Matem ...!!!

16 1 0
                                    

İçimizde ne çok şeyi beraberinde biriktirmişiz.Şimdi
sadece gözyaşlarımızı bıraktık onlarda sel oldu yazık..
İşte  hastanenin orta yerindeki bombanın bıraktıkları bunlardı..Hepimiz darmadağınıktık toparlayacak kimse kalmamıştı Afra yoktu hayat durmuştu öylesine sakin kimsesiz ve sessiz bir birimizin yüzüne bakarak kalakaldık..
Mehmet bey,şimdi geliyorum diyerek ayrıldı yanlarından herkes ağır uğultunun altında toparlanmaya başladı..Hiç konuşacak takatleri dahi yoktu öylece neticesiz ayaklandılar kimsesiz gideceklerdi yalnız umutları olmadan aydınlıkları gitmiş neşeleri ellerinin arasından koparılmış bu insanları bomboş bir evin kapalı hapishanesi bekliyordu..
Ahsen hanım ayakta zor duruyor göz kapakları ona inat edercesine gergindi..Yüz hatları bir gecede çökmüş saçları pamuk nine gibi ağarmıştı içinden geçenleri anlatsa anlatabilse ne çok şey söyleyecekti ama sustu dudaklarından afram sözlerinden başka bir şey dökülmedi..Evinin neşesiydi nasıl beklemişti yıllar içinde doğmasını özlemle o özel bir çocuktu aile'nin değil sülalenin gözbebeği tek kız çocuğu idi.
Herkes için büyük anlam ifade ediyor ,özlem deyince akan sular duruyor etrafta kim görse ona hem gıpta hemde hayranlıkla bakıyordu..Kimi çocuk
el bebek gül bebek büyüsede Afra hayatın içinde her türlü şartta ayakta kalabilecek şekilde eğitilerek neşe ,mutluluk,huzur,adalet duygusu,merhamet,
vicdan insan sevgisi,tüm mahlukata duyulacak sevgiyle yetiştirildi..
O yüzden ailesi sülalesinin üstünde emeği olan tek insandı..Özellikle çocukken dedesinin onun İçin yaptığı ağaç evlerini çok sever oradan hiç ayrılmaz kendine çok güzel bir atölye yapmış yeni şeyler denemeyi üretmeyi seviyordu..Hayalinde hep bir araba vardı günü gelince onu tasarlamayı düşünüyor bu konuda eğitim almak için yurtdışına
gitti..Okuduğu üniversite hatırı sayılır geçmişe sahipti çok başarılı gelecek vaat eden bir araba tasarım mühendisi olarak mezun olduğunda artık her şey için hazırdı..
Mehmet bey kızı için daha iyi daha güzel üretim yapabilmesi için dev bir yatırım yaparak büyük bir fabrika kurdu..Olaylarda o zaman başladı..Adı sanı duyulmayan bir çok yatırımcı iş yapmak ve bağlamak adına kapılarını çalmaya başladılar ama nedense istedikleri olmayınca tehditle oradan ayrılıyor peşlerini bırakmayacaklarını söylüyorlardı.

Zaman geçtikçe çalışmalar hız kazanmış ekibiyle birlikte çalışıp üretimini bitirdiği ilk tasarım araba gün yüzüne çıkmaya hazır olduğu görsel basın ve barakovizyonlarda tanıtımı dönmeye başlamış o gece için yapılacak açılış lansmanına dünya'nın dört bir yanından gelecek konuklar ve alıcılar için toplantı salonları ve konaklayacakları otellerinde ayrılmış her şey en ince ayrıntısına kadar hazırdı.
Malikane de pür telaş devam ediyor herkes hazırlık yapıyor gözleri afra'nın kapıdan girmesi ile ona döndü etrafı ev halkı tarafından sarıldı amcaları ,
yengeleri,kuzenleri,halaları,teyzeleri,dayıları velhasıl evin büyükleri olan dedeleri ,nineleri öpücük ve tebrik ediyorlardı..
Sizleri çok seviyorum iyiki benim ailemsiniz dediğinde gözyaşları sel oldu..Ahsen hanım ağlattın bizi güzel kızım seninle hepimiz gurur duyuyoruz dedi..
Hadi herkes yemek salonuna hep beraber yemek yiyeceğiz sana süprizlerimiz var güzel kızım..
Merakla bekliyorum anneciğim sözleri Ahsen hanımın yüreğini sevince boğdu çok seviyordu o masmavi gözlerdeki ışıltı dolu sevgiyi sarı saçlarının hale halinde dökülen buklelerine hayrandı bakmaya sevmeye doyamadığı kuzusu canıydı..Bu ev onun sesini ,gülmelerini herşeyden çok mutluluğuna şahitti..Evin çalışanları bile ona hayran sevgisini doyasıya hissediyor daha o bir şey söylemeden sevgiyle yapıyorlardı dediklerini hep ciddiye almışlar bir çocuktan ziyade evin bir büyüğü gibi davranmışlardı..Karşılığında ise onun sevgisi saygısı yeterdi onlara ne büyük mutluluk dedi Emine hanım evin kahyası dünyalar bizim oldu ya kızım sen çok yaşa Allah sana uzun ömürler versin hep bizimle ol !

Karşılığında ise onun sevgisi saygısı yeterdi onlara ne büyük mutluluk dedi Emine hanım evin kahyası dünyalar bizim oldu ya kızım sen çok yaşa Allah sana uzun ömürler versin hep bizimle ol !

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HAYAL TÜCCARI...!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin