Sevda Kuşun Kanatlarında ...!!!

19 1 0
                                    

Ameliyathanede cerrahların hummalı çalışmaları devam ediyor herkes genç kadını kurtarmak İçin canla başla çalışıyor..Arada hemşirelerden birileri çıkıp dışarda koridorda bekleyen kalbalığa bir şeyler söyleyip tekrar içeri geçiyorlardı?..

İçerdeki  kalabalık hastane bahçesine taşan kalabalıkla iyice büyümüş uğultu sarmıştı etrafı sonra birden bir gür ses onlara seslenerek sessiz olmalarını ve bol duâ etmelerini istedi arkasından hiç umulmayan bir sessizliğe bıraktı yerini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İçerdeki kalabalık hastane bahçesine taşan kalabalıkla iyice büyümüş uğultu sarmıştı etrafı sonra birden bir gür ses onlara seslenerek
sessiz olmalarını ve bol duâ etmelerini istedi arkasından hiç umulmayan bir sessizliğe bıraktı yerini..

Soydan koşarak kata çıktı etrafı göz ucuyla kolaçan ettikten sonra biraz ilerde duran genç adama doğru bir kaç adın attı ve sarıldılar birbirlerine hoş geldin Baybora seni görmek çok mutlu etti hele böylesi bir günde dedi..
Geç kaldım içim sıkılıyor diye cevap verdi gerçekten zor durumdaydılar Afra 'ya bir şey olmasından korkuyordu onu kaybedemezdi onsuz bir hayat boşa geçmiş sayılırdı..Nasıl kıydılar ona soydan diye bağırdı?..Hastanede olduğunu unutarak..

Çok canı yanıyordur şimdi ölümden korkmaz o bu kadar kötü şeyleri yaşadıktan sonra ona bir şey olmaz izin vermem..Bu sırada ameliyat hanede tüm cerrahlar fikir birliği etmişçesine bir karara vardılar..Hayati tehlikesi devam ediyor bu şartlar altında çıkıp onlara ne diyebi
liriz..Öldüğünü söyleyelim ve yurtdışında özel bir merkezde tedavisine devam ederiz..
Sözlerinde hem fikir olunca ailesinin dışında ona tam destek olacak iki kişiyi daha bilgilendirmek için dışarıya çıktılar.. Doktor Deniz kendine çeki düzen vererek gözlerinden dökülen yaşları elinin tersi ile silerek yürümeye başladı.. Mehmet Bey'in önüne gelince durdu..Herkesin başı birden o yöne döndü..Çok ağırdı bunları söylemek ama güzel Afra'sı için bu çok önemliydi onu iyileştirene kadar dönmeyecekti söz vermişti kendine..
Ve sözlerime nasıl başlayacağım bilemiyorum iyi bir haber vermek isterdim fakat ne yazıkki haberler kötü lütfen Metin olun ,Afra çok kötü yaralanmıştı elimizden geleni yaptık ama onu kurtaramadık sözleri koridora bomba gibi düştü seslerin yerini çığlık,acı,gözyaşı ve ağıtlar doldurdu...

Ve sözlerime nasıl başlayacağım bilemiyorum  iyi bir haber vermek isterdim fakat ne yazıkki haberler kötü lütfen Metin olun ,Afra çok kötü yaralanmıştı elimizden geleni yaptık ama onu kurtaramadık sözleri koridora bomba gibi düştü seslerin yerini ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HAYAL TÜCCARI...!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin