TALİMATLAR !!!

4 1 0
                                    

Talimatları kim verdi hayırdır benim dışımda burada neler oluyor.Sen yukardayken telefonuma özel şifreli bir talimat geldi.Ekip şifreyi kırdı gönderen Cihangir 'di..Biran önce burayı terk etmemiz güvenli bölgeye gitmemizi orada bizi alacak bir uçağın beklediğini ve şuan elinde tuttuğun defteri ve içindekileri acill çağrı kodu ile bekliyorlar gidiyoruz....
Ben şoklar içinde öylece kalakaldım evet bir şeyler oluyor ve biz burada kaldıkça onlar tehlikedeydiler.Yukarı çalışma ofisime koşmaya başladım sanki yer sarsılıyordu.Dışardan bağırmalar silah sesleri mermi vızıltılarının geçtiği yerlerde kükreyen sesleri duyuyordum.
Ayazzz çocuklara haber ver sığınağa insinler dışarda her hangi bir canlı nesne kalmasın acele et onlar gelmeden bina sessizliğe bürünsün. Bir anda tüm çalışanlar güvenli sığınaklardan özel alana geçmek üzere hareket etmeye başladılar.
Kapılar açıldı kapılar kapandı.Her yer kap karanlık sadece çalışma odam da ben ve ayaz kaldık.Duvara gizlenmiş kapının öteki tarafına geçerek tüm aletlerin etkin hale gelmesini sağladıktan sonra üzerimizi değiştirip akabinde yeraltı tünelini kullanarak gideceğimiz noktaya doğru araçlarla ilerlemeye başladık.
  Acayip bir sessizlik hakimdi kaçıyormuyduk yoksa geri dönecekmiydik.Bunlar kafamı kurcalıyordu.Onun dışında her şey sakinliğini koruyordu. Bu arada Afra'nın defterine sıkı sıkıya yapışmıştım ve anladım ki bizler büyük bir yığının üzerinde yükseliyoruz. Kızımız neler yapmıştı bu başarısını kıskananlar neler yapmazdılar.İçim ürperdi ,gençliğinin baharında ellerimizden kayıp gitmişti AFRA'mız gözlerimden yanaklarıma şelale oldu gözyaşlarım.
 
Sonunda ana merkezdeki koruma alanına ulaştık.Araçlar siyahtı herkes hazır olarak binmeye başladı korkulan olmadan özel havaalanına doğru yol almaya başladık .Bir saat süren yolculuğun ardından uçak ✈️ ve mürettebat gözüktü.Her şey araçlar dahil olmak üzere tüm malzemeler uçaklara yüklendi.
Ayazz herkes yerine geçsin uçuyoruz diye bağırdı sesler yerini sessizliğe bıraktı.Bir ara dalmışım dediğim zaman ise üç saatten fazla uyuyor olmam bana biraz tuhaf geldi ama üst üste gelen olayları hatırlayınca normal olduğunu düşündüm. Neyse ki biraz olsun rahat ve iyiydim.
Bir anda kaptan pilotun inişe geçiyoruz uyarısı ile yerimde doğruldum.Ve Ayaz ile göz göze gelip gülümsedik.
Uçağımız biraz sarsıldı tekerlekleri piste değdiğinde içimde rahatladı...

HAYAL TÜCCARI...!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin