FLASHBACK!!!
Di Stadium Negara...
Chen- mana dia nie... x nmpk lah pula... xkan dia x dtg konsert aq kali nie....
Luhan- Chen shii!!! Waeyo? Hyung tgk chen nie ulang alik, ulang alik...(kebetulan exo k baru keluar dari bilik training)
Baekhyun- eh, jap korg... tu member2 exo m kan???
Chanyeol- yela, diaorg buat apa tu ea??
Kai- hyung sy dgr luhan hyung ckp tadi yg chen hyung tgh tunggu sorg yeoja...
Suho- jinja???
Sehun- sy dah tau chen hyung nape aritu dia tutup mulut xiumin hyung... sy curi dgr masa diaorg ckp psl sorg yeoja nie dlm flight mlm tadi... chen hyung dah jatuh hati ngan yeoja sini...
D.o- jinja? Org melayu ke?
Sehun- aniyo... dia org korea tapi tinggal kat malaysia...
Baekhyun- hah... mesti gmbr wallpaper yeoja dlm fon dia tu... aritu baekh pernah nmpk gmbr wallpaper fon dia tu, sbb masa tu minta tlg baek ambil fon dia... pergh cun giler awek tu...(kebetulan exo m berjalan melalui mereka. Chen dgr apa yg diorg bincangkan)
Chen- woi, byun baekhyun ka kutuk aq ea...
Baekhyun- eh, mana ada... kitaorg dah tau kenapa ka happy sgt nk dtg sini... hehehe...
Chen- apadia?
Kai- yg hyung nk jumpa awenk hyung kan... hihihi...
Chen- yah, mana ada...
Sehun- eleh hyung, gmbr yeoja dlm fon hyung tu lah buktinya...
Chen- yah!!! Korg skodeng fon hy hyung ea... nie mesti ada member m beritau nie...
Kris- eh, mana ada...
Suho- eh x lah... bdk sehun nie psg telinga dlm flight tadi...
Chen- yah, oh sehun... tapi xpelah korg dah tau, nk wat mcm ne...
Baekhyun- lorh, nape ka sedih lak nie... mcm x bersemangat je...
Xiumin- alah, dia x jumpa awek dia...
Kris- mana tau kali nie dia dah dpt tiket... tunggu mlm karang lah...
Chen- tapi payah hyung, nk cari dia dlm kalangan penonton...
Chanyeol- lah fan kita rupanya yg berjaya curi hati chen nie...
Chen- eh, bkn fan korg tapi dia tu fan aq sorg je lah...
Baekhyun- eh, mana ka tau yg dia tu fan ko? Ntah2 fan aq ke???
Chen- ceh, perasan... nak tau mcm ne aq tau dia aq, meh aq citer....
SKIPP!!! :-)
Flashback endKeesokan harinya... min ah bersiap seperti jessica pesan padanya...
Min ah- huisyh, debar giler nk g s.m. harap2 dptlah jumpa exo... tapi diorg dah blk ke sini???
Krys- Ahjumma, omma panggil suruh makan... fuyoo!!! Lawa giler ahjumma... mentang2 nk g s.m ea..
Min ah- hisyh bdk nie... hahaha... yelah harap2 dpt jumpa chen... hahaha...
Krys- ahjumma, klu dpt jumpa exo kirim salam krys dkt tao oppa ea...
Min ah- niel kamu tu nk letak mana???
Krys- krys fan tao lah..
Gyuri-(dari bawah) min ah... krystal, lmbt agy ke? Jap agy unnie nk g shooting nie...
YOU ARE READING
OREO BOY SARANGHAE!!! (Completed)
FanfictionMengisahkan ttg perjumpaan fan kumpulan idolnya... setelah itu kehidupannya berubah apabila idol tersebut jatuh hati kepada dia dan dia diberi peluang untk menjadi penyanyi seperti idolnya