Evet söylemek istedik ama çok zor bir karardı sizleride bir bilinmeze götüremezdik.İşin açıkçası
neler olacağını bilmiyorduk.Durum ortadaydı eğer burada kalırsak zaten yaşayan ölü olacaktı ve bizler AFRA'ya bunları reva görenleri asla ve asla bulamayacaktık.
Cihangir oğlum yapma sizleri kızımdan asla ayırmadığımı bilirsiniz son çaremizdi bir ihtimal
dedik.Allah onu bizlere tüm ailemize bağışladı lütfen anlayın artık çok yorgunum dinlenmek istiyorum.
Ve şirketimiz bambaşka bir konuma doğru yelken
açtı.Hala endişelerimiz devam ediyor.Sizlere şimdi daha çok ihtiyacım var. AFRA koşarak Cihangir ve Soydan'a sarıldı.Beni özlemediniz mi diye sordu.Yumak oldular Mehmet üçüne ayrı ayrı bakarken göz yaşları sel oldu.Ne kadar hayırlı evlatlar yetiştirmişiz bizler çok şanslıyız...
Salonun dışında hareketlilik başlamıştı sesler yüksek perdeden çıkıyor.Gürültülü
kapı çarpmalarının yerini tok ayak sesleri aldı.Bir anda içerisi karıştı herkes dönüp kaldı.Beklenmeyen misafir teşrif etmişti.Gözleriyle hepsini tepeden tırnağa süzüp az ilerde ayakta duran genç kadına doğru hamle yaparken Cihangir ve Soydan tarafından önü kesildi.Nereye gidiyorsun öyle ,çekilin karışmayın bu bizim ikimizin meselesi hesap verecek bana 7 senedir neler olduğu hakkında.
Ha bulamayacağımı 'mı düşündünüz yanıldınız işte buradayım.Anlat neden beni bırakıp gittin kimdi o yanındaki adam hesap zamanı AFRAAAA..
Herkes suskun herkes olayların ne olduğunu anlamaya çalışıyor.Derken
Mehmet Bey'in sesi duyuldu karışma artık herşey geride kaldı ve bitti. Burada yeni bir hayat ve yeni bir düzen kuruldu.
Bozamayacaksın? Alacağını aldın ve bana canlı cansız bir enkaz bıraktın unuttummu kızıma yaptıklarını inkar etme hırsların yüzünden herşeyi mahvettin kızımı hayattan ve bizden koparmaya çalıştın.Çok başarılı oldun denemez.Bak iyi bak karşında o enkazdan dimdik ayakta duran evladım çıktı.
Şimdi hesap verme zamanı sende ve tüm ekip çalışanlarında. Ben yaptıklarımdan pişman değilim o projede benimde başarım vardı. Evet tek başıma sahip olmak istedim ama emin ol ben onun canına kasttedmedim.Bilakis korumak için oradaydım ama çok geç kalmıştım yetişemedim.Yıllarca bunun acısıyla yaşadım.Ve vazgeçmeden araştırmalara devam ettim.Karşı şirket bana milyon dolarlar teklif etti projeyi onlara vermem için ben kabul etmedim ailem ve sizlerle tehdit ettiler.Canınızı yakarız ama onu almadan bu iş sonlanmaz dediler.
Kesinlikle caymaları gibi bir durum yoktu korkunç kazalar ve ölümler olmaya başladı.En güvenilir mühendislerimiz trafik kazası,uçak kazası yada boş bir arazide intihar süsü verilmiş şekilde öldürüldüler.
Sen söyle Mehmet ne yapabilirdim onların yanındaymış gibi onlarla işbirliği yapmak zorunda kaldım.Herkesten uzaklaştım hayatta değer verdiğim ailem ve en çokta AFRA ellerimin arasından kayıp gitti..Çok üzgünüm böyle olmamalıydı ama artık güçlenme zamanı yardım et lütfen bana..
Kardeşim olarak seni hayatımızdan çıkardım Aslan bir daha nasıl yüz yüze bakacaksın.Hadi bunların arasına biricik yiğenine bunu nasıl yapabildin.
Korkuyordum ama ona zarar vereceklerini hiç düşünmedim.Devlet tarafından açılan bir ihaleye girmesini istemediler çünkü pastadaki pay çok büyüktü o yüzden onu aradan çıkarmak için suikast düzenlediler.Elim ayağım bağlandı hiç bir şey yapamadım çok geçti.
Şimdi suçluluk duygusunun yanı sıra birde ölümüne özledim Mehmet,günlerim
sayılı son bir kez görmek istedim. Kızma burada olduğunuzu Ahsen söyledi.
Ondan önce ise sizleri bulmak için özel bir dedektif ekibi kurdum dile kolay 7 sene sonra ulaştım derken şirkette acı acı çalan telefon sesini ömrüm boyunca unutmayacağım.
Telefonu kaldırdığımda alo efedim dedim karşıda cızırtılı bir telefon sesi ama yanıt yokk alo alooo derken zayıf cılız bir ses Aslan dedi.Ben Ahsen acele gelmelisin ne olduğunu anlayamadan bir telefon numarası ve adres verdi acele et lütfen vakit yok.Özür dilerim seni hemen arayamadığımız için çok yorgunum zamanında yetiş seni görmek isteyenler var dedi ve telefonu kapattı.
Ne olduğunu anlamaya çalıştım ben sizleri ararken sizler burnumun dibindeymişsiniz haberim yokmuş. Masada duran bir dergi gözüme ilişti savunma uzay ve havacılık resimdeki AFRAAA tanrım inanamıyorum nasıl olur.
Öldüğünü doktorlar açıklamıştı.Birden doktor Deniz aklıma geldi,onunla ilgisi olabilirmiydi.
Telaşa kapıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL TÜCCARI...!!!
ChickLitHerkesin hayallerini gerçekleştirmek istediği bir yerde hayallerini satın alıp onları hedeflerine ulaştıran bir HAYAL TÜCCARI vardır...!!!