Setelah mir keluar dari dorm exo... dia menuju ke arah kereta alphard berwarna putih dimana semua ahli mblaq berada di dlmnya...
Lee joon- amacam weiyh tadi? Berjaya x ka pujuk saeng ka keluar dari situ?
Mir- berjaya apanya... unnie2 dia yg x guna tu ngan anak luar nikah tu dah ada sekali tiba2 je muncul. Dan saeng aq dah secara rasmi jadi member diorg...
Thunder- alaa... plan x menjadi... xpe lah... lain kali kita plan lagi gempak.
G.o- setuju...
Mir- weiyh jom g jumpa appa aq, aq ada hal nak tanya dia.
Seungho- jom. Hyung office app mir ok?
Manager- ok...
Sementara itu di dlm dorm exo...
Sica- asal jantan x guna tu dtg sini dan mcm ne dia tau min ah ada kat sini? Min ah contact dia ke? (Marah)
Min ah- mana ada... min ah sendiri terkejut dia dtg sini tadi... min ah ingatkan miho yg dtg rupa2nya dia yg dtg... tapi sekejap, kenapa unnie bertiga dtg sekali ngan miho? Bkn unnie bertiga ada keje ke?
Gyuri- mcm nie citernya mcm ne unnie bertiga sampai sini...
#FLASHBACKSemasa min ah diserang saseng exo, miho yg baru sampai sembunyi di sebalik pokok yg berdekatan dan memerhatikan mereka...
Miho- huisyh gila... mcm ne aq nk g sana nie... eh tu unnie min ah lah...
Fan1- kurang ajar punya ppn, sesuka hati memgaku member baru exo... penipu...
Min ah- lantak korg lah..
Fan2- guys, apa agy jom...
Miho- kurang ajar, suka hati korg nak buli unnie aq, siap korg...(baru je miho nk keluar exo pun sampai)*klu korg nk tau lebih lanjut korg baca semula yg part sebelum nie ye, sy pun x ingat part berapa... hehehe... nie flashback part sebelum nie...* baik aq call unnie gyuri...
*Flashback end
Min ah- ouh... abistu tu nie son nyuh si dae nie pula mcm ne?
Yuri- kitaorg tau sbb unnie yg call beritau yg min ah kena serang ngan fan diorg nie... tu yg terus dtg sini...
Sica- mana janji korg yg nk lindungi saeng kitaorg???
Suho- alah, noona jgn risau lah, min ah x apa2... kita org dah lindungi dialah...
Min ah- betul tu, kitaorg siap kerjakan diorg agy tau... hahaha... ouh lupa nak kenalkan... exo nie lah saeng min ah shin min ah tapi panggil miho je....
Exo- anyeong miho ahh!!!
Miho- anyeong exo oppa... gomawo tlg jaga unnie sy nie sepanjang dia ada kat sini...
Chanyeol- hahaha... jgn risaulah, dkt sini dia jadi saeng kitaorg... new maknae katakan...
Sehun- yah, hyung. Sehun lah maknae...
Luhan- sehun yeoja ke namja?
Sehun- namja... hehehe(faham akn maksud pertanyaan luhan... luhan sebenarnya perli sehun)
Mereka pun berborak sehinggalah ptg di dlm blk min ah, exo berada di luar biat hal masing2 dan hanya min ah dan miho sahaja... gyuri pula berlatih script ngan bantuan d.o untk dramanya 14 days.......
Skip!!!
Gyuri- ok lah dah lewat ptg nie, unnie nk blk dulu... miho kajja..
Miho- nae!!! Ouh ya, unnie min ah nah...
Min ah- wah oreo... byknya gomawo miho ah!!!
Miho- alah, kan unnie pesan suruh beli byk2 untk ehem2 unnie tu...
Min ah- yah miho ah!!!
Miho- (lari apabila nmpk min ah nk tari telinganya) bye unnie, exo oppa... hehe...
Min ah- bdk nie siaplah nanti...
Xiumin- min ah shii!!!
Min ah- wae?
Luhan- siapakah ehem2 tu???
Min ah- mana ada sape... apalah oppa nie...
Exo- betul ke...
Min ah- betullah...
Kai- alah untk chen hyung lah tu... kan chen hyung paling suka oreo... min ah love chen hyung 3x(sambil menari2) dan diikuti ngan baekhyun dan chanyeol..
Chen- yah, kai, baekhyun chanyeol, siap korg...
Exo- hahaha...
Min ah- hisyh, apa lah kai ngan oppa2 semua nie... dahlah min ah nk msk blk...(blushing)
Chen- huh, chen pun nk masuk bilik...
Sehun- lah, chen hyung ngan min ah merajuk dah... ka lah nie kai
Kai- aq pula yg kena...
Sehun- yelah... baekh hyung ngan chanyeol hyung pun sama...
Chanbaek- yah! Oh sehun... kitaorg x bersalahlah...
Suho- sudah, kang hyung tarik telinga setiap sorg baru tau... g masuk tlg d.o masak...
Kai- lah x nak...
Suho- pergi... (tarik telinga)
Kai- arasso!!! Arasoo!!! Kai g tlg d.o hyung masak...
Chanyeol/baekhyun/sehun- hahaha....
Xiumin menarik telinga chanyeol dan baekhyun manakala sehun pula ditarik telinga ngan lay...
Xiumin- korg tunggu apa lagi, korg pun sama g tlg d.o masak...
Chanyeol/baekhyun- ouch sakitlah, yelah2 kitaorg g...
Sehun- lay hyung, kenapa lay hyung tarik telinga sehun? Sakit tau...
Lay- dah hyung tgk suho ngan xiumin hyung tarik telinga kai, chanyeol ngan baekh, hyung pun tarik telinga sehun gak... hehehe... mian
Sehun- lay hyung nie, penyakit blur lay hyung nie dah teruk tau... jahat...
Lay- yah, hyung baiklah... hahaha... alaa... x mou merajuk x encem tau...
Sehun- mana ada sehun merajuk... sehun senyum nie... x nampak ke???
Exo- hahaha...
#bersambung
#mian klu part nie membosankan... dan kepada yg baca ff sy yg my new life as 2pm member tu sy x tau agy bila nk update sbb sy xde idea untk ff tu.. mian ok.
#enjoy
YOU ARE READING
OREO BOY SARANGHAE!!! (Completed)
FanfictionMengisahkan ttg perjumpaan fan kumpulan idolnya... setelah itu kehidupannya berubah apabila idol tersebut jatuh hati kepada dia dan dia diberi peluang untk menjadi penyanyi seperti idolnya