulan kimbum pun baru pulang drpd shooting...
Kimbum- min ah sshi!!! Nie bawa beg besar2 nak blk malaysia dah ke?
Min ah- eh, x lah oppa. Min ah kena g dorm...
Kimbum- dorm? Dorm mana pula?
Gyuri- alah oppa, saeng gyuri nie dah jadi penyanyi kat s.m entertainment...
Kimbum- jinja? Chukae... syg, mana anak2?
Gyuri- biasalah dlm bilik diorg lah... krystal,shin,fany turun makan...
Krys/shin/fany- nae...
Min ah- unnie, mana unnie sica ngan unnie yuri?
Gyuri- ouh diorg kena g photoshoot. Tadi manager diorg call...
Min ah- hisyh, abistu min ah nk g ngan sape nie?
Sebaik sahaja krys, shin dan fany turun, loceng pintu mereka berbunyi...
Kimbum- krys pergi buka pintu tu tgk sape yg dtg...
Krys- kenapa krys yg kena... krys baru je turun... appa nie...
Gyuri- yah!!! Krystal.... jgn malas... kang omma x kasi kamu keluar jumpa ngan niel lagi baru tau...
Krys- yah, omma... yela2 krys g buka pintu...
Sebaik sahaja krys buka pintu...
Krys- nugu? Cari siapa?
Chen-(buka spek hitam)... nie rumah bang min ah???
Krys- tu ahjumma saya... eh mcm knl lah...
Chen- anyeong, chen imnida...
Krys- exo? Omoo!!!
Chen- shh... jgn bising2... nanti klu sasaeng tau bahaya...
Krys- nae... oppa masuklah..(sebaik sahaja chen masuk)
Ahjumma min ah, bf ahjumma dtg nie...
Min ah- hah? Bf? Nugu? (Min ah pun g ke ruang tamu) chen oppa... oppa buat apa kat sini?
Chen- oppa dlm perjalanan nak blk dorm tadi, lpstu noona sica call suruh amik min ah... tu yg oppa ada kat dpn mata min ah nie...
Gyuri-(menuju ke arah min ah), min ah shii, mkn dulu sblm pergi tau....
Chen- nam gyuri? Gyuri sunbaenim, anyeong...(bow)
Gyuri- x payah sunbaenim lah, noona cukup..ouh nie ke bf min ah? Handsome....
Chen- tadi anak buah min ah, sekarang unnie dia pula kata bf min ah... sukanya(dlm hati)
Min ah- unnie ah... nie chen exo lah...
Gyuri- unnie kenal lah... tapi mmg betul pun kan... min ah suka chen...
Min ah- dulu sbb min ah fan dia, sekarangkan min ah member exo... jgn lah ckp mcm nie... min ah malulah...
Gyuri- hahaha... nie dtg sorg je ke? Yg lain?
Chen- aniyo... chen dtg ngan member exo m je, sbb masa noona sica call ckitaorg dah dlm perjln blk dorm...
Gyuri- ouh, ajak diorg mkn dulu lah...
Chen- xpe lah noona gyuri, menyusahkan noona pula... mana kimbum hyung?
Min ah- tu pnjg umur, baru je keluar dari bilik tadi. Oppa kim baru blk dari shooting tadi...
Gyuri- eh, xde susahkan noona lah, lagipun noona dah msk byk, bkn habis nie... noona msk sempena nk meraikan saeng noona nie...
YOU ARE READING
OREO BOY SARANGHAE!!! (Completed)
Fiksi PenggemarMengisahkan ttg perjumpaan fan kumpulan idolnya... setelah itu kehidupannya berubah apabila idol tersebut jatuh hati kepada dia dan dia diberi peluang untk menjadi penyanyi seperti idolnya