Part 22

531 30 2
                                    

Keesokan harinya, di dorm exo.

Knock...knock..knock...

Suho- sehun g buka pintu*menjerit*

Sehun- min ah kan ada. Sehun bz nie. Min ah tlg sehun buka pintu jap...

Baekhyun- hisyh ka nie, min ah mana ada.. kan dia keluar ngan noona2 dia. Arinie kan ari diorg bershopping... lupa ke?

Sehun- lupa... hehehe... *sehun pun pergi membuka pintu tapi xde org tetapi ada sepucuk surat diletakkan di bawah pintu* hisyh, sape yg main2 loceng pintu nie.. eh, surat apa nie?

Sehun pun ambil dan membuka surat tersebut dan tiba2 dia memanggil kesemua hyung nya...

Sehun- hyung!!!!*menjerit*

Kesemua ahli exo yg sdg berehat terus dtg ke ruang tamu di mana sehun berada..

Suho- ada apa?

Sehun- hyung baca nie...(sehun pun menyerahkan surat tersebut kpd suho muka nya pun berubah)

Kris- lorh dah nie kenapa? Tiba2 muka ka berubah. Meh sini

*Kris pun ambil surat tersebut dan membacanya ngan kuat supaya semua ahli exo mendengar. *

Kris- bang min ah ada dgn kami. Jika ingin lihat dia buat kali terakhir dtg ke bangunan xxx. Ingat jgn beritau polis...

Exo- apa!!!! *menjerit*

Kris- erkk... x betul nie. Ada org yg main2kan kita nie...

Tiba2 dorn exo diserbu oleh ahli2 snsd.

Yoona- korg, min ah mana?

Suho- xde, dia kan keluar ngan noona yuri, noona sica... wae noona yoona

Sooyoung- korg baca nie...

Sooyung menyerahkan surat yg diterimanya tadi drpd seorg lelaki yg x dikenali. Suho membaca isi surat tersebut.
Jessica jung dan kwon yuri ada dgn kami. Sila datang ke bangunan xxx jika ingin lihat dia kali terakhir. Awas, jangan beritau polis.

Chen- kitaorg pun dpt surat yg sama. Otokkei!!! Min ah saya hyung...

Luhan- nie mesti keje appa min ah ngan kump mblaw. Jom semua kita g ke big hit.

Taeyeon- apahal tiba2 kump mblaq dpt nama nie?

Baekhyun- nanti baekh citer kat taeyeon noona, apa kaitan mblaq, big hit ngan min ah.

Snsd dan exo pun menuju ke big hit. Sesampai je di sykt big hit, mereka merempuh je masuk ke bilik pd bang. Semasa mereka masuk, kelihatan kimbum sudah berada di ruang pd bang. Muka kimbum tgh menahan marah.

Sehun- apa yg hyung kimbum buat kat sini?

Kimbum- hyung balik rumah tadi, hyung dpt surat nie. Dlm surat nie dia kata anak2 ngan isteri hyung ada dgn diorg. Hyung syak nie keje dia ngan anak dia,. Yg korg semua nie?

Chen- samalah, min ah kena culik, noona yuri ngan noona sica pun sama..

Pd bang- apa!!! Min ah pun sama... bkn salah ahjussi. Ahjussi x tau... sekejap ahjussi panggil mir...

Tiba2 ahli mblaq pun dtg ke dlm bilik pd bang...

G.o- ahjussi, mir kena culik...

Luhan- apa??? Kalau mir hyung pun kena culik, nie mesti bukan keje pd bang.

Lay- kalau bukan dia sape agy?

Pd bang- hanya seorg yg ahjussi tau sape punya keje. Kamu semua pergi selamatkan mereka dulu. Ahjussi nk g jumpa kwn ahjussi nk minta pertolongan.

OREO BOY SARANGHAE!!! (Completed)Where stories live. Discover now